Dodaj do ulubionych

trądzik na tle hormonalnym

06.01.06, 15:00
Czy ktoś ma z tym problem?? Potrzebuję rady:)
Obserwuj wątek
    • kasiulinka78 Re: trądzik na tle hormonalnym 08.08.06, 12:42
      Ja mam prawdopodobnie trądzik na tle hormonalnym.Nigdy w życiu nie miałam
      trądziku,moja skóra zawsze była czysta a tu 30cha prawie na karku i
      ...trądzik.Od ponad roku nie mam miesiączki i gin wyawoływała różnymi hormonami
      i...nic.Tylko tadzik się pojawił zamiast okresu!Najgorsze jest to że nic na to
      mi nie pomaga a im więcej testuje kosmetyków do cery trądzikowej tym jest
      gorzej.A ty jak sobie z tym radzisz?
      • lidek11 Re: trądzik na tle hormonalnym 15.08.06, 22:54
        Witam! Ja też mam z tym problem.
        Przez wiele lat brałam tabletki anty.Cera bardzo wówczas mi się poprawiła.Rok
        temu odstawiłam ze wzgledu na rózne doligliwości, między innymi silny ból
        głowy.Od trzech miesięcy moja skóra wygląda coraz gorzej.Jestem załamana, bo
        zaczynam wyglądać tak jak bym miała znowu 15 lat.Na dodatek mam tak tłustą
        skórę, że po 1h świecę się tak jakbym w ogóle się nie myła.Nie chciałam wracać
        do hormonów, ale chyba będę znowu zmuszona spróbować.Kiedyś dermatolog
        powiedział, że mogę łykać różne witaminy, kłaśc na twarz różne preparaty, ale
        tak naprawdę to wina hormonów i tylko to mi pomoże.Mam już grubo po 30-tce i
        naprawdę mam już tego dośc.Czy do końca życia mam łykać ciągle hormony? jak
        będę babcią też mam je brać? ;)
        • vestalinka Re: trądzik na tle hormonalnym 16.08.06, 18:07
          Dziewczyny,mam dla Was sposób-rewelacje!Mnie pomoglo w 100 procentach! Walczyłam
          z trądzikiem hormonalnym 7 lat,brałam Diane 35 i wszelkiej maści antybiotyki,po
          odstawieniu trądzik zawsze szybko wracał,nie mówiąc o skutkach ubocznych.Na
          stronie dr.Różańskiego znalazłam informacje o sitosterolach wpływajacych
          zbawiennie na podwyższony testosteron u kobiet.To naturalny środek roślinny,bez
          skutków ubocznych,oficjalnie jest na prostatę dla facetów.Biore jedną pigułkę
          dziennie przez 9 miesięcy,nie mam śladu po trądziku,piękne włosy i unormowane
          hormony.Trzeba się uzbroić w cierpliwość,pierwsze efekty po 3
          miesiącach.Spróbujcie,warto!POLDANEN,bez recepty 25 zł.Nic mi tak nie
          pomogło,można brać jak długo się chce,sitosterole wpływają dobroczynnie na cały
          organizm:)nie szkodzą w żaden sposób!
      • raggety Re: trądzik na tle hormonalnym 21.08.06, 14:55
        Dla mnie Diana swietnie skutkowala, niestety na razie nie wolno mi brac. Co do
        kosmetykow, zauwazylam, ze te zawierajace olej mineralny/liquiduum
        paraffinum/mineral oil zdecydowanie pogarszaja tradzik u mnie. Niestety, to
        swinstwo jest w kazdym prawie kremie bo to pewnie tani skladnik (ropopochodny),
        ale da sie znalezc i bez. Co ciekawe, ostatnio czytalam w info dla chorych na
        raka (mama ma raka), ze lepiej nie uzywac kremow zawierajacych olej mineralny
        bo zatyka skore i w ten sposob uniemozliwia organizmowi pozbywania sie toksyn
        przez skore - moze dlatego powoduje syfy u mnie.
        • mromir Re: trądzik na tle hormonalnym 30.08.06, 21:40
          No tak, ale Różański podaje inne dawkowanie,przynajmniej na początku kuracji
          (chyba), a ty piszesz ,że bierzesz po 1 tabletce dziennie.Czy na początku
          leczenia brałaś lek wg wskazówek Różańskiego, czy cały czas po jednej dziennie?
          • vestalinka Re: trądzik na tle hormonalnym 31.08.06, 11:20
            Brałam tylko po jednej,chciałam sprawdzić czy zadziała i poskutkowało po trzech
            miesiącach:)Jednym z powodów była również cena Poldanenu,powstrzymała mnie nieco
            przed tą byczą dawką kilku tabletek dziennie.Okazało się ze sitosterole są na
            tyle "mocne",że spokojnie wystarczyła jedna tabletka.
    • miczka7 Re: trądzik na tle hormonalnym 17.11.06, 09:55
      U mnie straszny nawrót trądziku nastąpił właśnie po odstawieniu tabletek anty.
      Brałam tylko 4 miesiące Stediril30. Musiałam odstawić gdyż zaczęły mnie kłuć
      piersi i bałam się, że zachoruję na raka. Porobiły mi się pryszcze głównie na
      brodzie, linii żuchwy, szyji oraz na dekoldzie i plecach. Poprostu tragedia.
      Przed braniem tabletek miałam jakieś problemy z cerą, ale w porównaniu z tym
      to był pikuś. Spróbuję z tym poldanenem. Już wcześniej o nim czytałam wiele
      dobrego, więc myślę, że warto.
    • maladetta Re: trądzik na tle hormonalnym 06.01.07, 17:47
      Otóż rozwikłałam sprawę sitosteroli. Można je stosowac bez obaw. I
      niekoniecznie trzeba zaopatrzyc się w aptece, ponieważ leki zawierają olej z
      kukurydzy, sa drogie - może to byc albo ślia afrykańska albo olej z kukurydzy.
      Można zakupic olej kukurydziany tłoczony na zimno dostępny w sklepach
      spożywczych. Tak radzi dr Różański. Bardzo mnie to uradowało. Za 1/2 litra
      oleju zapłacę ok. 6 zł :O)
    • mromir Re: trądzik na tle hormonalnym 12.03.07, 19:38
      Vestalinko,ja biorę Prosterol już 6 miesiąc i mogę powiedzieć, że może idealnie
      nie jest ale na pewno dużo lepiej.W każdym razie polecam innym - to działa!Moja
      kuzynka bierze od stycznia i też jest zadowolona.No ale co dalej?Będę musiała
      brać do końca życia?A co będzie jeśli brać przestanę?Czy poldanen jest lepszy
      od prosterolu, a może by tak zmienić albo zmieniać co jakiś czas?
      • vestalinka Re: trądzik na tle hormonalnym 13.03.07, 20:56
        Cieszę się że Tobie sitosterole również pomagają.Z tego co wiem to Poldanen jest
        jednym z lepszych leków,wyobraź sobie że mnie pomogła jedna tabletka dziennie
        przez rok!Zniknął naprawdę koszmarny trądzik.Potem przerwałam zażywanie na
        jakieś pół roku i coś zaczęło wyskakiwać,ale to był jeden pryszcz raz na jakiś
        czas.Więc teraz biorę Poldanen od nowa i już mam gładką buzię.Można powtarzać
        terapię,po dwóch trądzik podobno już wcale nie wraca.Przynajmniej tak twierdzi
        doktor Różański.
        • justus100 Re: trądzik na tle hormonalnym 27.07.07, 10:15
          Witam,
          ja również od kilku lat biorę Diane 35, ostatnio Yasmin. Chciałabym odstawić te
          leki, bo nie zależy mi na anytkoncepcji, no i w końcu ileż można przyjmować
          hormony? Myślę też o zajściu w ciążę. Czy ten poldanen czy-jak-mu-tam mozna
          przyjmować w ciąży? Czy po jego odstawieniu tradzik powraca?
          Z góry dziękuję za odpowiedź.
          Justyna

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka