Dodaj do ulubionych

rezydentury-info

IP: *.sieci.netglob.com.pl 31.01.05, 19:54
Czy ktos zna juz wyniki egzaminów na rezydentury w swoich miastach...?? Ja
jeszcze czekam0znam swój wynik z rozmowy i znam swój wynik LEP-u i zsumowałam
to sobie ale nie mam nawet orientacyjnego pułapu jak to sie przedstawia u
Was. Nie moge juz usiedziec a komisja na ogłoszenie wyniku dała sobie 3
tyg....Czy ktos mi choc troche podpowie jak to moze być?
Obserwuj wątek
    • Gość: iza Re: rezydentury-info IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.02.05, 09:51
      jestem jeszce studentka, i chcialam sie dowiedziec na jakich zasadach odbywa
      sie rezydenture, na czymto polega, czy latwo jest sie dostac na rezydenture i
      czy mozna robi z tego czego sie chce a nie tego na czym jest miejsce????????
      Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
    • 19alicja Re: rezydentury-info 01.02.05, 20:00
      Podobno we wszystkich województwach mają ogłosić wyniki dopiero 15 lutego. Ja zdawałam dwa tygodnie temu i od tego czasu wariuję przez to czekanie i niepewność. Nam nie podali nawet wyników z rozmowy :((
      • Gość: dora Re: rezydentury-info IP: *.sieci.netglob.com.pl 01.02.05, 21:34
        to trzymam kciuki!!U mnie dalej nic nie wiadomo i pewnie bedzie tak jak
        mówisz...Zwariowac mozna od tego czekania..A skąd jestes, bo u mnie wystarczy
        wejsć na strone regionalnego centrum zdrowia publicznego i tam gdzies jest
        telefon do nich i na podstawie swojego peselu mozna uzyskać info o wyniku
        rozmowy-spróbuj może sie uda!!
        • ankra7 Re: rezydentury-info 02.02.05, 17:26
          Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie, czy można podczas 1 sesji zdawać na >
          1 rezydenture, np z pediatrii i interny?Czeka mnie to za rok....dzieki
          • 19alicja Re: rezydentury-info 02.02.05, 20:01
            Nigdzie nie jest napisane, że nie można tego robić.