Dodaj do ulubionych

dostałem w prezencie nowe japonki

16.08.06, 12:22
żółte z takim pomarańczowym kwiatkiem u góry i teraz nie wiem czy czarne
skarpetki będą do nich pasowały?
Obserwuj wątek
    • vandikia Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:23
      będą, ale bardziej zielone, soryy ze nie bylo w komplecie wink
      • ticoqp Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:25
        ale czarne do garnituru też pasuja a zielone nie bardzosmile
        • vandikia Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:26
          zalezy jaki kolor garnituru smile
          • ticoqp Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:30
            nnno ciemnysmile
            • vandikia Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:40
              a w jasnym Ci nie lepiej? smile
              • ticoqp Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:45
                nie wiem? nie znam sięsmile
                • vandikia Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:50
                  no to Ci mowie smile)))
                  a gdzie bedziesz w klapeczkach chodzil? wink
                  • ticoqp Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:53
                    jasny po solarium dobry pewnie?smile
                    wszędzie- na rower, do galerii mokotów na basen no i do pracy w czasie upałówsmile
                    • vandikia Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:56
                      nie, bedzie pasowal do oków smile))
                      heheh w tej galerii to niedlugo takie plakaty rozwiesza - temu panu
                      dziekujemy smile)))
                      • ticoqp Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 12:59
                        to wtedy jak się klapek wetnie w schody ruchomesmile
                        • vandikia Re: dostałem w prezencie nowe japonki 16.08.06, 13:00
                          juz to widzie smile))))