Dodaj do ulubionych

Kocham Was wszystkich

21.03.09, 23:10
Ale tak tu pierdolicie, że słuchać Was mi się nie chce. Każdy jest kozakiem -
neonapinaczem, a jak przyjdzie co do czego, to podkula ogon i pysk zamyka.
Wszyscy wiedzą, że firma nas dyma i dymać będzie, Wszyscy Dyrektorzy
Regionalni, to pedały, aż im z dupy cieknie wazeliną i ktokolwiek nim
zostanie, jest skazany na to samo. Od Dyrektorów Oddziałów, tym bardziej bym
się odjebał, bo robią to co muszą, bez przekonania, a nie raz zostali
"zmuszeni" do dyrektorowanis. Pomijam przypadki ewidentnych debili, bo takich
też jest dużo. Przypadki, proszę wymieniać w odpowiedzi na ten post.
Obserwuj wątek
      • grzybowska53 Re: Kocham Was wszystkich 22.03.09, 10:53
        Pierwsze forum było stworzone dla nas wszystkich. To był początek. Ludzie mieli
        okazję się wykrzyczeć. Puszczałem info na maile bankowe, choć to chyba
        nielegalne, żeby przyciągnąć jak najwięcej ludzi. Padały konkretne nazwiska,
        przypadki różnych zachowań. "Zmuszano" mnie przez zastraszanie mailami do
        usuwania postów, choć tego nie robiłem, żeby nie zniechęcić ludzi do pisania
        prawdy. Kolejnym etapem miałby być kontakt z mediami, ale tymi co piszą prawdę,
        a niewiele ich jest. Agora sama zaczęła usuwać posty, na wniosek osób, które tam
        z nazwiska wymieniano. Dostawałem codziennie maile z informacją o złożeniu
        wniosku do prokuratury. Lałem na to, ale jak już jakiś związek zawodowy zaczął
        mnie straszyć, to powiedziałem basta. nie byłem w stanie codziennie siedzieć,
        kontrolować wszystkich postów i usuwać te niesmaczne. Dlatego postanowiłem
        usunąć w całości forum, ku uciesze wszystkich osób, które występowały tam jako
        główne gwiazdy.
        • desperado30 Re: Kocham Was wszystkich 22.03.09, 22:28
          Witam po długiej nieobecności ale postanowiłem znów zawitać.Co do
          poprzedniego forum to za bardzo straszyli i również zrezygnowałem z
          uczestnicte=wa i po=rowadzenia forum tylko dlatego że wisiało mi na
          karku kilku ludzi.Całyy czas czytałem posty i wypowiedzi szkoda że
          tamte fora zginęły i je usunęli. Te też jest dobre i mówmy sobie
          wszystko co nam leży na naszych sercach abyśmy nie dostali przez
          górę zawału a oni naprewno by tego chcieli.
          Będę już teraz występował pod innym nickiem ponieważ wcześniej
          namierzyli niektórych z nas
    • ec24 Re: Kocham Was wszystkich 22.03.09, 23:01
      Szkoda tyle wulgaryzmów w Twojej wypowiedzi, zamiast skupić się na treści widzę, że uważasz, że jesteś jedynym sprawiedliwym ... nie żartuj koleś i jak pijesz to nie pisz na forum
    • engel55 Re: Kocham Was wszystkich 22.03.09, 23:12
      Dajcie chłopakowi spokój. Zrobił kilka piwek, napisał szczerze może
      troche za ostro ale za to otwarcie. Nas zwykłych pracowników cała
      wiechuszka olewa, dlaczego mamy zawsze zachowywać sie wzorowo ? Czy
      oni w stosunku do nas zachowuja się wzorowo ? Zresztą raz, nie
      zawsze. Nie pękaj ,, grzybowska53 '' i nie przejmuj sie
      nieprzychylnymi opiniami.
      • dzonsa Re: Kocham Was wszystkich 24.03.09, 00:35
        Tak mogę powiedzieć iż kiedyś go znałam, gdyż kiedyś z nim
        współpracowałam, ale to już kawałek czasu temu. Czym Tobie tak
        bardzo zalazł za skórę,czym sie teraz zajmuje ??? oczywiście oprócz
        bycia Dyr.Reg.???
    • geniusnet17 Re: Kocham Was wszystkich 23.03.09, 20:09
      Czy równierz i w innych Oddziałach praktykuje się zasadę "Wszystko
      co możliwe dać sprzedawcom" mam namyśli podwyżki - bo to sa z reguły
      młodzi stażem a więc muszą nie tyle dogonić co więcej zarabiać niż
      Ci co mają 20-to, 30-to i więcej letni staż pracy - a z których
      doświadczenia bardzo chętnie się korzysta, najlepszy sprzęt bo
      wiadomo widzi Klient, nagrody w różnej postaci - za solidnie
      wykonaną robotę - oczywiście wsparcie ma w obowiązku pomóc wykonać
      sprzedawcy tę solidnie wykonaną robotę, wszelkiego rodzaju szkolenia
      bo innym wystarczy dyskietka lub przesłanie pocztą informacji gdzie
      mogą poczytać lub ewentualnie zadzwonić o ile nie są kumaci.
      Tak przy okazji może na wsparcie narzucą plan np. wolumen prowizji,
      wolumen opłat, średnia ilość kredytów hipotecznych na jednego
      Administratora (może konkurs ile może osłużyć kredytów hipotecznych
      jeden administrator) i nagrody - pierwsza uścisk dłoni samego
      Dyrektora Regionalnego, druga to uścik dłoni Dyrektora Oddziału,
      trzecia to obniżenie planu na następny rok o 10%.
      A może tak nomalnie i zamiast nierealnych planów indywidualnych aby
      skłócić załogę po prostu tworzyć w Oddziale zespoły sprzedażowe np.
      5-sobowe. Osoby w takiej grupie wspólnie odpowiadałyby za wykonanie
      planu, dzieliłyby się pomysłami jak to zrobić,(a nie jak jest na
      zebraniach - Dyrektor Oddziału tylko mówi o brakujących ilościach do
      wykonania planu zamiast przedstawić pomysł jak poprawić sprzedaż) a
      w przypadku nieobecności jednej osoby inny sprzedawca zespołu
      obsłuży umówionego Klienta.
      Kolejnym pomysłem jest wykorzystanie Dyrektora Oddziału do
      gromadzenia (poczta) różnych pomysłów na poprawienie sprzedaży - w
      myśl zasady każdy pomysł jest dobry ale nie każdy można zastosować.
      Od każdego przyjętego (przynoszącego poprawę sprzedaży ) pomysłu
      pracownik otrzymałby np. 1% premi więcej (10% z urzędu + 8% według
      uznania + 1% za każdy efektywny pomysł, np. bez uznania ale z 3
      pomysłami to 13% premii).
      • jagolik1 Re: Kocham Was wszystkich 23.03.09, 22:54
        u nas w Oddziale tak było, wspaniały zespól kredytowy, hip i pex razem, b. dobre
        wyniki, wspaniała atmosfera, wymiana klientów, zastępstwo, ale teraz zespół
        rozwalony, pex priorytetem, hip do podziemia, wyniki w dół, pexa sprzedają
        osoby, które nie mają żadnego pojęcia o kredytach... wynik wprowadzenia PASa ...
        • hannulka Re: Kocham Was wszystkich 24.03.09, 04:33
          Zgadzam się z Tobą Jagolik1 w 100%. Nie wiem co to za poroniony
          pomysł, aby wszyscy sprzedawali PEX-a. U nas także wprowadzono na
          każdego plany w PEX-ie. Efekt jest taki, że osoby, które nie
          zjmowały się do tej pry pożyczkami mają niewielki % wykonannia
          planu. muszą się tylko tłumaczyć, dlaczego nie wykonały plany itp
          • nowa2002 Re: Kocham Was wszystkich 24.03.09, 22:14
            Tylko wiesz hannulka, nie może być tak, że w jednych placówkach
            (zwłaszcza byłych BPH) doradca robi wszystko a w innych sprzedaje
            tylko pożyczki- to jest dopiero poroniony pomysł, niech traktują
            wszystkich sprawiedliwie
      • zulugula40 Re: Kocham Was wszystkich 25.03.09, 20:56
        zawsze się wkurzam i gółośno mówię dlaczego sprzedawcy za
        wykonywanie jednego zakresu czynności dostają wysokie wynagrodzenie,
        premie najwyższe jakie sie da i oczywiście co roku nagrodę a inni
        pracownicy musza wybiegać poza swój zakres aby otrzymać marne 200
        lub 300 zł premii, ja zeby dostac podwyzke musiałam po pieciu latach
        sama sie o nia upomniec, poza tym mednadzerowie sprzedazy nie robią
        nic a pozniej cała win e zwala si e na wsparcie i kasy
        • kiszka6 Re: Kocham Was wszystkich 25.03.09, 21:22
          mnie zastanawia jedna rzecz podobno połączono piony. teraz jest
          jeden regionalny który pod sobą ma trzech dyrektorów. każdy z tych
          dyrektorów ma swoich przydupasów od tabelek srata tata.każy oddział
          ma dwóch dyrektórów i menagera od sprzedaży- to co oni połączyli??
          potworzyli jeszcze więcej stanowisk na które my szeregowi
          pracownicy musimy zapieprzac.mną dryguje - menager, dyrektor,
          tabelkowa, regionalna i regionalna głowna - tak to w skrócie
          wygląda.rozbuchane to wszystko jakieś...........a w tym wszystkim ja
        • hannulka Re: Kocham Was wszystkich 26.03.09, 04:40
          Bo moja droga specjalista od wszystkiego to jest specjalista od
          niczego. Pracuje w Banku już 15 lat i różne koleje losu były u nas w
          oddziale: najpierw były to rzeczywiście podziały na kredyty,
          depozyty, poźniej przez kilka lat wszyscy robili wszystko. I powiem
          ci jedno Zulugula40, osoby, które zajmowały się wszystkim przez te
          kilka lat (fundusze, kredyty, rachunki i normalna obsługa klienta)
          nie potrafiły nauczyć się np rozróżniania działności gospodarczej -
          jakie dokumnety są potrzebne do jakiej działalności. Jeżeli klient
          przychodził po kredyt niestandardowy czyli np zabezpiecznony
          hipoteką ich rola była to tylko przyjąć wniosek. Już nie muszę
          opowiadać co było z kredytem zabezpiecznym przewłaszczeniem na
          samochodzie czy zabezpieczeniem płynnym - jakie to było
          skomplikowane dla nich - wydłużało tylko czas obsługi klienta i tego
          kredytowego - o ile nie zrezygnował bo w innym banku jest szybciej i
          sprawniej oraz depozytowego, bo panienka na dzwonienie i
          dowiadywanie się u osoby kompetentnej straciła mnóstwo czasu i
          robiła się kolejka. Także Zulugula40 kij ma zawsze dwa końce.
          • ablaites5 Re: Kocham Was wszystkich 26.03.09, 07:05
            Tak naprawdę to brakuje w naszym Banku prawdziwych specjalistów, a nie tych
            którym dali ten tytuł za sprzedaż lub żeby mieli ładne stanowisko na
            pieczątkach. Faktycznie kredyty na samochody to już tlko nieliczni pamiętają bo
            nowych prawie się nie udziela ( oczywiście w ramach pożyczki ekspresowej).
            Zmiany w przepisach podatkowych (PIt ) itp nie są w szeroki sposób przekazywane
            do pracowników a tym bardziej brak szkolenia - żeby np. pracownik zobaczył PIT 6
            (oczywiście wypełniony )lub potrafił sprawdzić wpłacone składki lub podatki z
            Pitem.(uwzględniając róznego rodzaje ulgi.)
            • agus8801 Re: Kocham Was wszystkich 26.03.09, 17:01
              Ja natomiast nie wyobrażam sobie, aby osoby obsługujące takie jak ja
              czyli wszystko robiące oprócz kredytów (specjailsta ds sprzedaży i
              obsługi) jeżeli dano by wszystkim PEX-y tak jak było to do niedawn.
              Nie wyobrażam sobie np konsolidacji kredytów w innych bankach przy
              kolejce klientów czekających do obsługi na bieżąco
              • nowa2002 Re: Kocham Was wszystkich 26.03.09, 17:58
                Wyobraź sobie,że w byłych placówkach BPH my tak właśnie pracujemy i
                nie ma zmiłuj się. Robisz zlecenia stałe, pełnomocnictwa,
                reklamacje, zmianę danych osobowych, otwierasz konta i wszystko co
                jest z nimi związane, tak samo lokaty, fundusze no i oczywiście pex
                łacznie z konsolidacją, oddajesz wniosek administratorowi,klient
                czeka na umowę a ty w międzyczasie obsługujesz dalej. Ten który chce
                zmienić zlecenie stałe czeka aż skończę wniosek o pex. Niestety my
                to wszystko musimy sobie wyobrazić bo inaczej dowidzenia. Obóz
                pracy, ale już niedługo ja powiem im dowidzenia.
                • krokodyl.0 Re: Kocham Was wszystkich 26.03.09, 19:21
                  Ja pracuję w Oddziale w ktorym właśnie zaczynają wdrażać te
                  zmiany.Wszyscy będa sprzedawać- czyli powstaja stanowiska dysponent-
                  sprzedawca.Dziwi sie dyrekcja dlaczego klienci uciekaja z tego
                  banku, przeciez jakość obsługi po tych zmianach na pewno spadnie,
                  ale kogo to obchodzi...Liczy się tylko sprzedaz..
    • geniusnet17 Re: Kocham Was wszystkich 26.03.09, 21:15
      Jak może być dobrze jak Klient jest obsłużony wspaniale do momentu
      podpisania umowy a póżniej!?
      Z braku ludzi na wsparciu a tym co są to dodatkowo dokłada się im co
      tylko można aby Pan Sprzedawca nie mógł się tłumaczyć, że musi
      wykonywać czynności które "odciągają" Go od Klienta.
      Do tego dochodzi rozgoryczenie Pracowników wsparcia bo np. podwyżki
      są tylko dla sprzedawców. Premia Pracownika wsparcia uzależniona
      jest od tego czy przyprowadzi sprzedawcy Klienta na PEXa i to o
      określonym wolumenie - jak powiedział Dyrektor Oddziału część premi
      jest uznaniowa uzależniona od zaangażowania Pracownika (i tylko w
      sprzedaż).
      A tak na marginesie to relacje Klient - Bank to również solidna i
      szybka obsługa Klienta mającego już w Banku rachunek.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka