Dodaj do ulubionych

uwaga na serwis Limba.com

03.12.07, 12:21
Witam
chciałebym ostrzec wszystkich przed serwisem Limba.com
skorzystałem z wyszukiwarki tego serwisu znalazłem kilka ofert które
mi odpowiadały, i jedna zarezerwowałem, w odpowiedzi dostałem
potwierdzenie rezerwacji z warunkami zakwaterowania, i prośba o
wpłate 60 % zaliczki.
Wszystko dokonałem i po wpłacie dostałem voucher w nim uwaga
kwiatek!!!!!! zapisano ze 9 osob dla których rezerwowałem pokoje ( 3
pokoje) będa zakwaterowane w pokoju 3 i 4 osobowym. A wiec nic sie
nie zgadza z poprzednimi warunkami
teraz trwa wymiana maili i telefonów i narazie konca tego
zamieszania nie widać.
jeszcze raz odradzam ten serwis.


pozdr
Obserwuj wątek
    • Gość: Morellka Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.08, 23:41
      Faktycznie pech !!!
      Ja skorzystałam z tego biura i byłam bardzo zadowolona. Zaraz po
      wysłaniu przez nas zamówienia zadzwoniono do nas w celu
      potwierdzenia rezerwacji. Domek, pokoje, wyposażenie było dokładnie
      takie jak na zdjęciach i działające. Pokoje tak jak zamówiliśmy w
      ilości i czystości, ceny nie uległy zmianie po zawarciu umowy. Plaża
      w odległości takiej jak była zaznaczona. Po powrocie otrzymaliśmy z
      tego biura zapytanie czy byliśmy zadowoleni z pobytu i czy warunki
      były zgodne z opisanymi na stronie. Byliśmy bardzo zadowoleni i
      myślę o ponownym skorzystaniu z usług firmy Limba.com.
      Mam nadzieję, że uda Ci się dojść do porozumienia i spędzisz tak jak
      my cudowne wakacje. Za to odradzam Holiday Home, z którym pewnie
      przyjdzie nam się spotkać w sądzie .
      Pozdrawiam
    • Gość: szaman Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.autocom.pl 28.01.09, 16:37
      Chciałem zrobić rezerwację na Corfu dla 11 osób, to chyba sporo.
      Dzwoniłem 3 razy, maile 4 i na najprostsze pytania nie umieja
      odpowiedzieć ani telefonicznie ani mailowo.
      Ceny na portalu nie odpowiadają prawdzie.
      Ja uważam, że z tym biurem jest coś nie tak i moze dlatego jest na
      Słowacji a tam, tak nie ścigają "oszustów".
      Napewno z tym biurem nigdy i nigdzie nie pojadę, nawet gdyby dali
      ofertę wyjazdu za darmo, potem by się okazało, że drugie tyle by to
      kosztowało.
      a 45 % zaliczki to jest coś nie tak, ja bezpośrednio załatwiłem
      wpłacając 100 euro za 4 osoby zaliczki i nawet gdy coś nie tak to
      tracę 100 a nie 45%, chyba na głowę upadli.
      Odradzam i Pozdrawiam oczywiście nie Limbę
    • Gość: Kasia Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.zone6.bethere.co.uk 03.02.09, 12:47
      Razem z narzeczonym już kilkakrotnie rezerwowaliśmy noclegi w Chorwacji za
      pośrednictwem limba.com.
      Zawsze byliśmy zadowoleni. Wszystko odbywało się sprawnie, nie było mowy o
      rozczarowaniu.
      Najważniejsze jednak, aby dobrze przestudiować treść ogłoszenia.
      Czasem jest wieloznaczna i łatwo o pomyłkę, zwłaszcza w ilości pokoi i łózek.
      Pozdrawiam
      • Gość: focus99 Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.skynet.net.pl 18.02.09, 14:11
        Dotychczas kilka razy korzystałem z tego biura i zawsze wszystko
        było OK. Pewnego razu w pensjonacie, który zarezerwowałem, była
        awaria ciepłej wody. Po skontaktowaniu się z przedstawicielem biura,
        ten chciał mi poszukac innego pensjonatu. Ale w porę awaria została
        usunieta i było po problemie. Pan jednak poinformował mnie, że mogę
        wystąpić do biura o obniżkę kosztów za niedogodności... Ja polecam.
    • wislok1 Jak wpłacałeś zaliczkę ? 20.08.09, 00:46
      Przelewem internetowym czy inaczej ?

      Pamiętaj, że LIMBA
      nie jest organizatorem twojego pobytu,tylko pośrednikiem.
      Ja szukałem noclegów, napisałem do LIMBY i dostałem odpowiedź po 4 dniach.
      No i pięknie podziękowałem

