Dodaj do ulubionych

skype - problem

14.02.20, 18:23
Nie znam się na skype zupełnie, ale potrzebuje przeprowadzić rozmowę.
Chce założyć nowe konto - wpisuje swoj adres mailowy - piszą, że już jest konto z takim adresem (jest możliwe, że kiedyś założyłam ale nie pamiętam...), jeśli chce się zalogować i wpisuje ten adres mailowy to piszą, że nie ma konta z takim mailem. Co mogę zrobić oprócz podania innego adresu mailowego.
Obserwuj wątek
    • mikams75 Re: skype - problem 14.02.20, 18:57
      wiem, ze nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale nie mozesz porozmawiac przez whatsapp czy inna aplikacje? Musi byc skype? Ja niby korzystalam, a ciagle mialam problemy z logowaniem sie - tak jak ty opisujesz, albo jeszcze cos innego, albo byl jakis update i znowu cos nie dzialallo i tak w kolko. Ogarnieta koputerowo jestem, ale na skypa sie juz dawno temu wnerwilam i zrezygnowalam z ich uslug. To jedyne co moge poradzic.
    • katriel Re: skype - problem 14.02.20, 19:05
      Kliknij, że zapomniałaś username'a. Powinni ci wtedy przysłać kod do logowania na maila.
      (Uwaga: pewnie już jeden przysłali, bo eksperymentowałam używając twojego adresu. Ten zignoruj.)

--
      Ach, jaki pyszny jest szpinaczek!
      Ach, jaki pyszny jest buraczek!
      Ach, jaki brudny mam śliniaczek!
      Ach, jaki cudny niemowlaczek!
    • mrs.solis Re: skype - problem 14.02.20, 20:27
      Nie wiem co oni wyprawiaja z tym cholernym skypem , ale musial byc jakis update dzieki ktoremu stracilam moje wieloletnie konto. Probowalam roznych opcjii odzyskania konta , ale sie nie udalo. Najlepiej zalozyc calkiem nowe konto i juz.

--
      http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
      • alpepe Re: skype - problem 14.02.20, 20:32
        a to wyprawiają, że to teraz microsoftowe konto jest. I ja też miałam problemy.

--
        "seksualna władza kobiet to jedyna władza kobiet, która się mieści w patriarchalnym etosie" skradzione od bene gesserit