20.05.05, 15:25
Co dobrego o niej powiecie?
Jakoś nigdy nie brałam ich pod uwagę przy zakupie oferty urlopowej, a może
niesłusznie?
Obserwuj wątek
    • nnina13 Re: ITAKA 23.05.05, 01:17
      Dobrze zrobiłaś!!!!
      Mam tylko najgorsze wspomnienia.
      Chciałam pare lat temu 4gwiazdkowy hotel w Rimini. Nie mieli juz w ofercie, bo
      dość późno się zdecydowałam i zaoferowali mi trzy gwiazdki zapewniając że jest
      bardzo dobry. Nie oczekiwalam więcej niż zapłaciłam ale to co dostałam to byl
      skandal. W dodatku chcialam pokoj dwu osobowy (jechalam z prawie doroslym
      synem ) Itaka miala nasze dane a mimo tego dali mi pokoj z jednym loykiem
      ktorego tez nie mozna nazwac dwuosoabowym. Tlumaczyli sie ze mysleli ze jedzie
      małżeństwo. Zażądałam natychmiast pokoju w hotelu o standardzie za jaki
      zaplacilam i na drugi dzien zaproponowano mi inny hotel w miasteczku pare km za
      Rimini. musialam jednak doplacic 10EURO/osobe/dzien a poźniej o zwrocie kosztów
      nie bylo mowy..... to tylko mały skrót
      • pietnacha40 Re: ITAKA 31.05.05, 12:46
        Ja z nimi bylam w zeszlym roku na Krecie i bylo super.W tym roku znowu jade i
        mam nadzieje,ze sie nie zawiode,bo wiem,ze opinie o nich sa skrajnie rozne.Ale
        polesam hotel Peli w Kissamos.
      • agat.251 Re: ITAKA 11.11.12, 18:19
        Zdecydowanie nie polecam Itaki - oszukała klientów czerwcowej imprezy do Czarnogóry ! .Rezydentka totalny kanał jak i kierownictwo Itaki . Nasz pobyt na imprezie ,,Wakacje spełnionych marzeń'' przerodził się w HORROR !!, Dwu krotnie interweniowała Policja i Ambasador RP ,baliśmy się o swoje życie gdy właściciel wyrzucał nas z hotelu dopuszczając się do rękoczynów w stosunku do nas i naszych małżonek . Być może nie doszło by do tego gdyby kłamliwa Itaka nie wysyłała swoich klientów do hotelu z którym zanim wysłano około 50 osób zerwano umowę . Po tych wszystkich traumatycznych przeżyciach jakich doświadczyliśmy na imprezie ,,Wakacje spełnionych marzeń'' to nieuczciwe i pełne ignorancji dla swoich klientów Itaka w ramach reklamacji proponuje 400 zł. co uważamy za skandal . Szerokim łukiem omijajcie nieuczciwe biuro Itaka ,w przypadku jakichkolwiek kłopotów pozostaniecie sami sobie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM <BP - ITAKA>
    • bojmat1 Re: ITAKA 31.05.05, 21:50
      Byłam z Itaką na Rodos i muszę przyznać, że były to jedne z lepszych wakacji
      jakie spędziłam.Wykupiłam hotel 3,5 gwiazdki i oferta katalogowa w pełni
      odpowiadała rzeczywistości.Rezydenci zawsze byli na dyżurach, a wrazie potrzeby
      pojawiali się poza godzinami pracy i służyli pomocą.Wiem że wiele zależy od
      szczęścia, ale ja mogę to biuro polecić. W tym roku lecę też z Itaką i mam
      nadzieje,że moje zdanie na ich temat nie ulegnie zmianie. Na dziś poleca.
      • gosiareczka Re: ITAKA 07.06.05, 13:29
        Jestem z nich bardzo zadowolona.
        A własciwie.... hmmmmm......
        Powiem tak, obsługa w Polsce tego biura pozostawia trochę do życzenia,
        zmieniają godziny miejsca wylotu - to już standard... gorzej że sami nie
        zadzwonią z tą informacją!!!!!!! a przeciez to mogłoby zmienić niektórym
        plany... NIE WSZYSCY MIEKSZAJĄ W W-WIE NIE?????
        Znajomi mieli leciec z Wrocławia... dlatego tez kupili tą wycieczkę, okazało
        sie że lecą z W-wy... a wiecie co jest najlepsze??? Itaka od początku wiedziała
        że lecą z W-wy, bo w tym terminie nigdy nie było lotów z Wrocławia
        (potwierdziła to rezydentka na miejscu)

        Natomiast opieka w Grecji (Chalkidiki) - na bardzo dobrym poziomie. Rezydentka
        dostępna w kazdym momencie, jesli nie osobiście to przez tel czy sms. NAprawdę
        bardzo dobra opieka, od momentu przyjazdu na lotnisko do odlotu...
      • salmasa Re: ITAKA 15.05.08, 11:23
        Właśnie wróciłam z tygodniowej, objazdowej wycieczki po Turcji z ITAKĄ(Orient
        Express). Super wyjazd, jestem bardzo zadowolona. Na 7 noclegów tylko dwa hotele
        nie zrobiły najlepszego wrażenia (ale tak to już w Turcji bywa), natomiast w 5
        pozostałych było super. Pilotka polska Ania oraz turecki przewodnik Feyzi bardzo
        sympatyczni, zorganizowani. Interesująco opowiadali, mieli dużo wiadomości. Na
        31 osób w autokarze 29 było bardzo zadowolonych z przebiegu i organizacji
        wycieczki. Tylko dwie osoby ciągle miały o coś pretensje (zarówno do biura, jak
        i pozostałych uczestników wycieczki) - w większości zupełnie bezpodstawne. Ich
        opinie też pewnie pojawią się gdzieś w internecie i radzę ich nie brać poważnie ;)))
        Polecam wycieczkę do Turcji, zwiedzanie uroczych miejsc... i pozdrawiam
        wszystkich, którzy w terminie 7-14 maja byli tam ze mną (dziękując za przemiłe
        towarzystwo). No i oczywiście serdeczne pozdrowienia dla Ani i Feyziego! :)
    • joly_fh Re: ITAKA 14.06.05, 14:24
      Ja mam jak najlepszą opinię - wprawdzie podróżowałam z nimi tylko raz - ale
      były to najlepsze wakacje w moim życiu. Wszystko zgodnie z ofertą, a nawet
      więcej; świetny pilot. Wprawdzie nie była to standardowa wycieczka typu
      wygrzewanie się na plaży w Turcji - a trekkingi w Dolomitach organizuje chyba
      tylko Itaka z bardziej znanych biur (i za taką cenę). Dodam że nie jestem fanką
      wyjazdów z biurem podróży więc tym większe moje dla nich uznanie. Za kilka dni
      wybieram się znowu i mam nadzieję, że będę równie zadowolona.
