29.05.06, 17:54
mam pytanko czy można zrobic tak, żeby było widac ze dana osoba jest
niewidoczna? chodzi mi o to ze czasami ktos jest jak nam sie wydaje
niedostepny a tak naprawde sie ukrywa i jest na niewidocznym. a ja slyszałam
ze mozna jakos to zrobic ze u mnie sie bedzie wyswietlac czy ktos jest
niewidoczny czy niedistepny? jak to zrobic bo ja jestem laik niesamowity w
tych sprawach:)
Obserwuj wątek
    • kanassa Re: gadu gadu 29.05.06, 18:02
      klikasz na kontakty póżniej klikasz na szukaj znajomych(wpisujesz numer tej
      osoby )jezeli widzisz słoneczko czerwone tzn ze tej osoby nie ma a jezeli
      widzisz słoneczko białe to znaczy ze jest
      • diablica880 Re: gadu gadu 29.05.06, 18:06
        jest podobno tez taki specjalny program i on cie takze pokazuje kto sie ukrywa
        pod niewidokiem:D...
        • Gość: dzidka23 Re: gadu gadu IP: *.zicom.pl / *.zicom.pl 29.05.06, 18:27
          istnieje taki program gadu-gadu power gdzie jest cos takiego jak inwigilator
          dzieki któremu możesz namierzyc osoby które sie ukrywają (tzn jak sie pojawiają
          na niewidocznym to Tobie pojawia sie chmurka ze są dostępni ale niewidoczni)
          nie wiem jak to jest teraz z tym nowym gg tzn wersja 7,0 ale w tym starym można
          było zainstalowac powera na 100% bo sama go miałam i używałam:D
    • owca_86 Re: gadu gadu 29.05.06, 18:41
      www.opisy-gg.com/news.php?id=22
      niewidoczni są bodajże z takim pytajnikiem na czerwonym słoneczku (bo niby
      próbowano likwidować funkcję podglądania kto sie ukrywa), niedostępni mają samo
      czerwone słoneczko - tu jest wytłumaczenie dlaczego:

www.opisy-gg.com/news.php?id=30
      pzdr;-)
    • Gość: Wolę real Re: gadu gadu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.05.06, 18:57
      gadu gadu jest dla niewyżytych panienek-pisarek
      BEZNADZIEJA
      • owca_86 no proste - gg to tylko uzupełnienie 29.05.06, 19:10
        a już myslałam,że wszyscy to tylko gg tleny i inne skype'y hahahh;-)

pzdr