Dodaj do ulubionych

Ecco Holiday

20.05.05, 15:19
Co o nim powiecie? Widziałam w wielu miejscach różne zdania, może uda się
tutaj zebrać opinie doświadczonych uczestników ich imprez?
:)
Obserwuj wątek
    • missundaztood Re: Ecco Holiday 20.05.05, 18:05
      Byłam z nimi w zeszłym roku na Rodos. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Także jeśli
      chodzi o moje doświadczenia z Ecco to są zdecydowanie pozytywne i mogę polecić
      to biuro :)
      • habibi77 Re: Ecco Holiday 20.05.05, 18:21
        Byłam z Ecco w Hurghadzie. Zmienili nam hotel 4* HB z na 4,5*ALL( wczasy
        wykupione 2 miesiące wcześniej). Poza zdzierstwem wizowym w Egipcie 20$ nie mam
        nic do zarzucenia. Biuro dla osób, które mogą zostać dłużej na wczasach
        (zdarzaja sie sytuacje,że trzeba spędzić na wczasach kilka dni dłużej- nie
        żartuję). Dla mnie to nie jest problem. Jeszcze się gdzieś pewnie przelecimy
        razem ;)
        • zruc Re: Ecco Holiday 20.05.05, 19:38
          Szukałem turnusu więcej niż 7-dni a mniej niż 14.Miał być taki turnus
          16.04.Zostałem powiadomiony że nie wypalił.Miałem alternatywę:rezygnacja lub 7
          dni z przeniesieniem terminu na 25.04.Raczej byłem pod ścianą,zwrócono po 70PLN
          od osoby.Dobierałem termin ze względu na korzystny w dzien /wnuczki 2i6
          lat./Niestety wylot zmienił się na nocno-poranny.
    • khargha Re: Ecco Holiday 24.05.05, 21:51
      w pazdzierniku chce gdzies poleciec na wakacje. odpada Egipt, Tunezja, TUrcja, Kuba, Meksyk, SriLanka, itp. Chciałabym Europa + Kanary. Ecco ma najbpgatsza oferte jaka widzialam do tej pory. Napiszcie cos, moze kts jeszcze z nimi byl ??
    • mama75 Re: Ecco Holiday 25.05.05, 16:14
      dosc dlugo dla nich pracowalam. W sumie dobra firma z dobrymi pomyslami. Nie
      wiem jak jest teraz, bo podobno zmienil sie juz wlasciciel. Szokowala mnie
      kiedys ich polityka sprzedazy. Kilka osob wiedzialo na 3-4 tygodnie wczesniej,
      ze rejsy z danego kierunku zostana zawieszone, ale nikt nie informowal o tym
      klientow. Nie wiem czy bylo to niedbalstwo osob odpowiadajacych za kontakt z
      klientami, czy specjalnie tak robili. Nie chce ich oskarzac. Klienci
      dowiadywali sie na kilka dni przed wylotem o zmianach.
      Wiem, ze chcieli byc bardzo zetelni co do programowych uslug i maksymalnie duzo
      informacji umieszczali w katalogach. Niestety poniewaz wszystko u nich bylo
      napisane bardzo drobnym maczkiem, nie kazdy klient mial ochote to czytac i stad
      bylo wiele nieporozumien.
      Bardzo czesto zdazalo sie, ze zmianie ulegaly godziny a nawet dni przelotow.
      Teoretycznie jest to wina przewoznika, ktory jest odpowiedzialny za takie
      zmiany.
    • kreszpo Re: Ecco Holiday 27.05.05, 15:48
      Serdecznie odradzam to biuro. Standardowo kwaterują ludzi w innych hotelach niż
      wykupili. Nam sie to zdarzyło-dowiedzielismy sie na lotnisku,ze bedziemy
      mieszkac w innym hotelu i miejscowosci niz zamowilismy (3 miesiace wczesniej_).
      A byla to rezerwacja z katalogu, nie zadne last minute.
      • mama75 Re: Ecco Holiday 27.05.05, 16:29
        no fakt. To tez sie im dosc czesto zdarzalo. Mam tylko pytanie: kupiliscie
        konkretny hotel z katalogu ? Nie byla to zadna oferta typu "fortuna" czy inne
        cuda, ktore mozna mozna kupic z duzym wyprzedzeniem ?

        Nie chce ich tlumaczyc, ale czasami zdarza sie tak, ze sam hotelarz jest
        nieuczciwy. Zalozmy, ze w listopadzie firma X podpisuje umowe z hotelem Y na 20
        pokoi. W tym hotelu jest pokoi 4o, wiec firma X rezerwuje sobie 50% miejsc.
        Umowa wyglada tak, ze biuro X musi na 7 dni przed rozpoczeciem kazdego turnusu
        poinformowac hotel Y, o faktycznym stanie sprzedanych miejsc na dany termin.
        Poniewaz czesto nie ssprzedaje pelnego alotmentu, hotelarz na 7 dni przed
        terminem zostaje z wolnymi pokojami. DLatego, zeby uniknac strat czesto
        hotelarz sam sprzedaje o 1-2 czy wiecej pokoi z tego co obiecal firmie X we
        wlasnym zakresie, np. 22 pokoje, z czego 2 musial zabrac od firmy X. Poniewaz
        umowa jest tak skonstruowana, ze dopiero na 7 dni przed biuro podrozy przesyla
        pelna liste klientow do hotelu, nagle moze sie okazac, ze brakuje pokoi.
        To sie zdarza nie tylko w Ecco Holiday ale i u innych organizatorow.
        Poza tym byly przypadki, ze w hotelu byla awaria i na przyklad z powodu
        peknietej rury trzeba bylo na 3 tygodnie wylaczyc cale pietro. Tego niestety
        nie da sie przewidziec.

        Proponuje zawsze, zeby w takiej sytuacji przejsc sie do danego hotelu (jesli
        oczywiscie czlowiek ma ochote na szarpanie sie z biurem podrozy) i sprawdzic
        samemu sytuacje na miejscu. Znam kilka przypadkow, kiedy klienci od hotelarza
        dowiadywali sie, ze biuro np X wogole nie mialo u nich zalozonej rezerwacji na
        ten termin. Nalezy wtedy wziasc oswiadczenie od przedstawiciela tego hotelu i
        to bedzie podstawa do reklamacji po powrocie.

        Pomijam fakt, ze dobre biuro powinno powinno zaproponowac w tym momencie inny
        hotel w tej samej miejscowosci o podobnym standardzie (plus do tego jakas
        wycieczke fakultatywna lub wynajem samochodu na 1 dzien). Mozna tez
        zaproponowac hotel o wyzszym standardzie bez jakichkolwiek doplat. Niestety nie
        jest to polityka firmy Ecco - a przynajmniej ja sie z taka nie spotkalam.
        Natomisat znam inna firme, u ktorej to byl standard.
      • iblan Re: Ecco Holiday 06.06.05, 11:41
        my byliśmy z Ecco 3 razy i dwa razy mieliśmy zmianę hotelu, ale zawsze na *
        wyżej i w tej samej miejscowości. Z czystej ciekawości przespacerowalismy się
        obejrzeć tamte stare - i wyszło, ze nowe były też lepiej położone. Tak więc na
        zamianie tylko zyskaliśmy. Melismy tylko wpadkę na ostatnim pobycie - nikt nas
        po nocy nie odebrał z lotniska i musieliśmy sami dotrzeć do hotelu. Rezydenta
        oczywiście w hotelu nie bywało, tak więc nie usłyszeliśmy "przeraszam" o
        zwrocie kosztów nie wspominając. (Jako jedyni mieliśmy łączony pobyt Lanzarote
        + Gran Canaria. Na Lanzarote wszystko grało, choć z góry wiedzieliśmy, że tam
        nie ma rezydenta ! A na G.C. z rezydentem taka klapa...)
        Ale co do zakwaterowania - to same pozytywy.
        kreszpo napisał:

        > Serdecznie odradzam to biuro. Standardowo kwaterują ludzi w innych hotelach
        niż
        >
        > wykupili. Nam sie to zdarzyło-dowiedzielismy sie na lotnisku,ze bedziemy
        > mieszkac w innym hotelu i miejscowosci niz zamowilismy (3 miesiace
        wczesniej_).
        >
        > A byla to rezerwacja z katalogu, nie zadne last minute.
    • dobreceny Re: Ecco Holiday 09.06.05, 14:44
      Bylem z EH w Tajlandii oraz w Egipcie.

      Priorytetem byla cena - pod tym wzgledem jest zadowolony na maxa , tajlandia za
      2390 14 dni + oplaty , egipt all 4 * 14 dni za 1590 zl + oplaty

      Nie widze zadnej roznicy miedzy scanem , trada , tui, vingiem pod wzgledem
      obslugi na miejscu i przy sprzedazy wycieczki.

      Teraz wybieram sie na GC za 799 + oplaty na 7 dni .

      Dla aktywnych ludzi to biuro jest ok jelsi nie przywizauje sie wagi do
      drobiazgow ale do ceny pobytu.

      pozd krzysiek.

      • kamilaa2 Re: Ecco Holiday 11.06.05, 13:42
        Wraz z mama i 2 córeczkami zrobiłysmy sobie takie babskie wakacje właśnie z
        nimi na Majorce w hotelu Beverly Playa. Cena korzystna, hotel naprawde dobry,
        wszystkie bylysmy zadowolone! W prawdzie w tym roku wykupilam juz wczasy ze
        Scanholiday to mysle ze skorzystam jeszcze z uslug tego biura, poniewaz
        dostalam to czego chcialam. Nie bylo zadnych niedogodnien.
        • monika10001 Re: Ecco Holiday 23.06.05, 18:11
          Byliśmy na MAJORCE i na Grand CANARII wszystko w porządku, dwie wycieczki-
          różnica miesiąca jesteśmy zadowleni,w tym roku także się wybieramy na dwie mam
          nadzieję że wszystko będzie ok .
          • pusia-kotusia Re: Ecco Holiday 03.07.05, 19:50
            przestrzegam przed tym biurem
            chyba ze chcecie miec wycieczke w jedna strone bez powrotu
            nam wlasnie sie tak zdazylo ze mimo wykupionego lotu powrotnego z portugalii
            29.06. 2005 r. musielismy wracac na wlasna reke bo biuro odwolalo czarter nie
            powiadamiajac nas o tym
            do tego teraz wojujemy o oddanie nam pieniedzy i odszkodowanie a pracownicy
            biura sa bardzo nie sympatyczni
            ja napewno juz nikdy z uslug tego biura nie skorzystam i wszystkich przed nimi
            ostrzegam
            • idora Re: Ecco Holiday 27.07.05, 22:22
              Hejka,ja też byłam w tym czasie w Portugalii i słyszałam o tym samolocie, ale
              mieli Was zawieźć do Lizbony. Podobno chetnych nie było na przyjazd z Polski. Z
              rozpędu zamieściłam swojego posta na początku. Mogłam się dopisac tutaj.
              Opowiadam w nim co mnie spotkało w Portugalii z tym biurem. Tez więcej z nimi
              nie pojadę.

              pozdro
    • torelek Re: Ecco Holiday 09.04.06, 19:34
      Kilka dni temu wróciłem z Egiptu z Ecco. Dyskwalifikujących zastrzeżeń nie mam,
      aczkolwiek odniosłem wrażenie, że standardem jest wprowadzanie niby drobnych,
      ale istotnych zmian. Np. godziny odlotu i przylotu. Dla osób spoza Wawy (czy
      innego miasta z lotniskiem) jest to niesamowicie ważne. Tak więc Ecco sprzedaje
      wycieczkę z doskonale dobranymi godzinami, po czym zmienia te godziny. Nam odlot
      zmieniono raz, powrót dwa razy...
      Drugie moje zastrzeżenie to wg. mnie niuczciwy sposób sprzedaży. Polega to na
      tym, że pani sprzedawca informuje, że zostało np. tylko kilka miejsc w samolocie
      i trzeba natychmiast brać, bo potem nie będzie. Tak było ze mną - kupiłem dwa z
      ostatnich 5 miejsc w samolocie i niemalże ostatni pokój hotelowy. Okazało się,
      że w samolocie było kilkadziesiąt wolnych miejsc a hotel do połowy pusty. Po co
      to? Żeby wyciągnąć więcej od klienta, bo krótko przed terminem cena idzie ostro
      w dół.
      • jadwiga2 Re: Ecco Holiday 07.05.06, 19:05
        Byłam 2 lata temu z nimi w Egipcie, nie mam zastrzeżeń i na pewno jeszcze z
        nimi gdzieś polecę. Wczasy kupowałam u pośrednika i tak jak torelek usłyszałam,
        że o ile w hotelu jest dość miejsc to w samolocie są tylko 3 (ale to było 10
        dni przed odlotem więc chyba możliwe).
        Jadwiga
      • j11111 Re: Ecco Holiday - klasa turystyczna, niska 28.05.06, 23:46
        To fakt, chciałem leciec na Kretę ale w ostatniej chwili zmieniono termin,
        podobno zmiana z winy przewoźnika, zaproponowali zwrot - bezwarunkowy -
        pieniedzy. Po zmianie na inny kierunek, trafiliśmy na fatalne godziny przelotu -
        nocne tam i z powrotem /pewnie najtańsze/.
        Najgorsze jest to, że Ecco ma niedopracowane oferty, wszystko jest prawie
        dobrze a nie dobrze. Na przykład nas / jakieś 30 osób/ zapomnieli odebrać w
        nocy z lotniska, taki drobiazg ale na dzień dobry w obcym kraju 70 km od
        swojego hotelu to mało przyjemne. Reklamacji nie przyjmują a jeśli nawet
        przyznają się do błędu to co najwyżej przepraszają, przeinaczają fakty i kręcą,
        że to nie od nich zależne. Ecco=niska klasa.
      • vika28 Re: Ecco Holiday 18.09.06, 11:22
        Z tymi wolnymi miejscami w hotelu i samolocie to nei do konca tak jak piszesz.
        Prawda jest taka, ze dane biuro podorzy nie ma wykupionych miejsc w calym
        samolocie badz wszystkich pokoi w hotelu.
        Zarowno lot jak i pokoje hotelowe podzielone sa miedzy roznych touroperatorow.
        I moze sie okazac, ze Ecco według swojej oferty faktycznie ma tylko 5 miejsc
        wolnych moimo, ze samolot leci w polowie pusty. Te wolne miejsca moga byc
        niesprzedane przez innych.
        Nigdy zadno biuro nie czarteruje CALEGO SAMOLOTU. Bo srednio realne jest by
        byli w stanie sprzedac tyle miejsc :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka