alga28 26.09.02, 22:34 Ja nie pracuję w zawodzie i ciekawam czy to reguła. Studia były fantastyczną przygodą ale co potem? Odezwijcie się. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Tośka Re: Ludzi po studiach historycznych IP: 194.181.36.* 15.10.02, 12:15 Ja jestem po studiach historycznych ale dla odmiany cały czas pracuję w zawodzie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lubicz Re: Ludzi po studiach historycznych IP: *.t-s.pl 25.03.03, 09:47 Gość portalu: Tośka napisał(a): > Ja jestem po studiach historycznych ale dla odmiany cały czas pracuję w > zawodzie. Ja tez jestem po studiach historycznych i równiez nie pracuje w zawodzie. Tak jak i Ty studia wspominam jako fantastyczny okres w moim zyciu. Kraków w tamtych latach był cudowny (tamtych moich oczywiscie!).Nie pracuję w zawodzie od wielu, wielu lat ale tez z upływem tych lat coraz bardziej doceniam czym były dla mnie te studia.Może coraz mniej jestem historykiem w naukowym tego słowa znaczeniu ale za to coraz bardziej rozumiem historie i to co sie dzieje wokół mnie - w Europie, na świecie...... Z tego pewien spokój aoe tez i lęki kiedy widze jak krótka pamięć historyczna maja kolejne pokolenia, jak mało wyciągaja z niej wniosków. Nie wiem czy jeszcze zagladasz na ta stronę. Więc narazie wystarczy. Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: VIDEOR Re: Ludzi po studiach historycznych IP: *.lubin.dialog.net.pl 30.03.03, 13:05 Skończyłem studia historyczne i wylądowałem w szkole [ za 3 lata emeryturka]. Wszystkie przypadłości tego faktu posiadam - vide: "Dzień świra" z Markiem Kondratem. [tym sie rożnie od bohatera, że mam szczęśliwą rodzinę]. Ciesz się, CHŁOPIE,że nie pracujesz w oświacie, bo ten zawód wyjątkowo zniewala, a historykiem w duszy można być zawsze. Odpowiedz Link Zgłoś