    • heniekj23 Re: ITAKA 27.06.05, 18:18
      BYłem z tym biurem w Hiszpanii i mam same miłe wspomnienia. Hotel super.
      rezydent zawsze na czas i do dyspozycji turysyów. Na większości wycieczek
      obecny jako polski pilot. Przejazd autokarem bez zastrzeżeń czeste postoje.
      Polecam tu biuro
    • aga20_20 Re: ITAKA 05.07.05, 11:26
      Witam, byłam z ITAKĄ w zeszłym roku w Egipcie (Hurghada) i jestem bardzo
      zadowolona. Wszystko było zgodne z ofertą katalogową. Wyjeżdżałam z last minute
      więc miałam pewne obawy, gdyż na ten temat słyszałam dużo negatywnych opinii
      ale zostałam bardzo mile zaskoczona. Hotel był zgodny z opisem, rezydentka
      poprostu wspaniała: bardzo pomocna, o każdej porze dnia i nocy możnabyło do
      niej zadzwonić i uzyskać pomoc a to jest bardzo ważne bo własnie na tym polega
      praca rezydentów. Obsługa w biurze jest również bardzo sympatyczna i co
      najważniejsze szczera: przed wyjazdem znaliśmy wszystkie plusy i minusy hotelu,
      informacje dotyczące cen, mentalności tamtejszych ludzi i sposobu życia,
      wyskokości napiwków w Egipcie, jak również wiele innych bardzo przydatnych
      potem informacji. Opóźnienie na lotnisku faktycznie było ( i w jedną i w drugą
      strone) ale jedynie 30 minutowe, co tak naprawde nie było żadnym problemem.
      Obsługa hotelowa również była bardzo miła, bez żadnego problemu dostaliśmy
      pokój z łóżkem małżeńskim i z widokiem na basen ( radze żeby wszytkie tego typu
      sprawy były załatwiane przez kobiety bo egipcjaninie nie potrafią im odmówić i
      napewno na wszystko sie zgodzą), o zamówionym budzeniu również nie zapominali.
      Z Egiptu wylatywaliśmy o godzinie 4 nad ranem i nie musieliśmy opuszczać pokoju
      tak jak to zwykle bywa do godziny 12 ale dopiero o 1.00 w nocy. Naprawde
      serdecznie polecam to biuro. W tym roku też chcę skorzystać z oferty last
      minute ITAKI i mam nadzieję, że się nie zawiode. Pozdrawiam!!!
    • aga20_20 Re: ITAKA 05.07.05, 11:44
      Witam, zapomniałam dopisać jeszcze jednej bardzo ważnej informacji. RADA DLA
      WSZYTSTKICH PODRÓŻUJĄCYCH (nie tylko z biurem ITAKA) : Jeżeli płacicie bardzo
      małe pieniądze za wycieczkę to nie oczekujcie cudów, bo chyba to jest logiczne,
      że za 1500 zł za 2 tygodnie z wyzywieniem nie będziecie mieli własnego domku w
      stndardzie 5* z zejściem prosto do basenu i z osobistym rezydentem. Troszkę
      trzeba pomyśleć realnie i przygotowac się na standard pasujący do ceny a
      napewno z wakacji wrócicie bardzo zadowoleni. Jeżeli macie bardzo wysokie
      wymagania to zapraszam na wyspy Bora- Bora po 12000 za osobę. Pozdrawiam
      serdecznie i życzę wszystkim udanych urlopów!!!
      • izabela73 Re: ITAKA 06.07.05, 11:56
        Nie zgadzam się z Tobą. Jeżeli biuro wyraźnie oferuje mi takie a nie inne
        warunki za taką a nie inną cenę, to mam prawo oczekiwać, że tak jest w
        rzeczywistości. 1500 złotych, to też pieniądz a nie papierki do wyrzucenia w
        błoto. Nie ma tłumaczenia dla oszustów. Akurat nie mam tu na myśli ITAKI, tylko
        OPEN TRAVEL. Odnoszę się tylko co do zasady.
        • aga20_20 Re: ITAKA 06.07.05, 15:51
          Witam Cię Izo, jak najbardziej się z Tobą zgadzam. W mojej opinii nie chodziło
          mi o niedotrzymanie warunków umowy ale o to, że ludzie nie zawsze zdają sobie
          sprawę z tego, że zazwyczaj zdjęcie w katalogu było zrobione zaraz po otwarciu
          danego hotelu. Wiele zarzutów dotyczy również wyżywienia co tak naprawde nie
          jest całkowicie zależne od biura, ja również jak byłam w Egipcie przez 2
          tygodnie miałam to samo jedzienie ale to już są uroki krajów arabskich. Turyści
          będący ze mną w hotelu mieli pretensje, że przez okno widzą plac budowy ale to
          również nie jest wina biura, że kotoś akurat w tym miejscu buduje następny
          hotel. Mój post dotyczył tego typu zarzutów, a czytając opinie na tym formu mam
          wrażenie, że tak naprawde nie za wszystkie niedogodności odpowiadają biura
          podróży. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam: powinno być wszystko zgodne z
          umową ale myślę, że przyznasz mi rację, że czasami ludzie za bardz przejmują
          się błachostkami. Pozdrawiam Cię Izo! Serdecznie polecam wycieczki z ITAKĄ!!!
          • ahoy2 Re: ITAKA 10.07.05, 10:04
            Zapoznajcie sie z ostatnimi wynikami kontroli biur. Widac ze tu b.czesto pisza
            pracownicy tych biur. A wiec posluchajcie, ze biuro odpowiada, za kontrahentow
            na miejscu wypoczynku. Moze sobie innych dobrac. Pracownicy biura powinni
            uprzedzic, ze pokoj bedzie z widokiem na plac budowy. Maja tam rezydentow,
            ktorzy to wiedza. Klient ma prawo do pelnej informacji. Za swoje pieniadze.
            Last minute nie upowaznia do gorszych standardow. I czesciej uzywac slow:
            przepraszam, czy mozemy to Panstwu jakos wynagrodzic? Itaka tez ma wiele na
            sumieniu.
            • maria173 Re: ITAKA 15.07.05, 14:31
              byłam z taką na wczasach pobytowych i tzw.objazdowkach,zwiedziłam pół
              Europy.Byłam i z innymi biurami /Eximem,Alfa star.Wezyrem,Logos / mam
              porównanie.Są bardzo dobrzy.
            • z.krawczyk Re: ITAKA 21.07.05, 23:03
              A ja właśnie wróciłem z Rethymno na Krecie i z obsługi jestem zadowolony -
              pozdowienia dla rezydenta Szymona, na dyżurach obecny, rzeczowo wprowadził w
              niuanse na wyspie, opowaidałco trzeba w czasie wycieczek fakultatywnych (jedyna
              uwaga - Olimp to nie góra, ale pasmo górskie). Jeśli chodzi o biuro - wszystko
              na czas, żadnych obsuw, czy zmian terminów czy hoteli. skorzysatłemz last
              minute więc nie miałem za dużego wyboru, ale wybrany hotel na szczeście był
              blisko morza (Bella Mare), choć jedyny jego mankament - to położenie obok
              właśnei budownaego hotelu - od 6 rano słychać w pokoju pracujacą betobniarkę.
              • salka1 Re: ITAKA 22.07.05, 14:53
                Z rezydentem Szymonem byłem tylko na GROMVUSIE i mam dokładnie odwrotne
                odczucia,siedział i zajmował się sobą . Nic nie opowiadał o historii czy lagunie
                na którą płyneliśmy.Mam porównanie z zeszłym rokiem gdzie nasi przewodnicy
                czarowali nas swoimi opowieściami a ci z itaki po prostu mówili .Największą
                wiedze ,choć nie umie jej sprzedać ma Jadźka Motyka
                • poliglo Re: ITAKA 20.01.07, 11:39
                  Witam, nie znam rezydenta Szymona, ale generalnierezydent i pilot w ogóle nie są
                  od tego, żeby się zagłębiać w historię. Należą do nich sprawy organizacyjne. Od
                  barwnego opowiadania są przewodnicy, za których się słono płaci. Więc nie
                  wymagajmy od nich nie wiadomo czego, bo ich zarobki nie są tak wspaniałe, żeby
                  mieli pracować za kogoś innego. Zawsze jest możliwośc wynajęcia przewodnika,
                  pilot nawet nie ma prawa oprowadzać i opowiadać poza autokarem. Za to są surowe
                  kary, z pozbawieniem licencji włącznie.
          • yello0 Re: ITAKA 05.11.06, 11:34
            Nie prawda. Biuro odpowiada za wszystkie niezgodności z opisem miejsca pobytu.
            To, że ktoś buduje hotel obok, który zasłania np. widok na morze biuro
            doskonale wie a jeśli nie to co to za biuro. Jeżeli w ofercie mam
            napisane "pokój z widokiem na morze" to tak ma być i biuro musi się z tego
            wywiązać! Biura często właśnie wymigują się od odpowiedzialności twierdząc, że
            to od nich nie zależy, może i nie ale to biuro za to odpowiada.
        • zoe125 Re: ITAKA 24.02.07, 14:24
          Dokładnie. Jeśli w ofercie napisane jest, że za 1500 złotych ma się 2 tygodnie
          w 5* i z All Inclusive, to biuro ma obowiązek się z tego wywiązać. Zupełnie
          inna sprawą sa klienci, którzy przychodzą do biura, stawiają takie żądania i
          się oburzaja, jeśli mówi sie im uczciwie, że za taką kwotę nie ma szans na taka
          opcję. I na takich właśnie turystach żerują naciągacze, którzy chcą nazbierać
          jak najwięcej kasy, a potem ogłosić upadłość.
    • izabela73 Re: ITAKA 06.07.05, 11:59
      Z ITAKĄ byłam 2 razy we Włoszech. RAz na objazdówce a drugi raz na wycieczko-
      wczasach w Kalabrii. Mam bardzo dobre wspomnienia. Rzeczywistość lepsza niż w
      katalogu. Miła obsługa. Na obydwu imprezach panie pilotki zawsze dostępne i
      służące pomocą. Jedynym mankamentem jest to, że ITAKA jest stosunkowo droga w
      porównaniu z innymi biurami. Pozdrawiam
    • bea701 Re: ITAKA 06.07.05, 12:32
      Byłam z tym biurem 2 razy i w tym roku tez mama taki zamiar. Na podstawie moich
      doświadczeń z nimi szczerze polecam. Byłam z nimi w Szwajcari i we Włoszech
      (Wokół Wezuwiusza)gdzie mielismy świetnego pilota pana Sylwka. Prawdziwy
      pasjonat Włoch i wszystkiego co zwiazane z tym krajem. Oprócz tego co było w
      programie pokazał na jeszcze pare dodatkowych miejsc. Moim zdaniem naprawde
      profesjonalne podejście do rzeczy. Hotel tez raczej dobre.
      • annakostrzewa78 Re: ITAKA 20.08.08, 21:15
        Witam Panstwa,
        wlasnie kilka dni temu wrocilismy z Egiptu z Sharm El Sheikh ( hotel Jaz
        Mirabel) z biurem ITAKA. Niestety nie moge napisac nic dobrego na temat tego
        biura. W skocie sprawa wyglada tak:
        1. Przelozono nam wylot o kilka godzin wczesniej.
        2. Po przyjezdzie do Sharm El Sheikh koczowalismy w recepcji wiele godzin. Nie
        bylo dla nas wolnych pokoi! A wiec dzien stracony! Pani rezydent sie nie
        pojawila aby nam pomoc.Otrzymalismy od niej tylko smsa. Probowalismy sie
        dodzwonic do Polski do biura ITAKI w Opolu - niestety nikt nie odbieral telefonu!
        3. Pani rezydent Olga Jasionowska - zupelny brak kompetencji i odpowiedzialnosci
        w zalatwianiu wycieczek fakultatywnych i nie tylko!
        4. Wykupilismy pokoje SUPERIOR w poblizu basenow za ktore "słono" zaplacilismy a
        otrzymalismy pokoje STANDARD z widokiem na ulice i pralnie w poblizu uciazliwej
        dyskoteki. Roznica w cenie miedzy jednymi pokojami a drugimi to 35 euro od osoby
        na dobe jak nas poinformowala recepcja. Ktos zgarnał pieniadze do kieszeni za
        lepsze pokoje dajac nam gorsze? czy to pomyłka? CZUJEMY SIE OSZUKANI! Co ciekawe
        oferta w katalogu wyraznie oferowala pokoje SUPERIOR natomiast pokoi STANDARD
        biuro ITAKA w ogole nie mialo w ofercie.
        Podsumowujac: operator biuro ITAKA NOWA to tragedia. Nie polecam!
    • mariola211 Re: ITAKA 18.07.05, 19:03
      W zeszłym roku byłam z Itaka w Turcji - Oludeniz. Wybrałam hotel 4*, z którego
      byłam zadowolona. To co polecili mi w ofercie to dostałam. Moje odczucia
      odnośnie rezydentów i biura są jak najbardziej pozytywne.
      • salka1 Re: ITAKA 22.07.05, 14:47
        w zeszłym roku Itaka skróciła nam wczasy ze względu na kłopoty z AIR-POLONIA.
        W tym roku zaryzykowaliśmy jeszcze raz : wczasy były udane , ale w biurze nie
        poinformowali nas właściwie o niczym.widziałem dziką Kretę , ale jeżeli ktoś
        tego nie chciał to pani z biura w Katowicach nie udzieliła mu żadnej informacji.
        Wycieczki organizaowane przez Itake są strasznie drogie !!! Kto będzie na krecie
        wschodniej niech poszuka DAN - TRAVEL .
    • aga20_20 Re: ITAKA 09.08.05, 12:27
      2 sierpnia wróciłam z Turcji, oczywiście korzystałam z oferty ITAKI i już poraz
      drugi jestem bardzo zadowolona z ich usług. Wszystko wyglądało tak jak w
      katalogu i naprawde było super. Jedyny minus to pani rezydentaka (w Egipcie
      mieliśmy poprostu super kobiete) nic jej nie obchodziło oprócz sprzedaży
      wycieczek fakultatywnych. Powiem szczerze że wycieczki wykupiłam na własną rękę
      z lokalnego biura podróży i wcale nie żałuje, gdyż program był ten sam a
      całkiem sporą sumkę zaoszczędziłam. Pozdrawiam wszystkich i naprawde polecam
      to biuro. Napewno jeszcze nie raz skorzystam z ich usług!!!
    • k0k Re: ITAKA 28.08.05, 15:06
      Nie polecam wyjazdu z Itaką do Bułgarii hotel Chajka-zatrucie majonezem
      przeterminowany od 4 miesięcy pani manager robiła sceny przy próbie wyjaśnień.
      Pani rezydentka stwierdziła że "czego się państwo spodziewali po ofercie last
      minute??"
    • aaaska Re: ITAKA- Bułgaria 29.08.05, 16:27
      Ja jestem zadowolona z tego biura. Wróciłam 10 sierpnia po 2-tygodniowym
      pobycie w Złotych Piaskach w hotelu Berlin Green Park ****. Hotel bardzo fajny,
      jedzonko super szwedzki bufet. Bylismy z 2 dzieci, w tym jedno ma 16 m-cy i bez
      problemu miałam czym go nakarmić chociaż wzięłam ze sobą słoiczki. oferta była
      zgodna z rzeczywistością, ale może dlatego, ze hotel miał 4 gwiazdki.
      Myślę ze w krajach południowych ponizej 4 gwiazdek nie powinno sie schodzić
      ponieważ tam zawsze standarty hoteli sa nizsze. W Polsce hotele 3 gwiazdkowe sa
      na poziomie, a tam niestety nie. Piszę to z doświadczenia oczywiscie.
      pa
    • ynke Re: ITAKA 30.08.05, 01:02
      Z ITAKĄ byłam w tym roku po raz pierwszy. Wakacje na Costa de Sol -Torrox.
      Uwagi mam następujące:
      1.Rezydentka jedna na całe wybrzeże, to stanowczo za mało, zwłaszcza że odle -
      głości pomiędzy hotelami były naprawdę znaczne.
      2.Hotel kameralny ,zgodny z ofertą ale za drogi /dobre choć skromne posiłki,
      zwłaszcza śniadania/. Biuro wyceniło za wysoko ofertę, a następnie obniżało
      cenę oferty /last min./. W mojej ocenie dobra cena to ok. 2000zł. Tytułem in-
      formacji w styczniu ze zniżką płaciłam 2.450zł + wycieczka do Rondy. Last min.
      można było dostać za ok. 1500-1600zł.
      Jeszcze odnośnie pkt-u.1. Po zakończeniu turnusu na lotnisko w Maladze odwiózł
      nas Pan mercedesem. Samochód zorganizowało biuro - więc O.K. Ale podwiózł nas
      pod lotnisko, pokiwał i wrócił, a my nie wiedzieliśmy gdzie się udać bo nie
      było rezydentki. Prawdopodobnie odbierała grupę która przleciała do Malagi.
      Jeżeli ktoś wie jak ogromne jest lotnisko w Maladze, to zrozumie nasze
      zdenerwowanie. Poradziliśmy sobie bo natknęliśmy się na rezydenta z OPEN ,
      który był z nami na wycieczce. Piszę to dlatego, że nie wiem jak wybrnęło by
      BIURO ITAKA, gdyby ktoś nie widział jak znaleźć PUERTO NOUVO /chyba tak się to
      pisze/na lotnisku! Samolotem czarterowym lecieli turyści różnych biur i dlatego
      można było jakość połączyć obsługę przylot/odlot. Może zresztą i wprawili się
      bo byłam w okresie maj/czerwiec 2005.
      Ogólnie nie mam złych wrażeń, chociaż byłam świadkiem ogromnych pretensji
      wczasowiczów , którzy mieli wakacje łączone objazdówka-pobyt.Bardzo narzekali
      na hotel, bo widzieli jak jest w innych.
      • g30 Re: ITAKA 01.02.06, 11:40
        Byłem w Bułgarii w hotelu Azalia - bardzo mi się podobało. Dokładnie dostałem
        taki produkt jakiego oczekiwałem. Polecam ITAKĘ!
    • anusianiusi Turcja-Oludeniz 29.08.06, 13:09
      Witam Wszytkich!
      Byłam w tamtym roku z mężem na tygodniowym pobycie w Turcji. To miasteczko
      Oludeniz i hotel Manzara (w tej chwili nie ma go w ofercie).
      Co mogę powiedzieć:
      1.Rezydenci, ci którzy się nami opiekowali byli bardzo mili, pomocni i
      kompetentni. Zorganizowali na początku spotkanie dla wszytkich i nie było
      żadnego problemu z komunikacją, cały czas pod telefonem komórkowym. Po prostu
      czuło się ich opiekę.
      2. Biuro- o każdy szczegół mogłam wypytać przed wyjazdem, byłam w kontakcie e-
      mailowym z pracownicą biura, która obsługiwała nas od początku do końca. Nie
      oszukiwała, rzetelnie informowała o wszytkim, czego dotyczyły pytania.
      3. Wycieczki fakultatywne- wprawdzie nietanie, ale prowadzone bardzo ciekawie.
      Naprawdę sporo zobaczyliśmy. Na naszą prośbę pilot opowiadał wszystko z
      najdrobniejszymi szczegółami.
      4.Hotel- ***, nie miałam doświadczenia i nawet nie wiedziałam, czego mogę w
      Turcji spodziewać się po takim standardzie. Teraz wiem, że *** to przeciętność
      i tyle. Ponieważ wykupiliśmy wczasy w last minute, myślę, że cena za jakość
      usług była adekwatna, mimo wszytko. Nam praktycznie niewiele przeszkadzało.
      Mieliśmy opcję all-inclusive, ale hotel już pod koniec pobytu nie starał się
      zanadto dogodzić nam. Widać było, że to końcówka sezonu i nie bardzo się nami
      przejmują. Głodni nie chodziliśmy, co to to nie, ale zamieniono bufet na
      posiłki serwowane i rzadziej dowozono na plażę. De facto za bardzo nie mieliśmy
      też na co skarżyć... Po prostu obsłudze już nie chciało się koło nas skakać.Nie
      interweniowaliśmy więc do rezydentów, bo nie było o co!
      5. Przeloty i transfery bez zarzutów; informacje o zbiórkach turystów dobrze i
      jasno przekazywane.
      Jednym słowem - udany wyjazd.
      Wszytkim, którzy wybierają się gdziekolwiek i z jakimkolwiek biurem podróży
      radzę dokładnie, bardzo dokładnie przeczytać za co i ile płacą. Nie łudźcie się
      zdjęciami (przeciez tyle wiecie o reklamie i jej chwytach). Obejrzyjcie lepiej
      strony internetowe hoteli, czytajcie o odległościach do różnych obiektów i
      zawsze, o wszytko wypytajcie touroperatora. Im więcej się wie, tym trudniej
      mieć nie to, czego się oczekiwało.
      Z Itaką chciałabym w tym roku polecieć do Grecji, na Kretę.
      • bzawadzki75 Re: Turcja-Oludeniz 13.12.06, 15:35
        Tez byłem w tym roku w Turcji w Oludeniz z biura Itaka. Mieszkaliśmy w hotelu
        Marcan Beach.

        Hotel może być. Jedzenie też tylko że nie było szwedzkiego stpłu na kolacji a
        to strasznie wydłużało kolacje.

        W sumie z biurem nie mieliśmy żadnych problemów.

        Wiecej informacji zamieściłem na tym forum:

        podrozeforum.pl/viewtopic.php?t=12
    • bea_tha78 Re: ITAKA 24.09.06, 15:35
      Biuro posiada sprawdzone miejsca na wycieczki, wiec nie nalezy sie obawiać że
      zamiast wymarzonego raju, zastanie nas plac budowy. Zastrzeżenia mam jedynie co
      do obsługi rezydentów ( ale Ci przecież ulegają rotacji ;) ). Chętnie
      skorzystam jeszcze z usług tego biura.
      • evulevu Re: ITAKA 28.09.06, 15:42
        Zgadzam się w całej rozciągłości :) Hotele bez wpadek, czasem miłe zaskoczenie,
        gdy testuje się nowy hotel. bardzo dobre ceny last minute. I faktycznie
        rezydenci nie za ciekawi, ale dzięki Bogu miewam z nimi niewiele do czynienia:)
        • baksiu2 Re: ITAKA 08.02.07, 20:35
          Byłam z Itaką 2 razy w Egipcie i raz na Krecie Generalnie wszystko ok.Z
          wyjątkiem rezydentki z Krety ta pani to Jadwiga Motyka brak kontaktu
          telefonicznego, zostawiła nas pod hotelem i na tym koniec a tam się okazało że
          nie ma dla nas miejsc ale Motyki już dawno nie było.Poprostu psuje wizerunek
          Itaki.Za 4 dni lece z Itaką do Brazyli obym nie trafiła na drugą Motyke.
          POLECAM TO BIURO BEZ TEJ REZYDENTKI.
          • agamol Re: ITAKA-Kreta 16.05.07, 15:16
            Wrzesień 2006 na Krecie z Itaką był wspaniały. Zamawiałam przez internmet,
            biuro skontaktowało się ze mną w ciągu 1/2 od ostatniego kliknięcia :)Hotel w
            Kissamos był dokładnie taki jak w folderach (a mam zwyczaj dokladnego
            przyglądania się folderom). Opieka rezydenta także w porządku, ale chyba
            dlatego, że moim hotelem opiekowała sie pewna młoda dziewczyna, a nie pani
            Jadwiga Motyka, która juz przyjmując grupę na lotnisku nie pozostawiła po sobie
            najlepszego wrażenia. Niestety, Itaka do tanich nie należy, więc wybiorę sie z
            nimi jeszcze raz jak mi finanse na to pozwolą.
            • agulaszek Re: ITAKA-Kreta 22.05.07, 22:56
              O czyżbyś był w Kissamos? Ja byłam w sierpniu 2006. O ile hotel faktycznie jak
              w ofercie i wszystko OK, o tyle pani Jadzia Motyka to rzeczywiście jedno
              wielkie nieporozumienie. Ogólnie do Itaki nie miałam zastrzeżeń.
    • toicha Re: ITAKA 08.01.07, 19:52
      W zeszłym roku byłem z ITAKĄ w Turcji w Oludeniz (w hotelu o tej samej nazwie) i
      było wszystko OK, organizacja, opieka rezydenta bez zastrzeżeń. Parę miesięcy
      przed wylotem zmieniono jedynie miejsce wylotu z Krakowa na Katowice - ale
      dostałem upust na cenie imprezy ze względu na ten fakt (proponowano ewentualnie
      zmianę imprezy). Na miejscu warunki w Hotelu zgodnie z ofertą i adekwatnie do
      tego co się spodziewałem. W tym roku również wybiorą Itakę.
    • whitetulip Re: ITAKA 02.06.07, 20:08
      Kilka dni temu wróciliśmy z mężem z Egiptu. Wszystko było zgodne ofertą. Również moi rodzice korzystają z ich usług od 3 lat (Wyspy Kanaryjskie, Tunezja i chyba Grecja). Zawsze wszystko było ok, nigdy żadnej wpady, zmiany hotelu na miejscu czy olewania grupy przez rezydenta. Polecamy to biuro :-))
    • msommer Re: ITAKA 04.07.07, 12:28
      Co do Itaki to powiem to tak. Jeżeli chodzi o miejsce i standard hotelu to
      wszystko sie zgadzało , szkoda że biuro nie potrafi zadbać o odpowiednich
      rezydentów . Pani Anna Jasnos , która opiekowała sie turystami w Cala Ratjada
      na Majorce była bardzo nie miła, ironicznie odpowiadała na pytania. Miała jeden
      dzień w tygodniu dyżurować w hotelu i nawet tego nie potrafiła gdyż przyjechała
      zawiesić karteczke iż jest chora ( co było nieprawdą). Dodam jeszcze że to nie
      pierwszy nasz wyjazd z Itaką i poraz kolejny rezydent- DRAMAT!!!! A i dokładnie
      sprawdzajcie realną ilośc dni pobytu na wczasach, w katalogu pisało że jest 8
      dni pobytu a realnie byliśmy 6 dni!!!! Poprostu sprawdzajcie o której macie
      wylot z Polski i na którą będziecie w Hotelu. My mieliśmy opóżniony lot o
      bagatela 8 godzin! Więc na miejsce dotarliśmy w poniedziałek o 5:30 rano a w
      niedziele o 8:00 rano już mieliśmy wyjazd z hotelu. Może ja liczyć nie potrafie
      ale ani w ząb nie wychodzi mi 8 dni. Wam życze powodzenia. Są i tacy którzy
      bardzo zachwalają Itaka , ale w naszym autokarze ich niestety nie było!!!
      • jonjon2 Re: ITAKA 14.07.07, 21:57
        jestem zdziwiony tak "dobrymi" opiniami o itace, pardon "nowej itace"
        dlaczego????
        byłem jej klientem
        samolot odleciał dzień później (lanzarote) do tej pory czekam na zwrot
        pieniędzy,
        pracownicy byli niekompetenti, żałuje, że nie nagrywałem tego co mówili
        na terenie hotelu trwał remont
        oferta nie zgadzała się z tą z folderu
        korzystałem z oferty tego biura po raz pierwszy i ostatni
        w razie zainteresowania uzupełnię informację
        • colin1974 Re: ITAKA 19.08.07, 15:38
          Też czekam na odpowiedz ,wysłałem reklamacje 10.07 i echo.
          Byliśmy w Turcji pokoje w hotelu zupełnie inne jak w
          katalogu ,rezydentki (raczej ich brak na miejscu )beznadziejne ,dla
          mnie organizacja na miejscu w Turcji przez Itake katastrofa a mam
          porównanie bo latamy co roku od 16 lat z różnymi BP.
      • hanna250 Re: ITAKA 11.11.12, 01:20
        msommer napisała:

        > Co do Itaki to powiem to tak. Jeżeli chodzi o miejsce i standard hotelu to
        > wszystko sie zgadzało , szkoda że biuro nie potrafi zadbać o odpowiednich
        > rezydentów . Pani Anna Jasnos , która opiekowała sie turystami w Cala Ratjada
        > na Majorce była bardzo nie miła, ironicznie odpowiadała na pytania. Miała jeden
        >
        > dzień w tygodniu dyżurować w hotelu i nawet tego nie potrafiła gdyż przyjechała
        >
        > zawiesić karteczke iż jest chora ( co było nieprawdą). Dodam jeszcze że to nie
        > pierwszy nasz wyjazd z Itaką i poraz kolejny rezydent- DRAMAT!!!! A i dokładnie
        >
        > sprawdzajcie realną ilośc dni pobytu na wczasach, w katalogu pisało że jest 8
        > dni pobytu a realnie byliśmy 6 dni!!!! Poprostu sprawdzajcie o której macie
        > wylot z Polski i na którą będziecie w Hotelu. My mieliśmy opóżniony lot o
        > bagatela 8 godzin! Więc na miejsce dotarliśmy w poniedziałek o 5:30 rano a w
        > niedziele o 8:00 rano już mieliśmy wyjazd z hotelu. Może ja liczyć nie potrafie
        >
        > ale ani w ząb nie wychodzi mi 8 dni. Wam życze powodzenia. Są i tacy którzy
        > bardzo zachwalają Itaka , ale w naszym autokarze ich niestety nie było!!!

        Pragnę sprostować powyższą wypowiedź na forum gazeta.pl, która godzi w moje dobre imię, jest nieprawdziwa i narusza prawo do ochrony danych osobowych.
        Administrator portalu kilkakrotnie odmówił usunięcia mojego nazwiska, a autor szkalującego mnie wpisu wystąpił anonimowo. Dlatego publicznie oswiadczam, że nie okłamałam turystów przebywających na wczasach w hotelu Clumba w miejscowosci Cala Ratjada na Majorce w czerwcu 2007r. Posiadam pełną dokumentację medyczną ze szpitala Clinica Juaneda (Palma de Mallorca) gdzie przebywałam w wyniku powikłań związanych z operacją chirurgiczną jaką przebyłam niedługo przed podjęciem pracy z B.P. Itaka w charakterze rezydenta na Majorce.
        Nagłe zachorowanie uniemożliwiło mi wykonywanie pracy przez 3 dni, ale po wyjsciu ze szpitala natychmiast powróciłam do swoich obowiązków. Z uwagi na zaistniałą sytuację losową biuro wysłało do pomocy dodatkowego pracownika na kolejne tygodnie letniego sezonu.
        Reszty wypowiedzi, oskarżeń oraz zachowania autorów wpisu podczas pobytu na wczasach zagranicznych nie będę komentować z uwagi na etykę zawodową jaka obowiązuje rezydentów biur podróży.
        Z poważaniem,
        Anna Jasnos
      • ssztorm Re: ITAKA 11.06.15, 15:38
        byłam na Gran Cnarii i też trafiłam na rezydentkę p. Anna Jasnos oby nikt z Was na nią nie trafił. Jedyne co jej wyszło to powitać nas na lotnisku i rozdać ulotki z nazwą hotelu i jej nr telefonu no i oczywiście ofertami wycieczek które sprzedawała.
        Spotkanie organizacyjne zrobiła dopiero dzień później wieczorem, mimo iż przylecieliśmy w miarę wcześnie na miejsce. Nie umiała odpowiedzieć na żadne pytania, w dodatku bardzo jej się spieszyło, tak naprawdę na szybko przedstawiła oferty wycieczek i tyle, a jej tekst "autobusy nie są dla turystów a tylko dla miejscowych" był poniżej krytyki, szczególnie że tam gdzie chcieliśmy jechać mówiła że nic nie jeździ bo miejscowi tam nie jeżdżą (miała rozpiskę autobusów w ręku!), po spotkaniu temat ogarnęliśmy podpytaliśmy miejscowych i bez problemu busy wszędzie były, turyści bez problemu mogli się nimi poruszać.
        Były problemy po zakupie wycieczek na miejscu, nie wysyłała jak obiecała sms inf, źle wystawiała paragony, była bardzo opryskliwa i nie przyjemna.
        Przy powrocie na lotnisku mimo kolejki weszła przed nas wszystkich i wzięła dla swoich znajomych. Przy zdawaniu bagażu gł. kazała nam zostawić je same bez opieki, bo nie chciało jej się poprosić obsługi by ktoś podszedł (miejscowi raczej tylko mówią po hiszpańsku, ewentualnie dukają po ang), temat ostatecznie załatwiliśmy sami, bo byśmy czekali i czekali..
        • rezydentka46 Re: ITAKA 15.08.17, 03:05
          Szanowna Pani Doroto (ssztorm) !
          Każdy człowiek który został niesprawiedliwie pomówiony ma prawo do obrony swojego dobrego imienia. Zorientowałam się, że Pani wpis na mój temat znajduje się na wszystkich możliwych forach turystycznych, na niektórych nawet kilka wpisów o tej samej treści jeden pod drugim. Wnioskuję z tego, że psucie bliźnim opinii i bezwzględne szkalowanie za pośrednictwem internetu sprawia autorce wpisu niezrozumiałą przyjemność. W związku z tym korzystając z możliwości odpowiedzi pragnę sprostować kilka kwestii. Nieuczciwym jest przedstawianie tylko jednej strony medalu oraz posługiwanie się czyimś nazwiskiem bez zgody pomawianej osoby. Pierwsza sprawa to spotkania informacyjne z klientami biur podróży. W dobie masowej turystyki rezydenci odpowiedzialni są za kilkanaście hoteli i czasami nawet ponad 200-350 turystów tygodniowo w zależności od kierunku. Tak więc niemożliwym jest aby równocześnie jedna osoba obsłużyła tak dużą ilość obiektów wypoczynkowych, często usytuowanych w dużych odległościach, w krótszym czasie niż jedno popołudnie w dniu przylotu i cały kolejny dzień po przylocie. Według wytycznych z biura zawsze w pierwszej kolejności rezydent udaje się do hotelu z największą ilością gości a na końcu tam gdzie jest ich najmniej. Może zdarzyć się, że spotkanie musi odbyć się w godzinach kolidujących z posiłkami w danym hotelu ale to nie wynika ze złej woli rezydenta tylko ilości jego pracy, często przekraczającej możliwości fizyczne i logistyczne. Odnośnie mojego pośpiechu pragnę wytłumaczyć, że to nie ja się śpieszyłam tylko turyści obecni na spotkaniu wywierali na mnie presję związaną z chęcią jak najszybszego udania się na posiłek. Niektórzy nawet odmówili uczestnictwa w spotkaniu wymuszając na mnie natychmiastowe wystawienie biletów wycieczkowych tworząc bardzo nieprzyjemną atmosferę w "rewanżu" za to, że nie byłam w stanie (nie z własnej winy) wcześniej do Państwa przybyć. To było przyczyną pomyłki w wystawieniu jednego biletu na kasie fiskalnej. To nie ja byłam opryskliwa i nieprzyjemna tylko Pan, który rozbił moje spotkanie z resztą grupy, najpierw odmawiając uczestnictwa w tym spotkaniu a później rozbijając je w trakcie jego trwania. Tego samego wieczoru czekały mnie spotkania jeszcze w dwóch hotelach a pracę zakończyłam około godziny 22:30. Nie jest prawdą abym użyła sformułowania, że "autobusy nie są dla turystów a tylko dla miejscowych". Jest to bardzo niesprawiedliwa manipulacja. Sama Pani pisze, że miałam rozpiskę w ręce i mogło tam nie być wyszczególnionego przez Państwa połączenia. Zawsze na spotkania z gośćmi przynosiłam rozkłady jazdy autobusów i w miarę możliwości podawałam numery najpopularniejszych linii autokarowych w danej okolicy. Wiem, że wielu rezydentów nigdy tego nie robi koncentrując się tylko i wyłącznie na sprzedaży wycieczek a tym samym również realizując wytyczne z biura. Ponadto pamiętam jak dzisiaj, że obiecałam Państwu iż dzień później przywiozę na dyżur do hotelu bardziej szczegółową rozpiskę i spokojnie wszystko wytłumaczę, ale Państwo nie przybyliście na żaden z moich dyżurów aż do końca pobytu. Jedyne co mogłam przekazać turystom to informację zgodną z prawdą, że autobusy lokalne jeżdżące w góry nie docierają we wszystkie miejsca i kursują znacznie rzadziej, co stanowi ryzyko że pozostaniemy bez transportu powrotnego do hotelu. W całej mojej karierze zawodowej nie zdarzyło mi się powiedzieć żadnemu turyście, że lokalne połączenia autobusowe są przeznaczone tylko dla ludności miejscowej. Mogłam jedynie ostrzegać, że w krajach południowych nie zawsze można polegać na niezawodności tego rodzaju transportu. Ponadto żaden rezydent nie jest pracownikiem lokalnych firm przewozowych i nie ma obowiązku organizowania turystom spędzania wolnego czasu poza ofertą wycieczkową biura podróży, za które to biuro ponosi pełną odpowiedzialność. Równocześnie nie przymuszałam Państwa do wykupu wycieczek. Odnosząc się do mojej obsługi gości na lotnisku to Pani sformułowanie "mimo kolejki weszła przed nas wszystkich i wzięła swoich znajomych" jest niezrozumiałą insynuacją. Przede wszystkim rezydent asystuje na lotnisku przy odprawie bagażowej i służy swoją pomocą w tłumaczeniu. Tak więc stanie w kolejce za klientami nie ma żadnego sensu, rezydent stoi przy stanowisku check-in ponieważ sam nie odprawia się z własnym bagażem tylko wykonuje swoją pracę. Co do "znajomych" to byli to pracownicy biura Itaka, których wcześniej nie znałam ale przychyliłam się do ich prośby aby mogli być preferencyjnie obsłużeni na podstawie informacji którą otrzymałam z biura w Polsce. Takie są praktyki obowiązujące na całym świecie, że pracownicy firm mają pewne przywileje. Podobnie uczyniłabym w przypadku osób niepełnosprawnych czy też rodzin z niemowlętami do 2 roku życia. Najbardziej krzywdzący i niesprawiedliwy dla mnie był opis sytuacji związanej z Państwa plecakiem, który przez obsługę lotniska został uznany za bagaż pozawymiarowy. Osobiście przetłumaczyłam tą informację z hiszpańskiego i wskazałam Państwu gdzie należy ten plecak odnieść. Kiedy zostawiliście Państwo plecak na innym stanowisku ja tam podeszłam widząc że taśma transportująca bagaż się nie porusza i powiedziałam abyście Państwo spokojnie udali się do odprawy paszportowej nie martwiąc się o los bagażu, ponieważ ja go przypilnuję i zaczekam aż ktoś z obsługi tam podejdzie. W tym momencie spotkałam się z bardzo nerwową Państwa reakcją i atakiem na pracownika odprawy bagażowej. Kiedy tam się zjawił ja powróciłam do obsługi pozostałych turystów. Państwa bagaż ani na chwilę nie zniknął z pola mojego widzenia. To nie jest prawda, że czegoś mi się nie chciało przetłumaczyć tym bardziej, że swobodnie posługuję się językiem hiszpańskim i zawsze chętnie go używam kiedy jest ku temu okazja. Inną sprawą jest kultura osobista i wywieranie presji na pracowników lotniska, czego chciałam uniknąć i dlatego osobiście stałam przy Państwa cennym plecaku. Tak więc pośpiech, opryskliwość i nieprzyjemne zachowania o które Państwo mnie oskarżyliście można śmiało przypisać właśnie Wam. Do tego dodałabym niecierpliwość i brak doświadczenia w podróżowaniu oraz brak szacunku dla starszych, co tłumaczyć można jedynie młodym wiekiem. Na koniec czas na słowo PRZEPRASZAM w stosunku do tych z turystów, którzy nie byli w pełni usatysfakcjonowani z mojej obsługi w wielu miejscach w których miałam okazję w przeszłości pracować. Niestety bardzo trudno jest zadowolić wszystkich i w każdej sytuacji. Praca rezydenta jest bardzo niewdzięczna i nikt kto nie poznał jej kulisów, czyli tzw. "zaklętych rewirów" i nie wie jak to wygląda od środka, jakiej presji jesteśmy poddawani, jak bardzo turyści potrafią nas upokarzać i napiętnować. Często pomimo wielu wysiłków popełniamy błędy ponieważ jesteśmy tylko ludźmi a nie bezdusznymi robotami. Jednak ponad wszystko jesteśmy Państwa ambasadorami poza granicami kraju a nie wrogami czy też bezwzględnymi akwizytorami wycieczek. Odrobinę więcej sympatii i pozytywnego nastawienia oraz kredytu zaufania do rezydentów spowoduje takie samo zachowanie z naszej strony. Ja już nie wykonuję tego zawodu ale korzystam z tej okazji żeby w imieniu wszystkich rezydentów zaapelować do turystów aby wystawiając nam niepochlebne i szkalujące opinie, nie posługiwali się naszymi nazwiskami. Szkody moralne wyrządzone w ten sposób są nieoszacowane. Może to bardzo źle rzutować na nasze relacje w życiu osobistym i zawodowym. Jeśli zachowanie jakiegoś rezydenta jest rażące i nieprofesjonalne należy zgłosić to do biura podroży podając swoje dane osobowe, tak aby pomawiany pracownik mógł osobiście odnieść się do stawianych mu zarzutów. Z drugiej strony wśród turystów jest wiele wspaniałych i przychylnych ludzi, których pamięta się całe życie i dla których warto pracować ale takie osoby najczęściej nie mają czasu na nurzanie się w internetowym "szambie" negatywnych i krzywdzących opinii. Swoją wdzięczność pokazują przyjaźnią i krótkim słowem "dziękuję". Za co również należą się Państwu p
    • your_vicio1 Re: ITAKA 22.08.07, 18:30
      Niestety nic dobrego-w tym roku porażka na niektórych kierunkach np.
      Thassos, Lesbos-mnie zmienili hotel, ten zmieniony był nizgodny z
      ofertą katalogową, wskutek bałaganu nie mogłam zrealizować
      promocyjnej wycieczki za wczesną rezerwację, rezydentki kompletnie
      bezradne, w moim terminie zmieniono hotele kilku rodzinom informując
      ich o tym już na wyspie, żądali dopłaty od ludzi, którym dali inny
      podobno lepszy hotel, oj długo by opowiadać..
    • te.ef Re: ITAKA 22.08.07, 21:56
      Potwierdzam jak najgorszą opinię o obsłudze przez Itakę.
      Nie chodzi tu o niezgodność opisów hoteli w ofercie, bo to łatwo sprawdzić
      choćby na www.holidaycheck.de, ale o beznadziejną pracę rezydentów.
      Właśnie wróciłem z Turcji. Nigdzie w hotelu ŻADNEJ informacji o wycieczkach
      fakultatywnych. Tylko cena i termin. Rezydent Itaki nie wie nic o tym, co
      sprzedaje! A zapytany odpowiada, że nie ma obowiązku nic opowiadać o
      wycieczkach, bo od tego on nie jest (!), sam mam się dowiedzieć, jeśli chcę
      jechać (najlepiej od pilota dopiero w momencie rozpoczęcia wycieczki). Nie
      informuje też o tym, że w przypadku rezygnacji z wycieczki traci się minimum 50%
      wpłaconych pieniędzy, zasłaniając się ustaleniami tureckiego kontrahenta Itaki.
      No i żeby było ciekawiej, sam na boku organizuje wycieczki i sprzedaje poza
      ofertą Itaki. Czyste naciągactwo i niekompetencja!
      Nie polecam nikomu! A jeśli już, to zalecana wzmożona ostrożność i czujność!!!
    • aggi75 Re: ITAKA 26.08.07, 17:06
      Ja natomiast nie powiem złego słowa o Itace. Właśnie wróciłam z Turcji,
      Oludeniz, hotel Yel Holiday Resort. Hotel przeszedł moje oczekiwania, obsługa
      fantastyczna, wszystko wyglądało i było dokładnie takie, jak w ofercie biura
      podróży. Co do organizacji wczasów nie mam żadnych zastrzeżeń. Sama podróż,
      transfer do hotelu, zakwaterowanie itp szybko, miło, sprawnie. Rezydentki bardzo
      miłe, na spotkaniu obszernie informowały nie tylko o wycieczkach fakultatywnych,
      ale o hotelu, regionie,miejscowych zwyczajach. Jedna wycieczka fakultatywna z
      Itaki - noc turecka - także bez zastrzeżeń.
      Jednym słowem - Itaka wywiązała się ze swoich zobowiązań i jestem bardzo
      zadowolona. Dodam że wcześniej korzystałam z innych biur podróży i mam
      porównanie. Myślę że dużo zależy od kierunku oraz hotelu, który wybierzemy...
    • turystyka-net Re: ITAKA 14.09.07, 13:21
      Miałam szczęście być z"ITAKĄ"na 3 wyjazdach:3 razy we Włoszech.Tak
      się szczęśliwie złożyło,ze zawsze z tym samym pilotem.Jest
      to "człowiek orkiestra", świetny profesjonalista ,wielbiciel gór
      wysokich i niskich.Dwukrotnie byłam na trekingu pod jego opieką-
      Dolomity i Alpy Retyckie -świetnie zorganizowane!!!Byłam również z
      nim na objazdówce w Toskanii-i było równie świetnie.Nienaganna
      znajomość języka włoskiego,histori Włoch,historii sztuki...może ten
      pilot nie jest wyjątkiem w"Itace"?Ten pilot ma na imię SYLWESTER.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka