Dodaj do ulubionych

Uwaga na serwis IVITER!

IP: *.dynamic.chello.pl 19.08.17, 12:54
Chciałbym przestrzec przed serwisem IVITER w Warszawie zanim potraktują źle kolejne osoby. Sprzęt oddany do bezpłatnej diagnozy (miala byc w ciagu tygodnia). Półtora miesiąca ciszy i po wielu interwencjach informacja ze sprzet jest naprawiony i do zapłaty 300 zł. Po odmowie zapłacenia (rzekomą naprawę zrobiono bez mojej zgody i akceptacji) i powrocie do domu okazało sie, że sprzęt jest nienaprawiony! Wiem, że nie tylko ja mam takie doświadczenia.
Obserwuj wątek
    • Gość: IVITER Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 07.09.17, 19:13
      Witam! Z tej strony serwis IVITER. Bardzo uprzejmie proszę o kontakt. Diagnoza w serwisie IVITER zawsze jest darmowa. Nie ma żadnego przymusu wykonania naprawy. Prosimy o kontakt aby sprawę wyjaśnić. 22 297 70 30. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - właściciel.

      PS. Chwila - uprzejmie proszę o informację - czy sprzęt w końcu został naprawiony czy też nie. Z informacji wynika, że nie wyraził Pan/Pani zgody na naprawę - tak więc naprawa nie została wykonana. Tak czy inaczej uprzejmie proszę o kontakt. Każda sytuacja tego rodzaju jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam!
    • Gość: Olenkq1979 Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.jmdi.pl 09.12.17, 12:23
      Szanowni Państwo

      Przychylam się do opinii powyżej. Obsługa nieprzyjemna, słabo zorientowana. Zapłaciłam 700 złotych za naprawę ekspresu do kawy. Na miejscu nie miałam możliwości sprawdzenia, czy "rzekome" naprawy zostały wykonane. Pani obsługująca za to bardzo sprawnie przed moim żądaniem sprawdzenia sprzętu wcisnęła mi do podpisu potwierdzenie odbioru sprzetu i pobrała pieniądze bez wręczenia paragonu. Uważajcie Państwo na tę firmę. Nie można im zaufać- czuję się oszukana i naciągnięta na sporą kwotę. Firma ma bardzo dobre pozycjonowanie adresu w przeglądarce( dlatego ją wybrałam), niestety na tym "dobre" się kończy.
    • Gość: edimaks Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.12.17, 13:32
      Witam,

      Niestety dopiero po fakcie zajrzałam na watek ten tutaj. Jednak wcześniej w dobrej wierze oddałam ekspress do serwisu. Niestet6y dluugo brak informacji później kwota z kosmosu około 6 000 PLN bez wiedzy co dolega ekspresowi. Znow długo cisza. Brak informacji ponad miesiąc bez ekspresu bez diagnozy bez wyceny. Brak możliwości kontaktu z właścicielem. Nie polecam jest to jakas naciagana firma i proszę uwazac.
      • Gość: IVITER Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 25.12.17, 04:38
        U nas też terminy na ekspresy są kilkudniowe. Zaś z pewnością nie będziemy nikogo przekonywać, że będziemy tańsi i nie zamierzamy. Nie będziemy konkurować ceną - bo to nie jest nasz cel. Z każdym Klientem cenę ustalamy indywidualnie, z każdym Klientem staramy się ustalić warunki. Każdy jeden ekspres traktujemy jak swoiste przeżycie, doświadczenie i każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie. Takie licytowanie się między serwisami jest zasadniczo słabe - my mamy zasadę, że nie walczymy z tak zwaną konkurencją, której obecności w Warszawie i tak kompletnie nie odczuwamy. Tak więc dotąd nigdy takiej walki jeszcze nie prowadziliśmy i nie bardzo rozumiem jaki jest jej sens.
        Pozdrawiam!
        Iwo Czerniawski
    • Gość: maciek Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 25.12.17, 00:53
      Wy macie szczęście, bo naprawiony czy nie, ale swój sprzęt odebraliście. Mój pilot do Bose leży u nich już czwarty miesiąc i nic się nie dzieje. Bose Lifestyle akurat ma 90% funkcji w pilocie, więc jego brak jest bolesny. Od 3-ch miesięcy słyszę: tak naprawiamy, czekamy na części, kolega właśnie składa i jutro oddzwonimy. No i dupa. Pilota nie ma i chyba nikt nie wie o czym rozmawiamy. A sprawa była prosta: sprawdzić czy pilot wysyła sygnał czy nie. Myślę że jest do tego jakiś tester i to jest temat na 10 minut. Znalazłem Iviter w necie jako specjalistę od Bose. Chyba raczej o mój Boże.
      Myślę że poznałem ich system działania. Oddajesz sprzęt, podobno roboty mają w bród i to trwa, haha, sprzęt idzie do kąta i do czasu do póki nie zaczniecie się burzyć to nikt się nim nie zajmuje. Potem może ktoś go odszuka i coś zrobi ale raczej tylko udaje, ściemnia i opowiada głodne kawałki dla frajerów. Mojego pilota nawet przez jakiś czas nie mogli odnaleźć.
      Ogólnie padaczka, ściema i naciąganie ludzi. Co do strony technicznej to nawet się nie wypowiadam bo minęło 3,5 miesiąca i nic się nie dzieje. Może już tego mojego pilota nie ma ? Może gdzieś odleciał ?
      Co to reklama może z ludzi zrobić. Mam nadzieję, że wcześniej czy później rynek zweryfikuje taką firmę jak Iviter i zakończy ich smętny żywot naciągacza.
      p.s. w międzyczasie zamówiłem w Stanach drugiego pilota, bo naprawę czy nawet na odebranie mojego już nie za bardzo liczę.
      Trzymajcie się od Ivitera jak najdalej.
      Maciek.
      • Gość: IVITER Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 25.12.17, 04:30
        Witam! Kolejny raz napiszę to samo - proszę o kontakt bezpośredni - może być na maila serwis@iviter.pl - w tytule proszę napisać, że chodzi o pilota Bose Lifestyle - czy jakoś tak. Zareaguję natychmiast i sprawę załatwię w ciągu kilku godzin od momentu otrzymania odpowiedniej informacji, bardzo czekam.

        My naprawdę ciężko zasuwamy. Pracujemy po wiele godzin każdego dnia. Kolejki klientów o tym świadczą. Zdarzają się niestety jeszcze różne wpadki komunikacyjne itd. ale pracujemy aby wszystko wyprostować, aby zapanował porządek. Na razie jest tak, że jesteśmy jednym serwisem w Polsce serwisującym elektronikę na wysokim poziomie - na tyle wysokim, że jesteśmy w stanie naprawić urządzenie każdego producenta i to bez dokumentacji. Jest tak w 95-96% przypadków. Zapraszam do kontaktu - czekam bardzo niecierpliwie - przypominam serwis@iviter.pl
        pozdrawiam!
        Iwo Czerniawski - właściciel firmy
        • Gość: maciek Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 25.12.17, 10:51
          wydaje mi się że jeżeli dzwonię do serwisu i rozmawiam z podobno odpowiedzialną osobą, to jest kontakt bezpośredni. ostanie dwie rozmowy odbyłem podobno z kierownikiem serwisu, już chyba bardziej bezpośrednio się nie da. I co ? efekt taki sam jak poprzednio. pan podobno zamówił części (po raz kolejny) miał oddzwonić przed świętami i nie zadzwonił. trzymacie stały poziom serwisu.
          a naciągnięty ?
          oddałem pilota 11-go września i na potwierdzeniu podano datę odbioru: 23 października. a mamy Bogu dzięki 25 grudnia. zostałem naciągnięty na potencjalną naprawę, której nie chcecie albo nie możecie wykonać i pozostawiony bez sprzętu na 3 miesiące, święta, imprezę sylwestrową, itd. końca tematu nie widać. mogłem oddać sprzęt do innego serwisu ale uwierzyłem, że jesteście specjalistami od Bose.
          na dodatek ma Pan nieuczciwych pracowników. wyjaśnię, jeżeli dzwonię i słyszę, że sprzęt jest sprawdzony i czekacie jakąś cześć, która podobno idzie bezpośrednio z Bose to ja w to wierzę. dzwonię za miesiąc i po pierwsze nikt nie może znaleźć sprzętu, po drugie słyszę od pana po drugiej stronie, że przeprasza ale już bierze się za sprawdzanie. czyli sprzęt przeleżał nietknięty i ktoś mi wcześniej wciskał tzw. kit. i to nie raz.
          gratuluję polityki firmy. może rzeczywiście zasuwacie ciężko tylko że tego nie widać.
          Skoro bezpośrednio, to proszę. numer mojego zlecenia RMA/8218/2017.
          maciek@kolorgraf.pl
    • Gość: ekspresso Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.centertel.pl 23.01.18, 01:29
      UWAGA. Zdecydowanie odradzam. Pomimo tego, że w moim ekspresie do kawy nie wymieniono żadnej części w zakładzie spędził prawie miesiąc!!! (oddałem do naprawy przed południem 09.11.2017 odebrałem 02.12.2017) Ostatnie 2 tygodnie to było wydzwanianie i rozmowa z chyba każdą osobą obsługi (bo każdy obiecuje że oddzwoni ale tego nie robi) o info kiedy odzyskam ekspres. Pod koniec listopada doczekałem się telefonu zwrotnego przystałem na (dość zawyżoną moim zdaniem) wycenę serwisu. Za serwis zapłaciłem określoną kwotę odebrałem ekspres i zawiozłem do domu nie zwróciwszy uwagi na fakt, że ekspres jest zafoliowany. W domu okazało się, że ekspres ma uszkodzoną obudowę. Po długiej (czasowo ze względu na odpowiedź serwisu) wymianie mailowej z moim żądaniem naprawy obudowy, zostałem zaproszony do serwisu z ekspresem. Ekspres dostarczyłem 19.12.2017 i sytuacja powtarza się. Mijają 3 tygodnie dzwonię kiedy odzyskam ekspres (z rozmowy przypomina mi się scena z Misia z szatni "uparł się cham i weź mu daj jak nie mam") tak mniej więcej ja się czuję. Rozmawiałem z panem Markiem (tym razem sobie notuję z kim rozmawiam pozdrawiam) obiecuje że oddzwoni on albo osoba od serwisu ekspresów tego samego dnia a najpóźniej jutro... mijają 3 dni dzwonię ... mija kolejny tydzień 18.01.2018 dokładnie po 30 dniach o 19.05 otrzymuję telefon i słyszę: "Ekspres nosi ślady uszkodzenia mechanicznego obudowy, które nie zostało zgłoszone podczas odbioru sprzętu z serwisu. Nie kwalifikuje go to, do podjęcia procesu reklamacyjnego w zakresie naprawy, bądź wymiany uszkodzonej części ekspresu." Ocenę pozostawiam czytającym. Pozdrawiam.
    • Gość: Leon K. Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.itsa.net.pl 21.02.18, 17:05
      Potwierdzam serwis jak każdy inny mi obiecali przez telefon że sprzęt naprawią wzmacniacz cyfrowy - podałem typ model. Kazali przyjechać. Pół zabudowy w domu musiałem rozebrać kilometrów najechać a na miejscu - ałooo Panie to takich to my się nie znamy Panie idź Pan do producenta. Stracony czas za paliwo powinienem ich obciążyć
      • Gość: IVITER Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 21.02.18, 17:31
        Witam!
        Czy ma Pan pewność, że to był nasz serwis IVITER pod zielonymi arkadami? Uprzejmie proszę o informację. Można też na maila serwis@iviter.pl - sprawa jest ważna, dlatego, że każdy zarzut musi mieć swoje podstawy - w przeciwnym razie jest to dla nas krzywdzące - a przedstawiony dialog nie jest w naszym stylu.

        właściciel IVITER, Iwo Czerniawski
    • marceli999 Re: Uwaga na serwis IVITER! 08.03.18, 11:25
      u mnie to samo. Telefon oddany po zalaniu we wrześniu 2017... Wycena naprawy po miesiącu -450 PLN. Drogo ale zdecydowałem, że naprawiamy. Odbieram go po 1,5 miesiąca z niedziałającym wi-fi i gsm- brak sygnału. Oddaje na reklamacje i odbieram w grudniu. Nic nie zostało naprawione...ciężko sprawdzić przed oddaniem, prawda ? Ide do serwisu konkurencji z prośba o wycenę naprawy i opisem sytuacji- koszt 250 PLN i ocena w 5 minut, że podczas naprawy został wyrwany jakiś kondensator przy antenie, który odpowiada za sygnał a wstawiony (nawet nie wklejony) wyświetlacz to najtańsza chińska podróba... Mówią mi żebym wrócił na reklamacje bo odwalona fuszerka, zatem co mi tam wracam do Ivitera... W marcu 2018 dzwonią, że inny serwis zaglądał i muszę dopłacić... Wykłóciłem się o naprawę reklamacyjną gratis po czym dostałem informacje że telefon jest do odbioru... Oczywiście nadal nie ma sygnału GSM... Trzymajcie się z daleka!!!
    • Gość: Piotr B Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 07.04.18, 07:21
      Witam Parę tygodni temu oddałem do serwisu Iviter ekpres ciśnieniowy Krups , wszystko ustaliłem telefonicznie z młodym człowiekiem z serwisu, nawet ustaliliśmy koszt naprawy. Usługa wykonana szybko i sprawnie a to co miało wylądować na śmietniku ( wcześniej 3 razy naprawiałem ten ekspres w serwisie na Anielewicza i wydałem na naprawy połowę jego wartości ) robi pyszną kawę ( diagnoza sprzętu była bezpłatna ) dlatego piszę tę opinię bo mam inne - pozytywne doświadczenie z tym punktem napraw. Pozdrawiam Piotr. B
    • leszekd45 Re: Uwaga na serwis IVITER! 07.05.18, 07:10
      A ja przeciwnie , kolega polecił mi ten serwis dla mojego sprzętu audio dość wysokiej klasy , nie znałem tego forum i opinii , kierowałem się sympatią i zaufaniem do kolegi - hobbysty audio jak i ja .. No i nie zawiodłem się na znajomości kolegi i na servisie IVITER , może te wszystkie opinie na minus to już historia i archiwum ..
      Ja polecam i wiem , że kto nic nie robi ten nie popełnia błędów Lech
    • renata-61 Re: Uwaga na serwis IVITER! 30.07.18, 13:29
      Potwierdzam skandaliczne lekceważenie klientów. Dnia 4.07.2018r. oddałam odkurzacz do wyceny naprawy. Po wielu moich telefonach do serwisu dnia 19.07.2018r. poinformowano mnie, że właśnie wrócił pracownik z urlopu i już jutro otrzymam informację. Niestety, do dzisiaj, tj. 30.07.2018r. nikt nie raczył do mnie oddzwonić. Chyba zgłoszę do UOKiK skargę, ale wcześniej zadzwonię (jeżeli się dodzwonię) i dowiem się jaką kolejną ściemą mnie uraczą. Poinformuję wszystkich jak zakończy się sprawa.
    • Gość: idiota Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.itsa.net.pl 03.08.18, 14:04
      Całkowicie zgadzam się z twoim komentarzem. Są nastawieni na pieniądze i łapią pieniądze za nic. Rozumiem, że oni naprawdę nie dbają o klientów. Ich miejsce pracy nie jest czyste i wygląda jak zaciemniony pokój. Brak odpowiedniej oragnizacji lub aranżacji. Pamiętaj, zanim pójdziesz do tego miejsca.
    • Gość: idiota Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.itsa.net.pl 03.08.18, 14:09
      Całkowicie zgadzam się z twoim komentarzem. Są nastawieni na pieniądze i łapią pieniądze za nic. Rozumiem, że oni naprawdę nie dbają o klientów. Ich miejsce pracy nie jest czyste i wygląda jak zaciemniony pokój. Brak odpowiedniej oragnizacji lub aranżacji. Pamiętaj, zanim pójdziesz do tego miejsca.
    • bertadal Re: Uwaga na serwis IVITER! 08.08.18, 10:31
      Potwierdzam negatywne opinie. OSTRZEGAM !!! OSTRZEGAM !!!
      7 lipca 2018 r. oddałem laptopa do naprawy. Obiecano dokonać wyceny w ciągu tygodnia. Do dnia dzisiejszego 8 sierpnia 2018 r. nikt się nie odezwał. Podczas kolejnej rozmowy telefonicznej (na poprzednich zbywano mnie, że ktoś zaraz sprawdzi i oddzwoni) dowiedziałem się, iż laptop leży rozebrany, a technik jest na urlopie i nieprędko wróci.
    • Gość: Stefan Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.giganet.net.pl 09.08.18, 09:04
      Mogę tylko potwierdzić beznadziejność tego serwisu. Diagnoza po 3 miesiącach i cena z kosmosu, w odpowiedzi dlaczego tak drogo usłyszałem - "że to drogi sprzęt". Różnica cenowa między ich naprawą, a nowym wzmacniaczem w AUTORYZOWANYM serwisie wynosiła 200zł!! Oczywiście to nie koniec, sprzęt wysłany w komplecie sklepowym (wszystko, nawet folie), a wrócił porysowany w zastępczym pudle wypchanym jakimiś gazetami... Ogólnie tragedia, nie polecam, a nawet odradzam.
    • dareckiwawa Re: Uwaga na serwis IVITER! 26.09.18, 17:36
      W kwestii komunikacji i organizacji faktycznie jest pole do poprawy, ale wiedzę techniczną i umiejętności mają naprawdę na wysokim poziomie. Dla mnie to się głównie liczy, kiedy chcę naprawić sprzęt, zwłaszcza nietypowy. A serwis naprawia nie tylko standardowy współczesny sprzęt RTV. Widziałem tam np. magnetofon szpulowy, sprzęt medyczny, zabawki...
      Sam oddałem do naprawy stację pogodową, a dokładniej zewnętrzny czujnik temperatury i wilgotności. Produkt jest markowy, nie chiński i szkoda było mi wyrzucać działającą stację tylko ze względu na czujnik. Czujnika nie można dokupić, bo został wycofany z produkcji, nie ma też zamiennika. Kompaktowa konstrukcja nie była projektowana pod jakiekolwiek naprawy, więc sytuacja wyglądała na beznadziejną. Mimo to serwis podjął wyzwanie i po tygodniu odebrałem w pełni sprawne urządzenie. I to w cenie z zachowaniem akceptowalnej proporcji do ceny nowego urządzenia, które jest relatywnie tanie (w porównaniu ze sprzętem RTV). Inaczej przecież naprawa nie miałaby sensu.
      Jestem pozytywnie zaskoczony, bo inne serwisy nie chciały nawet słyszeć o sprawdzeniu urządzenia twierdząc, że jest nienaprawialne.
      Duży szacunek dla umiejętności i zaangażowania techników pracujących w tym serwisie. Widać, że im zależy, a o to dzisiaj wcale nie jest łatwo.
    • Gość: tom Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.dynamic.chello.pl 24.11.18, 14:34
      odradzam odradzam i przestrzegam. Sprzet od sierpnia nie został naprawiony. Pierwsza naprawa - około 2 miesiace - oczywiście była obietnica że jak bedzie naprawiony będzie telefoniczna informacja - można zapomnieć o jakimkolwiek telefonie. Po odbiorze i zapewnieniu, co zostało wymienione/ wyczyszczone i jakimi metodami - niestety awaria wciąż ta sama (a naprawa tania nie była - i w między czasie cena z 200 rosła do 800 pln - potem nagle spadała....). Po przekazaniu do reklamacji - ponownie byłem zapewniony, ze zostanę poinformowany telefonicznie o naprawie - brak jakiegokolwiek telefonu. Sprzet niby naprawiony - niestety - ta sama awaria wciąż + 2 nowe.... tragedia.... ponownie do naprawy reklamacyjnej - znowu brak telefonu - dzwonie i okazuje się że naprawiony - jadę - nie jest naprawiony - i zabawa w kotka i myszkę. Odebrałem - i pierwsza awaria (ta zgłoszona w sierpniu - faktycznie naprawiony - natomiast pozostałe dwie, które pojawiły się po pierwszej naprawie - pojawiają się wciąż i kolejna usterka)..... NIE ODDAWAJCIE TAM SPRZĘTU ŻADNEGO
    • zuzica Re: Uwaga na serwis IVITER! 05.12.18, 11:18
      Co mnie pokusiło żeby zawieźć tam sprzęt... 19.10 oddałam segment CD Technics i - naprawić "przy okazji" niańkę elektroniczną. Mieli po tygodniu zadzwonić z diagnozą. Po dwóch, nie mogąc się doczekać, zadzwoniłam ja i dowiedziałam się, że nie ma nigdzie lasera do odtwarzacza. Na moje pytanie czy w takim razie mam do kosza sprzęt szurnąć i co proponują, mieli się zastanowić i dodzwonić następnego dnia. To mogło być jakoś na początku listopada. Od tej pory cisza... że niańkę odzyskam to nawet nie liczę, bo nawet nie wpisali na zamówieniu. Ten serwis to KPINA I OLEWACTWO. Nie popełniajcie mojego błędu i nie dajcie się zwieść zapewnieniem na stronie, jakich super specjalistów zatrudniają. PRZESTRZEGAM
    • raciarz Re: Uwaga na serwis IVITER! 05.12.18, 13:25
      Oddana do wyceny stacja parowa, po tygodniu telefon z wyceną - 500, mówię dziękuję dokładam 300 i będę miał nową. Miła Pani schodzi z ceny na 400, ja nadal dziękuję za naprawę, Pani swoje i schodzi do 350. Kategorycznie odmawiam i umawiam się na odbiór sprzętu.
      Dostaje cynk od kolegi gdzie on naprawiał swoją stację parową. Zawożę i czekam na wycenę. Po dwóch dniach telefon - coś się tam przyblokowało ( nie pamiętam dokładnie) zostało odblokowane, przeczyszczone można odebrać sprzęt.
      I tu następuje clou całej sprawy - koszt diagnozy i naprawy - 0 - słownie (zero).
      Czy nie było próby naciągnięcia mnie na koszty?
      Ocenę pozostawiam chętnym do skorzystania z usług serwisu !!!
      Pozdrawiam!
      • iviter-serwis Re: Uwaga na serwis IVITER! 05.12.18, 13:27
        Witam serdecznie - z pewnością nie wykonujemy bezpłatnych napraw. Wykonujemy kompleksową konserwację przy okazji każdej naprawy. Przedstawiona sytuacja jest całkowicie normalna. Bardzo pozdrawiamy i zapraszamy do naszego serwisu osoby zainteresowane zleceniem nam usługi serwisowej. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski
    • iviter-serwis Re: Uwaga na serwis IVITER! 13.12.18, 03:42
      Każdy, kogo coś boli w temacie naszego serwisu - zamiast wylewać swoje żale w internecie - zapraszam do kontaktu bezpośredniego ze mną, właścicielem firmy na mailu - iwo at iviter.pl - zajmę sie każdą sprawą osobiście, przydzielę odpowiedniego opiekuna, którego rozliczę z pozytywnego załatwienia każdego sporu, problemu. Do kontaktu zapraszam zarówno osoby, które aktualnie mają jakiś problem, jak również te, które czują jakiś dyskomfort po źle wykonanej usłudze - chętnie wysłucham opinii, zaproponuję jakąś rekompensatę. Zapraszam!! Iwo Czerniawski, właściciel firmy IVITER

      Swoją drogą - Klientów zadowolonych uprzejmie proszę o napisanie komentarza tutaj:

      forum.gazeta.pl/forum/w,288,167094188,167094188,Polecam_serwis_IVITER.html

      • Gość: Maciek7 Re: Uwaga na serwis IVITER! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.18, 19:16
        W ub miesiącu we wzmacniaczu gitiarowym córki utknął kawałek przewodu w gnieździe jack
        Nie byłem go w stanie niczym wyciągnąć a nie chciałem niczego tam wpychać żeby nie uszkodzić gniazdka
        Oddałem do serwisu Iviter gdzie dowiedziałem się ze to prosta naprawa potrwa 1 dzień i koszt wyniesie ok 50 zł
        Zadano mi pytanie czy to akceptuje wiec oczywiście zaakceptowałem.
        Następnego dnia ani kolejnego nikt nie dzwonił ani nie odbierał telefonów . Po kilku dniach i ok 20-30 próbach kontaktu udało się - dowiedziałem się ze nikt do mnie nie dzwonił bo czekali na akceptację nowego kosztorysu który wyniósł 300 zł bo wg panów techników nie można nic wyciągać z gniazdka i trzeba je wymienić.
        Przy odbiorze oczywiście nikt mi nie pokazał tego rzekomo uszkodzonego gniazdka twierdząc ze już zdążyli je wyrzucić.

        Zaznaczam ze gniazdo jack oryginalne do fendera kosztuje ok 20 zł....
    • zerwikapturrr Re: Uwaga na serwis IVITER! 26.12.18, 20:40
      Jestem zdziwiony tymi wpisami i sądzę że część z nich jest po prostu bałamutna i malkontencka. Moje doświadczenie na naprawą wzmacniacza Audiolab wyłącznie pozytywne, szczególnie, że nie mogłem sensownie wyjaśnić problemu, poza tym że sprzęt "nie działa". Była wycena, był kontakt wyjaśniający opóźnienie, było przekonywujące wyjaśnienie co i jak naprawiono. Obsługa konkretna. Jest gwarancja, choć krótka. Co jeszcze?

      Co do kosztu usługi: narzekania w tej sprawie są nierozumne. Nie podoba się - nikt nie zmusza. To kontrakt przez przystąpienie. Można w końcu negocjować. Nie pasuje - szukajcie konkurencji. Jest rynek usług. Są serwisy producenta.
    • zerwikapturrr Re: Uwaga na serwis IVITER! 29.12.18, 17:27
      Drodzy malkontenci. Chciałbym współczuć wam z powodu nieszczęść jakich doświadczyliście w Iviter ale szczerze mówiąc w nie za bardzo nie wierzę. Jeżeli chcieliście mieć usługę za pare groszy to się nie da. Mnie naprawili wzmacniacz Audiolab - super działa. Obsługa na wystarczającym poziomie. Zapłaciłem i jestem wdzięczny. Serwis polecam.
    • witospieg Re: Uwaga na serwis IVITER! 28.01.19, 00:21
      Skorzystałem w tym serwisie z odzyskiwania danych w poważnie zepsutym dysku z mojego laptopa i mimo bardzo późnej pory od razu uzyskałem fachową diagnozę i zapowiedź odzyskania danych, co już nastąpiło kolejnego dnia. Obsługa była dla mnie bardzo miła. Polecam na przyszłość.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka