satelitka 08.08.06, 17:59 Jakie polecacie dobre i niedrogie odtwarzacze mp3 ? aby mialy duzo pamięci?Chce kupic a jestem w te klocki zielona. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
cienmotyla Re: odtwarzacze mp3 08.08.06, 18:02 Ja mam taki 250 mega bajtów, miesci sie tam 40 piosenek. A czy to wazne jakiej firmy? Byle by grało:) Odpowiedz Link Zgłoś
satelitka Re: odtwarzacze mp3 08.08.06, 18:03 no mi wlasnie nie chodzi o to jaka ma byc firma tlyko ma byc sprawny nie wadliwy nie drogi i duzo pamieci...ceny tez mnie ciekawia, kurcze przydalby mi sie taki. Odpowiedz Link Zgłoś
cienmotyla Re: odtwarzacze mp3 08.08.06, 18:06 W róznych hipermarketach sa takie juz za 100zł ale one maja 128 pamieci. Nie sa złe. Przeciez ważne żeby muzyka leciała i w ogóle. Ale mysle ze kup sobie taki do 150zł nie droższy, szkoda kasy. A firma naprawde nie jest ważna ale słuchawki:) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: satelitka Re: odtwarzacze mp3 IP: *.int.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.06, 18:47 rozejrzę się jak bede po Media Markt i gdzie tam bede i obakam. czyli lepiej 256 pamieci ....hmmm sie zobaczy. Ktos cos jeszcze na tem temat? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ona Re: odtwarzacze mp3 IP: *.range81-153.btcentralplus.com 08.08.06, 19:13 www.shoparchos.com/searchresults.aspx?search_id=4&culture=en-US A ja mam taki i bardzo polecam,4 GB!!! i wszystko widac na wyswietlaczu:) Odpowiedz Link Zgłoś
kotek_vel_lol2 Re: odtwarzacze mp3 08.08.06, 19:36 iPod 30gb mp4 ... jakies 1800zl ... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: satelitka Re: odtwarzacze mp3 IP: *.int.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.06, 20:15 ej wiem ze pokazujecie super wypasy ale mi chodzi o zwykle pojemny mp3 abym mogla sluchac w autobusie muzyki. za 1800zl wolalabym cyfrowke sobie kupic lub plaski monitor niz IPODA. Odpowiedz Link Zgłoś