16.07.07, 11:36
czy Wasi trzecioklasiści nadal będą nosić tornistry? mój syn nadal chce nosić
ten z zeszłego roku, chyba mam mało wymagającego syna ( wszystko mu jedno ))a
jak wasze pociechy czy uważają się juz za zbyt dorosłe na tornister? w szkole
widiwałam na korytarzach nawet dzieci ze starszych klas z tornistrami smilei
pierwszolklasistów z plecakami uncertain
Obserwuj wątek
    • pipi64 Re: tornister 17.07.07, 19:11
      W sumie tornister wygodniejszy, książki sie w nim tak nie niszczą i dla kręgosłupa raczej zdrowszy. Ale tronister mojego Czarka już jest w takim mocno zużytym stanie, że chyba muszę się za czymś nowym rozejrzeć.
      Jeszcze miesiąc i w każdym markecie będzie w czym wybierać - "witaj szkoło..."
      • renata_72 Re: tornister 19.07.07, 16:34
        to Was zaszokuje bo tornister mojego syna po tych 2 latach jest wciąż w
        idealnym stanie, sama się dziwie, jedynie piórnik wymienię bo 2 gumki na
        długopisy pękły i jest w środku zabrudzony od kredek i pióra, więc dostanie
        nowy smilea to dużo mniejszy wydatek
    • monikak14 Re: tornister 18.07.07, 16:54
      Po dwuletnim użytkowaniu Dory tornister wystawiłam na śmietnik. Na pewno jeszcze
      będzie to coś z usztywnionymi plecami. Poprzednio zdecydowałyśmy się na plecak
      firmy TopGal i chyba teraz też coś znajdziemy wśód ich oferty.
      www.plecaki.info/
      • mika119 Re: tornister 30.07.07, 21:15
        Ze wzgledu na duza wage tego co dzieci nosza do szkoly moja corka ma plecak z
        szelkami ale na kolkach z wyciagana raczka. Moze go nosic na plecach albo
        ciagnac gdy jest sucho lub po szkole. Jest bardzo zadowolona. Coraz czesciej
        widze takie rozwiazanie takze u innych dzieci w szkole.
          • nann Re: tornister 02.08.07, 10:15
            Ja mam w domu kotomaniaczke.
            Wiec od czerwca zbieramy wszystko w kotki.
            Zeszyty, gumka do mazania, po dlugich polowaniach udało sie zdobyc piornik z
            kotkiem. Szukam jeszcze papieru w kotki do obłożenia książek...
            Tornister bedzie ten sam, ma go własciwie od zerowki, ale w zerowce nosiła
            sporadycznie, posłuży spokojnie jeszcze rok.
            • toja48 Re: tornister 31.08.07, 16:59
              Pierwszy plecak z usztywnianymi pleckami Zig Zag służył synkowi całe
              dwa lata.
              Teraz kupiliśmy następny mam nadzieję że też przynajmniej tyle
              wytrzyma.
    • iffona Re: tornister 02.09.07, 21:16
      moj chce tornister i zapowiedzial, ze w 4 klasie bedzie tez nosil, a
      juz chcialam mu kupic plecak, bylam nawet kilka razy z nim w
      sklepie, ale nie chce

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka