pawcia1aga
04.11.11, 00:42
Jak Wszyscy na tym forum czuję się zagubiona i nie wiem od czego zacząć. Od 10 lat małżeństwo 2 dzieci. Nigdy nie było większych rewelacji w naszym związku czasem lepiej czasem gorzej, jak wszędzie. Tłumaczyłam sobie,że nie ma związków idealnych. Nigdy się nie kłóciłam z mężem, ba z rozmową zawsze był problem tzn.(ja mówiłam on słuchał). Tutaj wydaje mi się leży największy problem ON nie potrafi rozmawiać, nie potrafi podjąć decyzji, o wszystkich rzeczach muszę pomyśleć sama i zrobić sama. Nie bede wymieniac co bo lisy by mi brakło. Napiszę co jest na jego głowie bedzie szybciej. Wstac, pojsc do pracy, zaplacic prad, telefon i rate kredytu. Czasem odebrac dziecko ze szkoły. Na reszte musze zapracowac sama. Na wszelkie pytania moze zrobimy tak lub tak (kwestia remontu, wakacji, odziezy dla dzieci itd.) pada odpowiedz "nie wiem", "zrobisz jak zechcesz", "nie znam się" "ychy".