Dodaj do ulubionych

podstawówka na Twardej

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.04, 23:52
Kto chodził do podstawówki nr 164 na Twardej teraz tam jest gimnazjum,
podobno bardzo dobre. Niektórzy nauczyciele z moich czasów (skończyłam w
1993) jeszcze uczą np: p.Żewłakow,Świętochowska. Facet od harcerstwa jest
teraz dyrektorem. Pozdrawiam wszystkich absolwentów
Obserwuj wątek
    • swanilda Re: podstawówka na Twardej 12.07.04, 10:06
      Kończyłam klasę A w 1989 roku, wychowawczyni - pani Szeska-Plewako. Panią
      Świętochowską wspominam bardzo miło. Ale najcieplejsze wspomnienia zachowałam o
      pani Zdunek - matematyczce :-)
      • Gość: Kleks Re: podstawówka na Twardej IP: *.acn.pl 12.07.04, 12:58
        Panią Z. wspominam jako absolutną kretynkę i osobę bardzo niesympatyczną dla
        uczniów. Dziś jestem nauczycielem akademickim, robię karierę naukową na kierunku
        technicznym, a ta idiotka tłumaczyła moim rodzicom, że w ogóle się nie nadaję do
        szkoły średniej i lepiej mnie posłać do zawodówki. Na szczęście miałem szansę
        sam podjąć decyzję gdzie się będę uczyć.
        Rozumiem, że nauczyciel ma prawo oceniać ucznia, a jednak nigdy tej suce nie
        zapomnę, że próbowała zamknąć przede mną jakiekolwiek szanse na rozwój.

Pani Szeska-Plewako była cudowna - otworzyła mi oczy na świat sztuki. Anioł!
        • swanilda Re: podstawówka na Twardej 13.07.04, 12:07
          Nie przesadzaj z panią Z. Zamiast złośliwości, może warto pomyśleć z
          satysfakcją, że się grubo pomyliła? Ja z ciekawości pod koniec podstawówki
          poszłam na badania "psychozawodowe", które też nie dały mądrych wyników. Sama
          wybrałam szkołę i nie mam żalu do tamtych psychologów... A co do pani Plewako,
          to mam mieszane uczucia. Była bardzo sympatyczna, ale plastyczka była z niej
          średnia (z zawodu była bodajże etnografem) - lubiła bardzo określony typ