czarny.onyks 14.01.15, 00:38 ...jesteście szczęśliwi? jeśli tak....lub jeśli nie...to dlaczego:) :> Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
jovian Re: Pytanie/zadanie na środę... 14.01.15, 01:39 Nie wiem, nie znam się. ;) Odpowiedz Link Zgłoś
czarny.onyks Re: Pytanie/zadanie na środę... 14.01.15, 16:14 a w zyciu też tak wymijająco Gio robisz:P Odpowiedz Link Zgłoś
jovian Re: Pytanie/zadanie na środę... 15.01.15, 00:25 Nie wiem co to jest Gio, ale to nie było wymijająco tylko prawdziwie. ;) Bo nie wiem, serio,serio. Odpowiedz Link Zgłoś
czarny.onyks Re: Pytanie/zadanie na środę... 15.01.15, 12:03 mam pewne skojarzenie z Twoim nickiem.... :D Odpowiedz Link Zgłoś
jovian Re: Pytanie/zadanie na środę... 15.01.15, 19:16 A jakie? :) Bo może ja tu się produkuję nieświadomy że cały internet się ze mnie śmieje. :D Odpowiedz Link Zgłoś
witamina_b12 Re: Pytanie/zadanie na środę... 14.01.15, 09:05 tak. jestem zdrowa, mam gdzie mieszkać, za co żyć, mogę sobie pozwolić na rożne mniejsze i większe przyjemności, mam wokół siebie ciekawych dobrych ludzi na których mogę liczyć, mam mądre, zdrowe dziecko. Odpowiedz Link Zgłoś
czarny.onyks Re: Pytanie/zadanie na środę... 14.01.15, 16:12 no i o to mi poniekąd chodziło... doceniasz to, co masz...i umiesz znajdować szczęście, zauważać je w codziennych sprawach..a to trudne;) Odpowiedz Link Zgłoś
robert.83 Re: Pytanie/zadanie na środę... 14.01.15, 09:10 Jak dla mnie za ciężkie pytanie na takie forum:). To się na samotnych nadaje :D. Jak ktoś jest i chce się tym podzielić to napisze Ci raczej krótkie "TAK". Bardziej skomplikowany przypadek to albo spoooooro pisania, albo zbyt prywatne rzeczy na publiczne wyznania, albo niepotrzebne smęcenie. Odpowiedz Link Zgłoś
czarny.onyks Re: Pytanie/zadanie na środę... 14.01.15, 16:11 hmmm.... na takie forum?:> czyli jakie?:> Odpowiedz Link Zgłoś