Dodaj do ulubionych

skarbiec akcja

04.08.06, 20:10
ale wybralem moment zakupu funduszy skarbiec akcja w mbanku, 31.07, a teraz
leci w dol i to niezle. cp tu robic, sprzedac szybko z mniejsza strata, he
czy czekac, jestem totalnym zielonkiem w inwestowaniu, i zaczynam swoje
poczynania od inwestowania w fundusze.
Obserwuj wątek
    • plessok Re: skarbiec akcja 05.08.06, 01:26
      widze ze starzy wyjadacze nie chca sie wypowiadac-trudno powiedziec co robic
      zalezy jaka masz strategie zarzadzania portfelem ale musze przyznac ze
      poszedles na gleboka wode w najgorszym momencie-choc wskazniki
      makroekonomicznie sa na plus to nasza wewetrzna polityka i okres wakcyjny moze
      sprzyjac roznym psikusa-nie wiem jak leca i tez nie wiem czy zarzadzajacy
      zmieniaja portfel ale musze przyznac ze mozesz poczekac i przyjac pewien punkt
      ze jesli wig20 spadnie ponizej 2600pkt to mozesz dokonac konwersji albo pakowac
      walizki-ja osobiscie dalbym na wstrzymanie i czekal na rozwoj sytuacji-wez pod
      uwage ze w tym tygodniu Europejsk Bank Centralny podniosl stopy referencyjne do
      3 procent a w przszlym tygodniu(chyba sie nie myle) FED ma prawdopodobnie
      podnies stopy albo wypowiedziec sie odnosnie dalszych podwyszek-wiec moze byc
      nerwowo-nie sztuka jest zainwestowac pieniadze ale sztuka je odbowiednio nimi
      obracac-pozdr
      • plessok Re: skarbiec akcja 05.08.06, 09:05
        tak jak sadzilem posiedzenie rezerw federalnych bedzie w przyszlym tygodniu a
        decyzja zostanie podana o 20.15 we wtorek ale co jest istotne ze jest duze
        prawdopodobienstwo ze nie zostana podniesione stopy procentowe ba a nawet jest
        tendencja do umocnienia zlotowki w najblizszym okresie czasu z uwagi na zle
        dane makroekonomicznie w USA-masz szanse wyjsc z tej opresji-zycze powodzenia-
        tylko wiedz jedno ze musisz w odpowiednim momencie dokonac konwersji a nie
        czekac na cud!!!powodzenia