Dodaj do ulubionych

KUL - STALOWA WOLA

22.03.06, 09:51
Witam!

Jestem studentem w SW na KULu no i nie bardzo mogę dostrzec coś fajnego w tym mieście. CO można ciekawego robić wieczorami weekendowymi? Gdzie można sie bawić, gdzie zjeść itd...
Obserwuj wątek
    • megi852 Re: KUL - STALOWA WOLA 22.03.06, 13:11
      Baić: ARKADIA - polecam,
      PLANETA, POKUSA.
      Zjeść, tu jest już trudniej, jedni wolą ROME inni Tawerne,
      Jeżeli chodzi o pizze to ja wole Rustice2 mają dobre sosy.
      Jezeli ma ktoś jakas propozycje chetnie poslucham.
      Pozdrawiam wiosennie
    • megi852 Re: KUL - STALOWA WOLA 22.03.06, 13:12
      ale przyznam że brakuję w Stalowej Woli np kręgielni z prawdziwego zdarzenia :)
      basen po remoncie będzie całkiem całkiem :)
      • s_szymon Re: KUL - STALOWA WOLA 22.03.06, 16:56
        no przyznam że smakowała mi pizza w da grasso nawet. w rustice jednej byłem i
        średnio bardzo. jeszcze w słonecznej też średnio, ale w jokerze była spoko. a
        fajny macie basen? i gdzie on jest?
        • pizza18 Re: KUL - STALOWA WOLA 22.03.06, 17:17
          Basen jest przy ulicy Hutniczej, znajduje się na obiektach MOSIR-u koło
          stadionu Stali... Co do barów to polecam BAJER przy ul. Okulickiego i Rustice
          II na Jana Pawła II. W Jokerze jest fajna atmosfera i klimacik...

• mayaka Re: KUL - STALOWA WOLA 22.03.06, 20:43
      SZYMON lepiej Wez sie za nauke bo jak tak dalej bedzie to szybciej przejdziesz
      na Emeryture niz skonczysz KUL
      • s_szymon Re: KUL - STALOWA WOLA 23.03.06, 11:45
        mayaka... nie przesadzaj... kto by się na weekendzie uczył. zaoczni od nauki mają cały tydzień a nie weekendy :/ Dzięki wszystkim... ale muszę jednak wam powiedzieć coś nie miłego... takiego brudnego i smutnego miasta jak Stalowa Wola to w Polsce nie widziałem... no jak już to na ukrainie albo na węgrzech...
        • mariusz-ef Re: KUL - STALOWA WOLA 23.03.06, 13:21
          poczekaj do wiosny ;-) bedzie lepiej