      Jak nie chcesz polegać na sprawdzonych biurach jak Neckermann czy TUI, to masz nauczkę
      • dddbb Re: Jak wpłacałeś zaliczkę ? 20.08.09, 09:07
        Nie wiem czy te biura można porównywać, jeśli chodzi o naszych
        południowych sąsiadów - głównie chyba Słowację. Baza obiektów Limby
        jest spora, gros z nich to kwatery i chaty, których nie uświadczysz
        zbytnio u zachodnich potentatów.
        • wislok1 Re: Jak wpłacałeś zaliczkę ? 20.08.09, 22:42
          Baza jest spora, to fakt. Ale lepiej sie wysilić samemu i załatwić noclegi w takich obiektach bez pośredników.
          Te same kwatery zwykle mają swoje strony internetowe.
          W hotelach dobre biura podróży mają spore zniżki
          i taniej nam to indywidualnie załatwiając nie wyjdzie.
          Po prostu dużo klientów z takiego biura to duży zarobek dla hotelu i dają rabaty.
          • dddbb Re: Jak wpłacałeś zaliczkę ? 24.08.09, 23:12
            Generalnie się z Tobą zgadzam. Z tym, że niektórzy są leniwi i nie
            chce im się wyszukiwać bezpośrednich stron, by oszczędzić paru - w
            przypadku kwater - groszy/halerzy. Poza tym Limba (i inne portale)
            mają przedstawione oferty wg pewnego standardu ułatwiającego
            porwónanie, z dokładnie i czytelnie wyliczonymi cenami, niezależnie
            od sezonu. I tym przyciągają chętnych
    • Gość: Fred Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.enterpol.pl 24.08.09, 20:54
      Tydzień temu wróciliśmy z Popradu rezerwowałem noclegi za pośrednictwem
      limba.com. Wpłacałem zaliczkę w PLN. Średni kurs PLN/EUR wynosił wtedy ok. 4,12.
      Płacąc na miejscu resztę wyszło więcej o jakieś 20 euro (ok.8% ceny noclegów).
      Nie bardzo rozumiem skąd ta różnica, czy to skutek "dziwnych wahań" kursów czy
      są to po prostu ukryte koszty.A tak poza tym to nie mogę narzekać rezerwowałem 2
      dni przed wyjazdem. Dodam że to był tzw. "długi weekend" i trudno było coś
      znaleźć .Trzeba przyznać że załatwili to dość sprawnie i profesjonalnie.
    • kalanitka Re: uwaga na serwis Limba.com 24.08.09, 23:40
      Korzystaliśmy z Limby w sierpniu na Węgrzech (1 tranzytowy nocleg)
      wszystko było ok. Nawet byliśmy bardzo zaskoczeni kiedy w recepcji
      oddano nam forinty za niewykorzystanie śniadania wyjeżdżaliśmy o 4
      rano. Może to zasługa hotelu, lecz przez Limbę go znaleźliśmy.
      • Gość: dziunia559 Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.chello.pl 27.08.09, 17:01
        Ja po raz pierwszy korzystałam z usług Limba i osobiście jestem zadowolona.W
        ostatniej chwili rezerwowałam kwaterę,bo tydzień przed wyjazdem.Wszystko poszło
        gładko i sprawnie.Zapłaciłam tyle ile było na umowie(zaliczka+dopłata na
        miejscu+opłata klimatyczna)nic więcej.
        Gdybym miała jeszcze raz jechać na Słowację,zapewne skorzystam z ich usług.Mają
        bardzo duży wybór kwater prywatnych i mogę wybierać do woli. A w opisach
        szczegółowych ,jest dokładnie opisana ilość pokoi i na ile osób.Zresztą w razie
        wątpliwości są podane nr telefonów.
    • slowa423 Re: uwaga na serwis Limba.com 04.03.10, 15:16
      Wróciłem z tygodniowego pobytu w Słowenii rezerwowanego przez
      Limba.com. Wszystko zgodnie z ofertą, żadnych niespodzianek, żadnych
      dopłat. Voucher otrzymałem natychmiast po przesłaniu maila z
      potwierdzeniem przelewu. Po pobycie otrzymałem też maila z ankietą.
      Polecam
    • monikaa13 Re: uwaga na serwis Limba.com 19.07.10, 12:53
      Kiedyś opisywałam swoją przygodę z serwisem limba. Nie polecam w
      żadnym wypadku. Chcieliśmy zarezerwować nocleg przez to biuro.
      Niestety nie udało się. Po wielokrotnych mailach i telefonach, po
      ciągłym zbywaniu. Nie pamiętam już teraz dokładnie jak to było ale
      na forum jest na pewno moja stara wypowiedź na ten temat.
      Jednym słowem - nigdy więcej.

      W końcu nie skorzystaliśmy z ich oferty i znaleźliśmy nocleg samemu.
      • monikaa13 Re: uwaga na serwis Limba.com 19.07.10, 12:59
        Tu moja stara wypowiedź z 2007r.

        limba to kicha, probowalismy zarezerwowac w tym roku za ich
        posrednictwem cokolwiek, jak w koncu decydowalismy sie na pewne
        miejsce, i zaczelismy z pania M... mailowac w tej sprawie, z kazdym
        mailem bylo coraz gorzej, w koncu przyslala maila ze mamy
        zaplacic, za chwile przyslala maila, ze nie mamy placic tylko
        czekac, maz probowal kilkakrotnie kontaktowac sie z nia
        telefonicznie, niestety okazalo sie ze nie mozna, choc wczesniej
        normalnie telefonicznie z nami rozmawiala. Od tego czasu nie
        przyslala zadnego maila.
        Po jakims czasie zaczelismy poszukiwania na wlasna reke, znalezlismy
        pensjonat, juz dawno zaplacilismy i czekamy na wyjazd, a pani M...
        do tej pory, a minely juz dwa miesiace, nie odpisala na maila.
        Ostatnim jej mailem byl, mail o nie placeniu tylko czekaniu.
        Gdybysmy tak czekali to do wakacji bysmy sie chyab nie doczekali.
    • Gość: smareks Re: uwaga na serwis Limba.com IP: *.elk.mm.pl 15.08.10, 19:57
      również zawiodłam się na firmie limba- miałam problemy z zakwaterowaniem ( inne
      warunki niż w ofercie, inna cena itp)-i żaden numer....również ten czynny
      rzekomo całą dobę ( do reklamacji) nie odpowiadał....musiałam radzić sobie
      sama...wszystko skończyło się pomyślnie ale jedno wiem -więcej z pomocy tej
      firmy nie skorzystam !!!! i nikomu nie polecę !!!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka