Dodaj do ulubionych

Umckaloabo

22.10.07, 11:14
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.Niedawno natknęłam się w
internecie na lek o nazwie Umckaloabo.Byłabym wdzięczna za
informacje dotyczące tego leku,może ktoś z Państwa podawał ten lek
swojemu dziecku?Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Obserwuj wątek
    • mi-lka Re: Umckaloabo 24.10.07, 09:12
      Witam.
      Ja też bym chętnie wysłuchała opinię na temat tych kropelek ;co prawda słyszałam
      iż to są kropelki ziołowe i dobrze działają a także troszkę zwalczają
      temperature ale są na spirytusie i nie mozna dłuzej ich stosowac niz 20 dni.
      Jesli ktos ma jakies opinnie na temat tego leku chętnie wysłucham.
        • michulanka Re: Zamówienie w Polsce? 27.10.07, 01:46
          Mozna zamowic przez internet w niemieckich aptekach. Niestety koszty
          przesylki sa paranoidalne biorac pod uwage bliskosc Niemiec...Sam
          lek tez do najtanszych nie nalezy, ale na sezon starczy (trzeba go
          zuzyc w ciagu 3 miesiecy od otworzenia butelki).
    • michulanka Re: Umckaloabo 26.10.07, 00:26
      "Umckaloabo (Pelargonium reniforme)
      - tradycyjna południowoafrykańska roślina lecznicza, od roku 1939
      produkowana w Niemczech, a od lat 50. intensywnie badana. Jest ona
      używana w leczeniu ostrych i chronicznych infekcji w rejonie uszu,
      nosa i gardła. Przekonująca skuteczność spowodowała szybki wzrost
      sprzedaży. Od roku 1998 liczba sprzedanych opakowań wzrosła prawie
      dziesięciokrotnie, do 4.185 mln euro w lutym 2003 r."

      Podaje ten lek dziecku juz drugi sezon, a i sama go stosuje. Uwazam,
      ze jest naprawde dobry - zwlaszcza dobrze dziala gdy poda go sie
      zaraz po pierwszych objawach przeziebienia. Obniza goraczke i chyba
      pomaga uniknac powiklan typu zapalenie oskrzeli czy ucha. Od czasu
      gdy podaje ten lek corce, nie musialam ani razu dawac jej
      antybiotykow. Wedle info na ulotce lek ma dzialanie antywirusowe i
      antybakteryjne oraz dziala stymulujaco na uklad odpornosciowy. Jest
      na alkoholu - ale wszystkie syropy tez sa na alkoholu. Rowniez lek
      sinupret tej samej firmy, ktory jest dostepny w Polsce. Nie rozumiem
      dlaczego umckaloabo nie jest?? Pewnie jeste za dobre i pobilo by
      konkurencjesad
      • ada708 Re: Umckaloabo 26.10.07, 09:11
        Aniu z tego co wiem niestety lek ten dostępny jest tylko w
        Niemczech,a mój pediatra nawet o nim nie słyszał.Michulanko gdybyś
        mogła napisać mi coś więcej na temat tego jak stosujesz ten lek.Czy
        na przykład podajesz go profilaktycznie,skoro ma działanie
        immunostymulujące?W jakich dawkach je podajesz?Ja mam trójkę często
        chorujących dzieci w wieku 9,7 i trzech lat.Zeszły rok szkolny to
        było pasmo wizyt u lekarza.Jesienny sezon chorobowy też juz
        rozpoczęliśmy.Cz znasz opinię pediatry na temat Umckaloabo?.Przede
        wszystkim bardzo dziękuję za informacje i przepraszam ,że zarzuciłam
        Cię tyloma pytaniami,ale jestem zrozpaczona ,boję się powtórki z
        zeszłego roku.Pozdrawiam.
        • michulanka Re: Umckaloabo 27.10.07, 01:44
          Lek stosuje troche leczniczo, troche profilaktycznie...Gdy cos sie
          zaczyna dziac od razu podaje lek w dawce 10 kropli na wode 3 razy
          dziennie, na pol godz. przed jedzeniem. To jest dawka dla dzieci do
          6 lat. Starsze wg recepty maja dawke 20 kropli na wode. Gdy objawy
          nie sa jakies bardzo silne daje lek tylko rano, czasem wieczorem.
          Poniewaz odradzaja stosowania leku dluzej niz 20 dni pod rzad, wiec
          tez staram sie ograniczacsmileNie znam zdania polskich pediatrow na
          temat leku bo chyba nie jest znany. Czytalam chyba na forum posty,
          ze lekarze z miast przygranicznych (np. Szczecin) wiecej wiedza na
          temat leku. Mnie lek rekomendowali znajomi z Niemiec, Francji. Poza
          tym sporo jest informacji w necie lacznie z wynikami badan (lek ma
          fascynujaca historie). Z moich obserwacji wynika, ze lek pomaga na
          uszy i raczej chroni przed zapaleniem oskrzeli. Poza umckaloabo
          stosuje jeszcze inne specyfiki i jakos sie udaje, chociaz oczywiscie
          katar to wlasciwie codziennosc w sezonie jesiennym. Ale przynajmniej
          obywamy sie bez antybiotykow.Pozdrawiam.
          • ada708 Re: Umckaloabo 27.10.07, 12:50
            Ślicznie dziękuję za odowiedź.Nie pozostaje mi nic innego jak tylko
            czekać na te kropelki.Może moim dzieciakom tez pomogą.Podaję im
            również Pulmicort we wziewce i donosowo oraz leki na alergię(na
            razie testy były ujemne),może Umckaloabo pozwoliłoby na odstawienie
            tych leków.Michulanko ,czy nie będę zbyt wścibska jeśli spytam jakie
            jeszcze specyfiki stosujesz?smile
            • michulanka Re: Umckaloabo 27.10.07, 13:09
              To zadne wscibstwosmile Tylko nie wiem czy innym pomoze bo nam owszem,
              ale nie moge powiedziec ze dziecko jest okazem zdrowia bo na
              przyklad z katarem idzie na ciezko...To znaczy dluzsze przerwy w
              katarze wystepuja jedynie w leciesadPodczas roku przedszkolnego to
              niekonczaca sie historia. Przy katarze przede wszystkim zmuszam
              mala do ciaglego czyszczenia nosa (przy uzyciu wody morskiej).Przy
              stanie ostrzejszym kataru na noc daje 1 dawke actifedu, a w dzien
              mucosolvan. Stosuje Thymuline homeopatyczna raz na tydzien, daje
              witaminy zwlaszcza c, no i ostatnio codziennie rano sok z jednej
              swiezej pomaranczy. Unikam nabialu, raczej podaje czasem wapno.
              Probowalam niemiecki lek na 3 migdal imupret i jestem b.zadowolona
              wiec musze go znowu zdobyc. Acha jeszcze w przypadku takiej ogolnej
              nieswojosci na poczatku choroby stosuje umckaloabo i apap dla
              dzieci - pewnie dzieki temu juz nie pamietam kiedy dziecko mialo
              goraczke.Pozdrawiam i zdrowia zyczesmile
    • tulcia Re: Umckaloabo 09.02.08, 10:36
      Witam,
      podaje ceny tego preparatu.
      20 ml - 9,54 Euro
      50 ml - 19,18 Euro
      100 ml - 30,68 Euro

      Zdarzaja sie promocje, ale zazwyczaj na te wieksze opakowania, badz
      tylko na 100 ml.
    • nellyss Re: Umckaloabo 30.01.14, 12:25
      To chyba z pelargonii afrykańskiej? Jest już polski odpowiednik tego i nazywa się pelavo. Nie jest to stricte lek, tylko ekstrakt wspomagający przy infekcjach.
    • anniel1984 Re: Umckaloabo 15.12.16, 16:24
      Witam,
      Ja kupuję na apo-discounter i jestem bardzo zadowolona. Poleciłam go już kilku osobom, bo jestem b zadowolona z jego działania i skuteczności.
      Sama zażywałam go już parokrotnie gdy miałam ból gardła, kaszel, katar i pomagał w przeciagu doby.
      Podawałam też dziecku (5lat) i też pomogło.
      Nie zażywałam tego dłużej jednorazowo niż pare dni, do tygodnia max. Szybko działało i nie trzeba było dłużej zażywać.
      Na stronie tej apteki z której zamawiałam jest opis jak stosować (po polsku) i zgadza się to z opisem z opakowania (po niemiecku).
      Aha i jeszcze jedno: próbowałam też pelavo wcześniej. Kilka rodzajów. Dla siebie i dziecka.
      Dużo osób pisze że to odpowiednik, ale wg mnie to nieprawda. Pelavo nie jest nawet w połowie tak skuteczne. Raz nawet pamiętam, że przestałam tego stosować po tygodniu bo nie było żadnych efektów poprawy.
      Jeszcze jedna informacja: dawka dla dorosłego to 30 kropli 3 razy dziennie, to jest jakoś 7,5 ml na dzień, także warto to wziąść pod uwagę przy wyborze opakowania, bo np. to najmniejsze starczy na pare dni zaledwie.
      Pozdrawiam!
      • san_vito Re: Umckaloabo 18.01.18, 14:27
        Od listopada stosuje ten magiczny lek. Polecila mi kuzynka z Niemiec. Moje dziecko chodzi do zlobka i przy infekcji stosuje umcklaoba i imupret. Dzieki temu ma wysoka frekwencje. Porownywalam ten lek z pelavo i w pelavo nie ma alkoholu. A podobno to wlasnie etanolowe ekstrakty z pelargonia afrykanska sa naukowo przebadane. Lek ten jest b. dobrze przebadany i b. skuteczny. Ma dzialanie bakteriostatyczne i w przeciwienstwie do antybiotykow wspomaga odpornosc a nie ja hamuje.
        Jezeli ktos jedzie do Niemiec, to warto kupic ten lek tam, gdyz bedzie taniej. Natomiast nie oplaca sie, aby ktos z rodziny go przesylal. Wtedy lepiej skorzystac z apo discounter. Lepiej tez kupic 50ml butelke. Mi 50ml od listopada starczylo do teraz. Jeszcze jest troche na dnie. Lek po otwarciu trzeba zuzyc w ciagu 6 miesiecy.
        Ten lek u mojej corki stosowalam 3 razy. Na jedna infekcje pediatra kazala uzywac pulmicort i chodzic do kontroli. Pulmicort uzylam raz a potem lecialam na umcklaobo przez dwa tygodni i corka wyszla z infekcji.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka