Dodaj do ulubionych

Powrót z Chorwacji a test.

20.06.21, 11:44
Jedziemy na wakacje do Chorwacji autokarem. Wycieczka wykupiona w biurze podróży. Rodzice zaszczepieni, nastolatek nie. Wiem, że syna do Chorwacji wpuszczą bez testu. W Polsce wymagają okazania negatywnego testu. Gdzie ten test będzie trzeba wykonać? Czy ja będę musiała w Chorwacji szukać laboratorium? Czy rezydent się tym zajmie? Przepraszam za być może śmieszne pytanie ale jestem zielona w tym temacie.
Obserwuj wątek
    • fibi00 Re: Powrót z Chorwacji a test. 20.06.21, 11:56
      Na przełomie maja i czerwca znajomi byli w Chorwacji autokarem i po przekroczeniu granicy Polski pilot/rezydent powiedział: " Teoretycznie teraz każdy z niezaszczepionych powinien zadzwonić do sanepidu z informacją o powrocie i albo odbyć kwarantannę albo zrobić test. Ale co państwo zrobią to tylko państwa sprawa".
      • sol_13 Re: Powrót z Chorwacji a test. 21.06.21, 05:47
        Jak widzimy od półtora roku, wszystko może ulec zmianie w każdej chwili, zarówno w jedną, jak i w drugą stronę. Więc nie przywiązywalabym się do istniejących zasad, one są na tą chwilę.
        • ida_listopadowa Re: Powrót z Chorwacji a test. 21.06.21, 06:16
          Oczywiscie moze sie zmienic, ale na zmiane przepisow i rezygnacje z test/szczepienie/ozdrowieniec na granicy bym nie liczyla. W tej chwili obowiazuje do 31.08. Rzad wyczail, ze jest to najlepszy sposob na zachete do szczepienia.
          Moim zdaniem (a siedze w tych przepisach od poczatku) akurat ta restrykcja nie zostanie zdjeta do konca wakacji, a moze przedluzona do konca epidemii.
          • anvalley Re: Powrót z Chorwacji a test. 21.06.21, 06:40