Dodaj do ulubionych

Problem z niskimi obrotami w XJ Diversion

04.06.04, 13:41
Witam wszystkich!
Jestem właścicielem Yamahy XJ 600z 93r. Mam znia mały problem na jedynce i
dwójce z niski obrotów ma zacięcie, powyżej 3 tys.obrotów wszystko jest
OK.Czyściełem gaźniki, wymieniałem świece i filtr paliwa. Czy może ktoś miał
podobne objawy w swoim sprzęcie, może jakaś rada co zrobić!
Jeszcze jedno pytanie czy ktoś orjentuje się do czego służy drugi wężyk idący
od kranika do cylindra - nie ten od paliwa- mam z nim problem wygląda że jest
to podciśnienie- węzyk zciska się (jest zasysany) mimo że jest to wężyk
zbrojony do ciśnien?
Dzięki za dobre rady!
Ps może ktoś może udostępnić - nieodpłatnie serwisówke do XJ w formie elektr.
Obserwuj wątek
    • jacek_stanczyk Re: Problem z niskimi obrotami w XJ Diversion 04.06.04, 13:48
      dinoo23 napisał:

      > Jeszcze jedno pytanie czy ktoś orjentuje się do czego służy drugi wężyk idący
      > od kranika do cylindra - nie ten od paliwa- mam z nim problem wygląda że jest
      > to podciśnienie

      Najpewniej masz kranik otwierany podcisnieniem. Czyli jak silnik sie nie kreci
      to paliwo nie leci do gaznika. On tez moze ci robic te psikusy (zwlaszcza, ze
      napisales, ze sie zasysa)
      Male obroty = male podcisnienie = kranik sie "nie otwiera".
      Proponuje go sciagnac i przedmuchac pod cisnieniem.
      Jesli nic to nie da to bedziemy myslec dalej.
    • jacek_stanczyk Re: Problem z niskimi obrotami w XJ Diversion 07.06.04, 13:38
      Fiszki do twojego moto sa tutaj.
      www.poznan.riders.pl/misc/xj600.zip
      Niestety kolega (jezdzacy tez XJ600S) nie ma sewisowki.

      Ja mojego Diverszyna kupilem z przebiegiem 17 tys. Teraz ma prawie 30 tys i
      jeszcze nie robilem synchronizacji. Co 12tys by trzabylo zrobic, ale narazie co
      do pracy silnika nie mam zastrzezen.
      I jak tam z obrotami u ciebie?
      Znalazles przyczyne?
    • lysout Re: Problem z niskimi obrotami w XJ Diversion 07.06.04, 14:49
      Cze, co do wężyka z kranika, to faktycznie podciśnienie, jak go zdejmiesz, to
      kranik się nie otworzy. Moim skromnym zdaniem, mogą być to wężyki od
      podciśnień, z czego pamiętam lewe dwa króćce mają wężyki - jeden idzie do
      kranika, drugi jest zaślepiony, a prawe dwa są zaślepine śrubkami na krzyżak.
      może to to. miałem kiedyś XJ 94, to troszkę pamiętam.
      Kolejna sprawa, jak kupiłem Thunderace'a, nie chodził mi na jednego gara
      (czasem chodził, czasem nie, a w nocy tylko trzy wydechy były czerwone, a
      czwarty zimny), namęczyłem się co niemiara, objawiało się to tak, że na jedynce
      na wolnych zdychał, kichał i prychał, a w zakresie 5-8 tysięcy strzelał jak
      głupi. Co się okazało? nie filter powietrza, nie świece, nie regulacja
      gaźników, tylko banał - gaźniki lekko zsunęły się z kolektorów przy poprzedniej
      glebie i łapał lewe powietrze na tym niechodzącym garze. Po odkręceniu gażników
      i przykręceniu (co zajęło 2 godziny - nie wiem, jak oni to robią w fabryce :)
      maszyna chodzi jak nowa. Pozdrawiam, Lysout

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka