Dodaj do ulubionych

praca w amerykańskich mediach

IP: *.net.autocom.pl 02.08.05, 20:03
Czy ktos pracował w USA w mediach i mógłby mi poradzić jak najskuteczniej
szukać pracy? Jestem po studiach, b.dobrze znam angielski, mam doświadczenie
w prasie.
Obserwuj wątek
    • katlia Re: praca w amerykańskich mediach 02.08.05, 20:25
      Niestety, tu najwazniesze doswiadzczenie bedzie doswiadczenie w USA. Radze
      zalatwic sobie internship w jakiejs wiekszej firmie, wyrobic sobie dobra
      opinie, i w ten sposob otrzymac te bezcenne tu 'recommendations.' Jak juz je
      masz, mozesz wtedy szukac pracy. Bo inaczej bedzie Ci baaardzo trudno o jakas
      pozycje: po prostu masz kolosalna konkurecje od 'tutejszych' ktorzy maja i
      amerykanskie wyksztalcenie i amerykanskie znajomosci.
    • filipzkonopii Re: praca w amerykańskich mediach 03.08.05, 00:05
      Tam tylko siedza i czekaj na takich jak ty. Spiesz sie, bo moze sie zdarzyc, ze
      podobne pomysly beda mialy inne panienki z bylego bloku wschodniego. W
      amerykanskich mediach wymagany jest przede wszystkim polski akcent, zwlaszcza
      jak chcesz czytac wiadomosci i dyplom z Uniwersytetu Warminsko-Mazurskiego w
      Olsztynie. Inne wymagania sa pomniejsze i maloznaczace. AMERYKA CZEKA na
      wszystkie polskie niedorozwojki, ktorym sie poprzestawialo po sufitem.
      • katlia Re: praca w amerykańskich mediach 03.08.05, 00:17
        Agnieszko, ignoruj filipzkonopii, cos facetowi odbilo.
        W Stanach wszystko jest mozliwe, wlacznie z kariera w mediach dla Polki i nawet
        Polki z dyplomem z Uniwersytetu Warminsko-Mazurskiego. Bo prawde mowiac
        amerykanie nie rozrozniaja polskich uniwersytetow, dla nich wszystkie wlacznie
        z UJ sa nieznane.

Licza sie tu: legalny status, dobra znajomosc jezyka (moze byc z akcentem - to
        jest kraj imigrantow) i doswiadczenie poparte tutejszymi 'references'
        lub 'recommendations.'