pocztex
21.03.06, 18:36
Witam!
Po 11 miesiącach zareklamowałem w sklepie 3C (skrót wiadomo co oznacza...)
obuwie zimowe - Nobility. Minowicie powodem tego było pękanie boków obuwia,
jak i czubków. W sklepie przy zakupie ów towaru zostałem poinformowany, iż
buty są wykonane ze skóry, która to prawa nie ma pękać. Fakt, zima przebyta
ale buty nadają się tylko do wyrzucenia, skoro reklamacja - wg sprzedawczyni
wynosiła na nie 12 miesięcy - po 11 miesiącach złożyłem żądanie naprawy
butów. Po 2 tygodniach buty wróciły bez zmian do sklepu z taką adnotacją -
patrz zdjęcie >>> www.e-nter.pl/r/buta.gif ! Następnie złożyłem
odwołanie od tej decyzji i ...znowu otrzymałem odpowiedź negatywną >>> patrz
foto nr 2 >>> www.e-nter.pl/r/but2a.gif Odnośnie 1 odmowy: jak mogłem
zgłosić niezgodność towaru przed upływem 6 miesięcy jak uszkodzenia następiły
po okresie 10-11 miesiący używania butów (???) Po 2. W 2 odpowiedzi dostaję
odpowiedź, że na buty jest 24 miesiące reklamacji (?) - czy 1 odpowiedź
przeczy 2 ??? Oszaleć można! Dlaczego gość zarzuca mi w 2 foto używanie butów
niezgodnie z przeznaczeniem ??? - czy chodzenie w butach można jakoś
sklasyfikować, że trzeba tak chodzić, a nie inaczej ;-) Paranoja kolejna! I 3
zarzut (foto nr 2) zarzut, że buty były niekonserwowane, skąd takie
oskarżenie?
Poza tym dlaczego zabierając decyzję odnośnie reklamacji - kartka a4 (zdjęcie
nr 1), butów nie dostałem z powrotem ???? Uprzedzałem Panie, że z decyzją się
nie zgadzam i udam się do Sądu Konsumenta - stąd ich taka reakcja? Czy to
jest zgodne z prawem ??? Przecież ja za te buty zapłaciłem ????
Proszę więc o poradę w tej sprawie, co mam zrobić, jakie kroki poczynić by
Rzecznik Praw Konsumenta skutecznie zmienił decyzję Pana rzeczoznawcy <???>.
Wspomnę tylko fakt, iż w Deichmanie bez problemu dostałem zwrot pieniędzy za
towar (a pisałem reklamację o wymianie butów), a w tej sieci jakoś nie dbają
o towar i klientów - szczerze nie polecam.