Dodaj do ulubionych

Objawy endometriozy

01.09.05, 10:29
Witam Was

Po ostatniej wizycie u pani gin. dowiedziałam sie że prawdopodobnie to
endometrioza(powiedziała to tak jakby było tylko infekcja gardła)
Lecze się kilka miesięcy ponieważ staramy sie o kruszynke
Po kilku wizytach kupe badaniach pani stwierdziła ze wydaje sie jej ze
pęcherzyki nie pekają wcale cale sa w pęcherzasch wiec co chyba endometrioza
Mam prośbe o opisanie ojawów jakie towarzyszą tej chorobie, moje sa takieze
mam bardzo bolace miesiączki i bardzo gęste, biust dwa razy wiekszy i bardzo
kiepski samopoczucie
pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • mimoooza Re: Objawy endometriozy 02.09.05, 06:29
      Nie jestem lekarzem, ale jeśli pęcherzyki nie pękają, to raczej chyba moża
      podejrzewać zespół policystycznych jajników (w skrócie PCO), czasem te
      schorzenia współwystępują ze sobą. Radzę Ci przejdź się do innego lekarza. A o
      objawach endometriozy przeczytasz w dobrym artykule

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=33396&w=28416885

i w tym wątku
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=191&w=25430366&v=2&s=0
      Pozdrawiam :-)
      • spczolka Re: Objawy endometriozy 02.09.05, 11:21
        Objawy mogą być różne u różnych osób. Czasem choroba przebiega z ostrymi bólami,
        czasem wręcz bezobjawowo. Podstawą dla lekarza do podejrzeń endometriozy mogą być:
        1. Bolesne i bardzo obfite miesiączki.
        2. Ból utrzymujący się po miesiączce a także w czasie jajeczkowania.
        3. Problemy z zajściem w ciążę.
        4. Stwierdzona endometrioza u matki, siostry, czy kogoś w rodzinie w prostej linii.
        5. Tkliwość i ból w podbrzuszu w czasie stosunku oraz w czasie badania
        palpacyjnego u ginekologa.
        6. Ból w dole brzucha, zaraz nad wzgórkiem łonowym (to też miałam).
        7. Czasem ból w czasie oddawania moczy i stolca. Trudności w oddawaniu stolca.
        8. Badania krwi mogą sugerować anemię. Ja miałam na przykład niski hematokryt,