agatracz1978 Re: Czy wszystkie ciezarne sa takie niedoinformow 09.07.09, 15:42 Czytałam i byłam bardzo doinformowana i chciałam chronić krocze itp. Na koniec okazało się, że mój akurat poród wyglądał zupełnie inaczej niż zdaniem wszelkich autorów książek miał wyglądać. U nas ciążę prowadzi lekarz i fajnie, że chodziłam do niego co miesiąc i to gin analizował moje wyniki badań i stan mojego zdrowia a nie czerpiąc wiedzę z gazet nie chodziłam do lekarza. Pewnie mojej córci nie byłoby ze mną (byłam w szpitalu dwa razy - zdaniem autora książki moje obawy były nieuzasadnione bo tak się zdarza, okazało się inaczej). Przebieg porodu - też miało być inaczej a skończyło się jak się skończyło. ZZO - już mam swoje zdanie na ten temat i ja odradzam. Nie tylko nic mi nie pomogło ale zaszkodziło a skutki jego podania odczuwam do dziś. Ja jestem zdania, że nie muszę wiedzieć wszystkiego. Jestem prawnikiem a nie lekarzem i nie muszę znać wszystkich pojęć medycznych i rozmawiając z lekarzem nie muszę rzucać specjalistycznymi nazwami. Mam zaufanie do swojej lekarki i skoro mówi jest ok to jest dobrze i to mi wystarcza. Jak było nie tak poszłam do szpitala i tyle w temacie. Przeinformowanie też nie jest niczym dobrym. Odpowiedz Link Zgłoś
nanuk24 Re: Czy wszystkie ciezarne sa takie niedoinformow 09.07.09, 15:56 Czytalam, duzo czytalam bo mnie najzwyczajniej w swiecie ciekawilo na jakim etapie rozwoju jest moje dziecko np i dziwi mnie ze kogos to moglo nie interesowac. Mnie i tak nic juz nie z dziwi po tym jak jedna matka dwojki dzieci wyklocala sie ze mna, ze najpierw rodzi sie lozysko a po tym dziecko Odpowiedz Link Zgłoś