3.14-roman
18.09.09, 14:49
Takiego maila w skrzynce znalazłem:
Ostatnie dni na zgłoszenie kampanii w konkursie MIXX-Awards 2009
IAB Polska, po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Już od dziś można zgłaszać kampanie, a finał konkursu odbędzie się 4 listopada na uroczystej gali w Teatrze Capitol w Warszawie.
Jurorzy konkursu:
Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii. Począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.
Zgłoszenia jak również głosowanie odbędzie się również w tym roku z wykorzystaniem systemu zewnętrznego do głosowania firmy Cadera. Audytorem konkursu jest firma PricewaterhouseCoopers.
Kategorie konkursu MIXX-Awards 2009:
Kampania wizerunkowa
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Bezpośredni odzew
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
Dodatkowo tegoroczny konkurs został wzbogacony o nowe kategorie:
Marketing wyszukiwarek
Marketing Społecznościowy
Gry
Wideo-online
Kampanie e-mail marketingowe
Kampania displayowa
Zostanie przyznana również nagroda Best In Show, czyli wyróżnienie dla najlepszej kampanii w całym konkursie. Również w tym roku zwycięzca otrzyma w nagrodę zgłoszenie zwycięskiej pracy do konkursu MIXX - awards USA oraz wyjazd na konferencje i galę.
Informacje na stronie: www.mixx-awards.pl