Dodaj do ulubionych

Reklamacja spodni LEVIS 501

03.09.09, 11:18
Witam! jakies 2 miesiace temu kupilam 501 w Silesia City Center po pewnym czasie pekly na lini szwu w kroku :D Poszlam je grzecznie zareklamowac do sklepu, Pani reklamacje przyjela i wszystko wygladalo ok. Do czasu az po 4 dniach dostalam paczke ze spodniami w srodku i karteczka z adnotacja iz jest to uszkodzenie mechaniczne i ze powstało z winy użytkownika. No i puściły mi nerwy... Po pierwsze, jak mozna uszkodzic spodnie w kroku nie jeżdżąc np. na jeżu??? Po drugie, jak mozna kobiecie, a na dodatek klientce napisac cos takiego??? Kazdy rozsadny czlowiek bedzie po czyms takim okrążał "markowy" sklep z takimi sprzedawcami szerokim łukiem. Po trzecie nigdy nie spodziewalam sie czegos takiego po LEVIS'e!!! ze niby markowy, niezniszczalny, z renomą... Jasne. Renomę to oni maja kiedy wydajesz u nich pieniadze, jesli sprzedadza ci bubel to sam jestes sobie winny człowieku, żeś kilka setek zostawił za nic niewartą, jednorazowa szmatkę. W sobote ide tam jeszcze raz, jeszcze raz skladam reklamacje, znowu czekanie na opinie eksperta co zna sie na rzeczy bo sprzedaje spodnie od 8 lat,(...) a potem do rzecznika praw konsumenta. Co mnie zdziwilo w tej sytuacji najbardziej to to iz nie ma mozliwosci kontaktu z nikim z head office. Wyglada na to ze ta firma ostentacyjnie odwraca sie plecami do klienta kiedy pojawiaja sie jakies problemy z ich produktami. Przykre to bardzo... Jesli ktos z was mial podobne przygody z "marką" LEVIS w Polsce to prosze o pomoc.
Dorka
Obserwuj wątek
    • Gość: mmmmmmm Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.09.09, 12:41
      Trochę mnie poruszył ten wątek.Nie chodzi mo o sam fakt, tylko o to
      jak się jedzie na sprzedawców.Sama jestem sprzedawcą i tak naprawdę
      my tylko spisujemy umowę reklamacji z klientem a o reszcie decyduje
      kierownik, właściciel itd. Ale niestety tak to wszystko jest ujęte w
      kodeksach że to sprzedawca odpowiada a nie producent, przecież sama
      nie wyciagnę kasy z szuflady i nie zwrócę klientowi choćbym chciała
      bo nie mam zgody właściciela....no ludzie trochę dystansu, bo to nam
      się obrywa za tych "z góry"....
      pozdrawiam
    • Gość: a Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.09.09, 15:16
      Proszę zauważyć, że chodzi Tobie tylko o nieuznanie reklamacji przez
      sklep renomowanej marki, a Ty jako konsument wychodzisz z założenia,
      że reklamacja musi być uznana?!

      Wiem, że kupując "markowe" produkty spodziewamy się dobrej jakości i
      lepszego traktowania klienta "gdyby coś". A tu życie i twarda
      rzeczywistość.

      Jeżeli uważasz, że jest to niezgodność tego towaru z umową to proszę
      złożyć sprawę do sądu. Tu nie pomoże rzecznik, b o on tylko mediuje,
      a tylko sąd, który wyda orzeczenie na podstawie opinii biegłego
      sądowego - co powoduje niepewność co do wygrania sprawy.

      Zawodowo mogę powiedzieć, że tzw. renomowane firmy odzieżowe mają
      skrajne podejścia do reklamacji. Jedne uznają wszystko, inne
      odwrotnie.

      Życzę powodzenia
    • epidian28 Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 03.09.09, 21:14
      Witam znowu;)
      Ja również bylam sprzedawca i wiem jak okropni potrafią być klienci kiedy przychodza z reklamacją. Malo tego, firma dla ktorej pracowalam slynie z wadliwych wyrobów i nie uznawania jakichkolwiek reklamacji, wiec możesz sobie wyobrazic czego musialam sie nasluchac pracujac dla nich. Nie nakrzyczałam na Chlopaka jesli o to Ci chodzi mmmmmm, nie bylam rowniez wulgarna... To co mnie najbardziej wkurzyło w tej rozmowie to fakt iz powiedziano mi, ze powinnam zglosic reklamacje jeszcze raz. Kiedy zapytalam Sprzedawce kto tym razem będzie ja rozpatrywał, odpowiedział ze również On. Na moje pytanie jaki to ma sens uslyszalam iż tym razem moze zmieni zdanie... Nie uwazam ze moja reklamacja musi byc przyjeta bezwzglednie, nie uwazam ze klient ma zawsze racje... ale wydaje mi sie iz placac dosc duze pieniadze mogę wymagać poważnego traktowania mnie jako osoby. I oczywiscie macie racje ze sprzedawca ma zwiazane rece w takiej sytuacji, gdyz z jednej strony naciska go klient, a z drugiej, firma ktora chce miec jak nawieksze zyski i zadnych strat;) Ale marka to marka, dobre imię zobowiązuje. Kupiłam te 501 wiedzac iz będą mi służyć latami. Moje pierwsze nosze od 15 lat, kupilam je w szmateksie jeszcze w liceum i jedyne co sie im stalo przez te wszystkie lata to urwany guzik ;D
      pozdrawiam serdecznie
      Dorka
    • Gość: mimi Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.09.09, 14:26
      Tylko tyle:
      1. Sklepy firmowe /sieciowe/ w Polsce i ich sprzedawcy mają tyle pojęcia o
      handlu i etykiecie handlowej co chiński mandaryn o składzie asfaltu.
      2. Dawno pozbyłem się złudzeń-nic co markowe i drogie nie jest w tym kraju warte
      proponowanej ceny. Markowe zakupy-tylko w europejskich stolicach:taniej,
      przyjemniej i pewniej.
      3.Żaden sklep na tzw "zachodzie" nigdy nie odrzucił mi reklamacji, raz nawet
      nadwyrężyłem ich zaufanie urywając pasek od butów, ale bez problemu wymienili mi
      na nowe, proponując w między czasie zwrot gotówki.
      4.Fachowców od handlu nikt nie przyjmuje do pracy-ich doświadczenie i wrodzone
      często zdolności i umiejętności, kłócą się z ich wiekiem. Nie pasują oni do
      dudniącej muzyki i sprzedaży "stringów" do tej pracy najmuje się panny z gołym
      pępkiem i tipsami.
      5.Polskie sklepy markowe obsługują głównie młodzież, która nie do końca wie jak
      i co reklamować, "buraków" co mają kasę ze sprzedaży ziemi pod Warszawą,
      cwaniaków co to w domu chleb z masłem, ale gatki od Prady, bo co ludzie
      powiedzą.... Poziom obsługi, w tym załatwiania reklamacji jest dopasowany do
      poziomu klientów, co też może prowadzić do nieporozumień w przypadku
      nielicznych, zagubionych "normalnych" ludzi, którzy próbują coś zakupić w tych
      'salonach". A tak było w opisywanym tutaj przypadku epidian28.

    • Gość: meg Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.ssp.dialog.net.pl 28.01.10, 18:20
      a co to niby sprzedawca napisał że spodnie maja uszkodzenie mechaniczne
      -przecież oddane były do reklamacji, czyli tak jak telewizor wysłane zostały do
      serwisu ,a nie- ze sprzedawca patrzy na spodnie i pisze odpowiedż ludzie trochę
      pomyślmy ,bo niedługo to sprzedawca będzie musiał na miejscu nam wszystko co się
      zepsuję naprawiać no tak sie dzieje i teraz- jak widać świadomość oddania do
      reklamacji zadziwiająca
    • Gość: qqqq Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.adsl.inetia.pl 17.12.10, 07:54
      Ludziom się wydaje, że jak zgłoszą reklamację to się należy zwrot pieniędzy z nawiązką za samą fatygę i jeszcze wchodzenie w przysłowiowy tyłek...
      Mam styczność z reklamacjami odzieży, i jest gro przypadków, gdy ludzie kupują coś przed świętami lub okazjami, później rozdzierają podszewkę, zaciągają nitki, jest to ewidentne uszkodzenie w celu zwrotu pieniędzy, bo pokazali się już w ciuchu i basta.
      Oczywiście Pani historia nie brzmi jak tego typu przypadek, proszę się jednak postawić na miejscu sprzedawcy/producenta. Gdyby miał rozpatrywać wszystkie przypadki na korzyść klienta, to bardzo szybko zamiast sklepów z odzieżą mielibyśmy wypożyczalnie, bo jakkolwiek Pani może być praworządną i uczciwą osobą, tak w naszym pięknym kraju (i z resztą nie tylko) znajdzie się mnóstwo osób, które wymyślą cwany plan jak mieć, ale nie płacić, albo płacić możliwie mało, "przechytrzyć system"... a czy kogoś obchodzi, jak wychodzi na tym producent? nie. Zawsze jest źle, a jak firma się wysypie, to znaczy że byli słabi.
      I bądź tu obiektywnym, moralnie poprawnym i uczciwym sprzedawcą/producentem.

      W takiej sytuacji po prostu - proszę zmienić sklep z odzieżą dżinsową, a nie wydziwiać...
      To chyba nie wina LEVI'S'a, że zostawia Pani kilka setek za szmatkę.
      Markowy? I co z tego? Wiadomo, że większość sieciowych "markowych" producentów szyje w Chinach... Niezniszczalny? Czy Pani czytała, to co napisała? Śmiech.

      A jednak, cały czas taka postawa może jeszcze mnie dziwić...
    • Gość: qqq Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.play-internet.pl 07.07.11, 18:03
      Dla mnie jakość spodni Levi's to istna tragedia. Spodnie za 3 stówy przecierają się jak szmata do podłogi. O reklamacji można zapomnieć tak jak w moim przypadku było. Kupujesz niby w Levisie, a okazuje się że to zwykły prywaciarz mający sklepik w centrum handlowym pod szyldem Levisa. Tenże właściciel udziela jakże to trafne opinie o sposobie użytkowania spodni. Levis to zwykły gniot i tyle. Zamiast wydawać pieniądze na pseudo markę od dziś wole kupić 2 pary innych tańszych spodni, wcale nie brzydszych, a na pewno trwalszych. Jakość tego badziewia to mit o którym już dawno producent zapomniał, a klienci niestety muszą się przekonać na własnej skórze i oczywiście na portfelu.
    • Gość: Niezadowolony Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: 80.249.4.* 24.04.12, 09:59
      2 lata gwarancji na spodnie marki levis to mit !!, około dwóch miesięcy temu kupiłem spodnie 751 bez przymierzania bo zawsze takie kupowałem w tym samym rozmiarze i nigdy nie było problemów. po miesiącu czasy gdym je założyłem okazało się że nogawki są zszyte niesymetrycznie, mimo złożonej reklamacji i opinii sprzedawcy wystawionej na moją korzyść takowa nie została uznana, jedynie zaproponowano mi zwrot 75 zł jako zadośćuczynienie ze strony "firmy" LEVIS. Czas po 20 latach zmienić przyzwyczajenie.
        • Gość: coco Reklamacja spodni IP: 195.85.249.* 25.06.12, 12:05
          O kurcze jeszcze o tym nie słyszałam hehhe jak to biznes mozna w prosty sposób zrobić - na dziurach w kroku heheh ja mam także podobna sytuację, 18 kwietnia kupiłam dzinsy w Hugo Bossie za 999 zł i po dwóch miesiacach zaczynają mocno przecierać się na szwach w kroku, widać ze materiał się po prostu rozchodzi!! ostatnio mam pecha bo zima kupilam równiez u nich dzinsy i przetarły mi sie na kolanie (były mocno wybielone) i dzins w tym miejscu był bardzo słaby ale oczywiście po tygodniu dostałam telefon że zapraszaja mnie po zwrot gotówki za jeansy! ciekawe co zrobia tym razem?? Za 200 zł spodnie mi się nigdy nie przetarły!!!!!!!!!!
      • borisch Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 08.03.13, 23:23
        temat może już mało aktualny ale skoro jestem na końcu tej listy to i ja swoje 5gr wtrącę. A mianowicie należy rozróżnić pęknięcie od przetarcia-drogie Panie czy te spodnie wykonane są ze stopu tytanu,raczej nie. Jeśli ma się taką a nie inną budowę i podczas chodzenia trze się nogą o nogę to nic nie wytrzyma nawet dolna część zbroi rycerskiej-mogą pójść iskry a co dalej-pożarrrrrrrrrr. To,że w jednym ze sklepów machnięto ręką na to przetarcie w kroku nie znaczy,że tak powinno być... Pęknięcie-prawo o rękojmi , sprzedający nie jest osobą kompetentną do wydawania opinii reklamacyjnych. Myślę,że co niektórzy zbyt wiele oczekują myśląc,że za 350zł dostanę dożywotnią parę spodni. Nikogo nie urażając -przetarcie w kroku reklamujecie??? Może lepiej pójść do siłowni i zgubić co nieco . Masakra
        • Gość: Rafał Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 30.04.13, 14:40
          do borisch
          Czyżbyś była pracownicą tejże firmy, że tak ich bronisz ??

          Ja mam podobny problem (dziura w kroku) i jako powód odrzucenia reklamacji napisano mi, że usterka powstała w wyniku specyficznego sposobu chodzenia.

          Robią wszystko, by tylko przerzucić wine za usterkę na klienta, bo jak inaczej mozna ocenic takie uzasadnienie.
          Widząc rozmiar spodni, czyli L36W34 nie mogli napisac, że to z powodu mojej tuszy, bo jak można sie po nim domyśleć jestem szczupłą ale wysoka osobą, to wymyślili "sposób chodzenia"

          Spodnie mają przecież służyć do chodzenia, więc firma powinna je zrobić w taki sposob, aby się one nie przecierały w okresie trwania gwarancji, a jak się przetrą, to powinni je wymienic.

          Gdy wiedzą, że nie potrafią takich robic, to niech nie robią ich wcale, albo zmniejszą okres gwarancji do 6 mies, tyle ile są w stanie one faktycznie wytrwać...a nie obiecują 4 razy dłuższy z którego nic dla nas nie wynika.

          Dla mnie to ich tłumaczenie jest po prostu śmieszne, bo to tak, jakby kupić sobie odtwarzać mp3, który psuje się po 6 miesiacach, a sprzedawca by odrzucił gwarancje z powodu, że za często była słuchana na nim muzyka.

          Zrozumiałbym, jeżeli wada powstałaby z powodu mojej winy, czyli celowe ich pociecie, czy podpalenie...ale one sie rozpadły w wyniku normalnego użytkowania, czyli podczas chodzenia, czyli podczas takiej czynności, do której one zostały stworzone.

          (chyba, że nie wiem o czymś, np. o tym, że spodnie te służą jedynie do ubrania manekina, który spokojnie będzie mógł sobie stac gdzieś w kącie)

          Wracając do "specyficznego chodu", ktos tego słowa użył najprawdopodbniej z premedytacją, wiedząc, że ma w zaleznosci od kontekstu ma ono wiele znaczeń i nie można się z tym stwierdzeniem nie zgodzić.

          Co prawda nie uważam, aby moj chód w ujęciu ogólnym był specyficzny, bo na pierwszy rzut oka najprawdopodobniej chodzę tak jak 99% zdrowej populacji.

          Jednak jak zawęzimy spostrzeżenia, to najprawdopodobniej każdy człowiek ma swój specyficzny chód, tak samo jak ma specyficzne linie papilarne itp.

          Więc czy to ich stwierdzenie nie jest formą naciągania rzeczywistości ??

          Dla mnie jest, bowiem mam wiele par spodni, które kupowałem wcześniej, a które nie mają naszywki LEVIS, i pomimo upływu lat i mojego "specyficznego chodu" przetrwały po kilka lat bez powstania dziury w kroku.

          Odpowiedz więc nasuwa się sama...






        • Gość: sda Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: 80.51.74.* 03.05.13, 14:00
          Droga Borisch problem przetartych spodni wcale nie leży po stronie klienta a samych spodni. Mi się przetarły po 3 miesiącach użytkowania, kiedy NORMALNE spodnie jeśli się już przecierali to ewentualnie po 2 latach, ale nie po 3 miesiącach. Widać, że jesteś jakimś marnym pracownikiem levisa, która oszukuje swoich klientów na udzieleniu 2 letniej gwarancji bo jak można wytłumaczyć twoją obronę tej marki skoro większość osób na tym forum ma RACJĘ? Ja osobiście, nigdy już nie kupię spodni tej marki i jeśli ktoś miał podobne problemy to radzę to samo. Forma levis nie zadaje sobie sprawy, że przez odpowiednie traktowanie klienta reklamacyjnego buduje opinię o swojej marce - jeśli dają gwarancję to niech przestrzegają ich zasad. Ja osobiście zgłoszę sprawę do UOKIKU bo nie zgadzam się z tego typu oszukiwaniem klienta.
          • drhasut Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 19.05.13, 17:27
            Jeśli macie problem z reklamacją spodni LEVIS, rzućcie okiem jak da się to zrobić na portalu www.reklamacyjny.pl - za darmo, znajdziecie tam wzory pism, wsparcie prawników, a najciekawsze sprawy poparte są akcją medialną. Koniec z olewaniem klientów!

            Podobną sprawę udało się załatwić:
            www.moj.reklamacyjny.pl/reklamacje/81/krotsza-nogawka-we-wranglerach
          • Gość: oszukana Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.13, 23:15
            mam problem ze spodniami demi curve - po 4 miesiacach użytkowania przetarly się! spodnie z innych (dużo tańszych) firm mam po kilka lat, a levi's przedstawil mi opinię jakiegoś rzeczoznawcy majacego problemy z pisaniem po polsku, który stwierdził, ze taki materiał, ze miały się przetrzeć. Zenada, nie polecam nikomu. Proponuję omijać ten sklep szerokim łukiem, bo szkoda nerwów i kasy (wolę mieć 3 pary spodni, w których pochodzę kilka lat z innego sklepu).
    • Gość: Lechu Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.centertel.pl 25.01.14, 13:22
      Się Rafałku wysiliłeś...

      "Dodam także, że klient nie musi udowodnić, że wada istniała w chwili wydania towaru - nie ma on
      właściwie takiej możliwości."

      Sam chłopie czytaj ze zrozumieniem, w ustawie nie chodzi o to czy niezgodność z umową jest tylko czy istniała w momencie jego wydania. W ustawie nie jest napisane że towar ma trzymać dwa lata tylko że możesz reklamować dwa lata.
      Składając reklamację to Ty twierdzisz że towar ma wadę, po okresie domniemania to Klient musi udowodnić na przykład przed Sądem że niezgodność istniała w momencie zakupu. Takie jest prawo, dali Ci w opinii decyzję UOKIK w tej sprawie.
      Szanse przed Sądem - po okresie domniemania marne.
      • Gość: Rafał Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 25.01.14, 16:54
        Lechu, czasami nie jesteś pracownikiem Levisa w dziale PR ?

        Dla mnie sprawa jest prosta...jeżeli spodnie są bez wad materiałowych, to spokojnie wytrzymują dwa lata lub więcej.

        " domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju."

        Gdy rozpadają Ci się po czasie dużo krótszym, niż towar podobnego typu, to z powyższego tekstu można wyciągnąć takie wnioski, że w moim przypadku towar nie jest zgodny z umową.

        Przynajmniej w moim odczuciu...
        I żadne słowa speców od poprawiania wizerunku tej firmy tego nie zmienią, bo ja czuje się oszukany.

        Nikt w sklepie mnie nie poinformował, słowami typu..."słuchaj chłopie, masz co prawda 2 lata gwarancji, ale nie łódź się, że będziesz w nich chodził przez tak długi okres czasu. Z wyliczeń statystycznych bowiem wynika, że spodnie średnio rozpadają się po 3-4 miesiącach i w 99% przypadków uznamy, że to Twoja wina"

        Jakbym usłyszał takie słowa, to bym oczywiście odłożył spodnie i poszedł szukać w innej firmie.

        Natomiast sytuacja była odmienna, bo z dwa lub więcej razy przypominano mi o dwuletnim okresie gwarancji, co w moim odczuciu (klienta niezaznajomionego wówczas w prawie konsumenckim) wydawało się, że w ten sposób chcą podkreślić jakoś swoich produktów.

        Jakże się jednak zawiodłem.

        wydymani.info/7/reklamacja-spodni-levis/
    • Gość: kons.ument Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.dynamic.chello.pl 17.04.14, 21:07
      Czas żebym opowiedział Państwu o swoich przygodach ze spodniami Levis 501 32/34 do tego sklepu trafiłem po 3 krotnych reklamacjach w firmie Lee Cooper gdzie musiałem reklamować spodnie ze znanym Państwu problemem przetarcie w kroku. W pierwszej kolejności zapytałem się ekspedienta w sklepie firmowym Levis jak wygląda sprawa z owym problemem i zostałem zapewniony że spodnie są robione z materiału dobrej jakości i reklamacje noszą charakter sporadyczny i raczej są uznawane jeżeli do tego w ogóle dojdzie. Pierwszą parę kupiłem w promocji za 199 zł jako ze była to ostatnia para, wyglądały fantastycznie niestety już po pierwszym tygodniu było widać ze farbuje nogi. W praniu też się spisały tragicznie ponieważ musiałem prac inne rzeczy po raz drugi oraz po praniu uwidoczniły się miejsca potencjalnego przetarcia ( kieszenie oraz przestrzeń pomiędzy nogawkami ) pierwsza para wytrzymała 1,5 miesiąca, więc zwróciłem się z reklamacją do sklepu. Faktycznie została rozpatrzona pozytywnie. Sprzedawca poinformował mnie że mogę sobie wybrać drugą parę w tej cenie lub dopłacić jakieś 70zł i kupić sobie inne 501 z materiału tak jakby bardziej sztywnego (w dotyku wydawał się być lepszy).Skorzystałem z tej opcji i zostałem ``szczęśliwym`` posiadaczem nowej pary spodni hehe. W rzeczywistości spisały się trochę lepiej bo wytrzymały AŻ uwaga!!! 5 miesięcy. Uszkodzenia były podobne przetarcie w kroku oraz na kieszeni w której nosiłem telefon. Oczywiście reklamacja została przyjęta i po 2tyg. roboczych wróciłem do firmowego sklepu i zostałem poinformowany ze mogę wybrać sobie następną parę spodni tych samych lub z dopłatą. Wybrałem sobie ten sam model oraz kupiłem żonie tez 501 nie pamiętam rozmiaru. Tym razem spodnie wytrzymały 7 miesięcy i znów się przetarły .Po raz kolejny wróciłem do firmowego sklepu Levis i złożyłem reklamację. Po ustawowych 2 tyg. roboczych wróciłem do sklepu i dostałem na piśmie informację że Art.4. Ust. 1 Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową, przed upływem 6 miesięcy a zużycie spodni nosi charakter mechaniczny za który producent nie odpowiada. Po powrocie do domu przemyślałem całą sprawę i stwierdziłem że nie podaruję więc napisałem odwołanie w którym uwzględniłem ze jest to już druga reklamacja tego samego modelu że za pierwszym razem było to samo oraz przetarcie w kroku nosi niesymetryczny charakter i nie może stanowić ``normalne zużycie materiału`` ponieważ nie mam nadwagi i sposób chodzenia też jest zupełnie normalny w odpowiedzi dostałem informacje że ``konsument uwzględnił bardzo istotny fakt że problem dotyczy po raz drugi tego samego modelu spodni i że za pierwszym razem reklamacja została rozpatrzona pozytywnie `` Koniec końców dostałem zwrot gotówki ale niesmak do firmy Levis został oraz do Lee Cooper(też się przecierały i trzykrotnie reklamowałem w podobny sposób). Na koniec dodam że żonie 501 przetarły się po roku ale już na zawsze skreśliłem firmę Levis ze swojej listy zakupów i nie reklamowałem tego.
        • Gość: rav Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 17.04.14, 23:55
          Mnie to obchodzi, bo to tylko potwierdza moje odczucia co do tego,
          że szybkie przecieranie nie jest odosobnionym przypadkiem.

          Dla tego ja nie zamierzam więcej kupować z produktów LEVIS'a, przynajmniej u nas w Polsce, gdzie na podstawie moich doświadczeń mogę napisać tylko tyle, że tu klienta traktuje sie dobrze jedynie podczas zakupu.

          Polecam dla przestrogi www.wydymani.info
          • Gość: xyz Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.04.14, 08:45
            no tak jedni swoje żale w internecie inni udają się w tym celu do psychoterapeuty, spoko każda forma psychoterapii jest dobra, godzina wpisu 23.55 czyżbyś miał koszmary związane z tą firmą

            a tak na marginesie to twoja przestroga to jest nic innego JAK NARUSZENIE DÓBR OSOBISTYCH firmy, ponieważ nie zrobili nic niezgodnego z prawem, jak się rozpisujesz o kimś w necie to miej chociaż też odwagę podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem, co tu jednak strach obleciał.
            • Gość: rav Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 18.04.14, 12:48
              > no tak jedni swoje żale w internecie inni udają się w tym celu do psychoterapeu
              > ty, spoko każda forma psychoterapii jest dobra, godzina wpisu 23.55 czyżbyś mia
              > ł koszmary związane z tą firmą

              Czy czasami Twoje zaangażowanie w próby ośmieszenia i deprecjonowania mojej osoby nie są oznaką Twojego zaangażowania w firmę, o której tak tu "miło" piszemy;-)?

              > a tak na marginesie to twoja przestroga to jest nic innego JAK NARUSZENIE DÓBR
              > OSOBISTYCH firmy, ponieważ nie zrobili nic niezgodnego z prawem,

              Jakby tak było, to już dawno miałbym za to sprawę sądową i ten wątek by tu nie istniał. Na szczęście pisanie prawdy nie jest zabronione a także informowania o moich odczuciach co do firmy i produktu.

              Dla tego jeszcze raz podkreślę, ze czuję się oszukany przez ta firmę, bowiem w moim mniemaniu produkt ten nie posiada właściwości, jakie powinny być typowe dla tego rodzaju produktu.


              > miej chociaż też odwagę podpisać się swoim imieniem i n
              > azwiskiem, co tu jednak strach obleciał.

              Uczę się od najlepszych, dla tego idąc Twoim śladem podpiszę się ZYX;-)


                • Gość: rav Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 19.04.14, 01:07
                  > Jeżeli nie podają Pana do Sądu o naruszenie dóbr osobistych czy psucie dobrego
                  > imienia firmy to nie oznacza że nie mogą.

                  Problem jest zasadniczy...jak można popsuć coś, czego już nie ma ?

                  (przynajmniej w moich oczach na podstawie moich doświadczeń z tą firma
                  i tego co mamy w postach wyżej)

                  Jeżeli jesteś osoba od naprawiania wizerunku tej firmy i myślisz, że strasznie sądem coś zmieni, to się mylisz, bo raczej uzyskasz efekt odwrotny od zamierzonego.

                  Wizerunek może poprawić sama firma, ale nie pisaniem pozytywnych opinii o swoich produktach czy kasowaniem tych prawdziwych, które ukazują jej wady...ale samym postępowaniem fer wobec kupującego.

                  Gdy tego nie zrozumie, to według mnie przy ówczesnej konkurencyjności nie ma co liczyć, że z takim podejściem do klienta długo pociągnie.

                  Wracając do spraw sądowych i wizerunku, to co innego jest oczernianie firmy fałszywymi opiniami , a co innego, gdy opisuję prawdziwą sytuacje, która miała miejsce.

                  Jeżeli według Ciebie rzuca ona cień na tą firmę, to już nie mój problem, a ich...że postąpili ze mną tak, a nie inaczej.

                  Więc jak sam widzisz, pomimo tego, że firma według Ciebie działała zgodnie z prawem, to nie oznacza to, że nie stworzy w ten sposób armii niezadowolonych klientów...bo jak widać, jest zupełnie inaczej.

                  A wystarczyłoby zmienić filozofie firmy i zatrudnić dobrego człowieka od marketingu, który wie co to znaczy zadowolony i powracający klient.

                  Ale obecnie coraz więcej firm (pisze ogólnie bez kierowania tego w stronę jakiejkolwiek firmy a tym bardziej LEVIS) działa na zasadzie jednorazowych strzałów...”wydymać klienta i zastawić”.


                  >Życzę dyskusji na wyższym poziomie.

                  Do puki się nie pojawiłeś, jakoś nikt na jej poziom się nie skarżył,
                  więc spytam się Ciebie, czy celowo zaniżasz jej poziom,
                  aby później pisać takie życzenia:-)??

                  Pozdrawiam,
                  rav

                  Ostrzeżenie: jeżeli nie chcesz zmienić swojego zdania o spodniach firmy Levis, lub masz zamiar mnie krytykować po przeczytaniu mojej opinii, to za wszelka cenę nie wchodź pod link www.wydymani.info
                  • Gość: Znafca Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.14, 15:21
                    Następny co ma do powiedzenia wiele i bez sensu.

                    Odpowiedz chłopie sobie sam na pytanie kto Ci odrzucił reklamację (patrz pieczątka na protokole reklamacyjnym). To nie firma Levis Ci odrzuciła reklamację, firma Levis nie jest stroną ani w zawartej umowie kupna ani w Twoim postępowaniu reklamacyjnym. To sprzedawcy obowiązkiem jest udzielić odpowiedzi na reklamację. Ogólnie rzecz biorąc swoje fochy zgłaszasz pod nie tym adresem. Mieszasz chłopie z błotem firmę która nie zrobiła Ci dosłownie nic.

                    W razie sądu to po sześciu miesiącach to Twoim zadaniem będzie udowodnić że towar był niezgodny z umową w momencie jego wydania. Prywatnej opinii rzeczoznawcy Sąd nie uzna jako dowód. Jedyne sensowne wyjście składasz wniosek o powołanie biegłego. Adresatem pozwu jest sklep a nie firma Levis.

                    Jakbyś chciał mi nawrzucać od PRowców z firmy, to dawaj śmiało :)
                    Zajmuję się handlem ale z innej branży

                    PS. otwórz jakikolwiek sklep i uznawaj każdemu reklamację, z czasem ludzie będą tylko przychodzić "se wymieniać" :)

                    Z własnego doświadczenia - tacy co wolałbym żeby nie wracali też w dużej większości wracają
    • Gość: lol spodnie IP: *.centertel.pl 26.10.14, 21:35
      Witam serdecznie mam podobny problem spodnie po 2 miesiacach spodnie levis sie przetarły z czego zwykłe spodnie z sieciówki h&m żyja i maja się doskonale .. a oni odrzucili moja reklamacje co ja powinnam teraz zrobić ? .proszę o podpowiedzi i czy komuś udalo sie z tymi oszustami
      • jurko0921 Re: spodnie 04.11.15, 15:05
        no cóż, jedna rada - nie kupujcie spodni za 400 zł. Materiał, z którego są szyte, jest praktycznie taki sam, jak ten, z którego szyje się spodnie w reserved, a nawet w zwykłym sklepie odziezowym. Jako osoba, któa na codzien ma kontakt z materiałami - szyje i projektuje ubrania - wystarczy mi ręką dotknąć, żeby wiedzieć, że grubość spodni nie wynika z dobrej jakości tkaniny, ale wrecz przeciwnie - w materiale są jakieś domieszki, ktore powodują, ze całokształt sprawia wrażenie solidnych, podczas gdy w rzeczywistości materiał jest jeszcze słabszy.
        • Gość: bagieta Re: spodnie IP: *.tauron-dystrybucja.pl 05.04.16, 16:22
          Witam.
          Mam podobno problem.
          Spodnie 501 zakupione naw 12/2015 rozerwały się.
          Zareklamowałem, odrzucili reklamację. Będę składał drugą. Znalazłem wzory jakiś pism.
          Jakby ktoś jakiś jeszcze miał , to prosiłbym na:bagieta402@interia.pl
          A jaki jest emal do Levisa na Polskę. Posłałbym mu kopię reklamacji.
    • misia19-85 Re: Reklamacja spodni LEVIS 501 22.10.15, 10:31
      Witajcie. Ja jestem na etapie sporu z Levisem- totalna tragedia. Spodnie po 4ubraniu mają dziure przy kieszeni, gdzie grube szycie osłabiło materiał i jest dziura z, której idzie już oczko. Okazuje sie, że źle nosze spodnie więc postanowiłam zapytać o instruktaż przed kupnem spodni Levis- ciekawy jaki będzie ;) Pozdrawiam.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka