Dodaj do ulubionych

City mini,elitte, versa kolekcja 2012

03.03.12, 16:37
hm co tu o nim napisac

taki dwukolorowy jesli chodzi o stelaz city mini 2012

gora przy raczce koloru czarnego na stelazu a przy kolach szara troche smiesznie to wyglada

cena nowych modeli to 995 zl czyli o 30 zl drozsza niz dotychczas

Elitte - ma swietny material juz nie ortalion kolory fajne widzialam czerwony i stone

GT - ma mniejszy kosz na zakupy za to lepszy dostep amortyzacja na przednie kolo lepsza od city mini ale rewelacji nie ma ogolnie dla mnie podbijanie lepsze w GT ale to chyba z racji pompowanych kół

Versa - kubelkowe siedzisko oparcie bardzo wysokie - spodobal mi sie calkiem fajny ale w/g mnie dla 2 max


pozniej wkleje zdjecia

mam nagrany filmik ale wysle tylko na priva - kto chetny prosze o mejla
Obserwuj wątek
      • agnes_nyc Re: tapicerka do nowego BJCE 03.03.12, 19:49
        megkati napisała:

        > Witam,
        > Czy byłaby możliwość zakupu samej tapicerki nowego elita ? ew. kiedy mogłaby by
        > ć dostępna i w jakiej cenie?

        juz oto pytalam na targach ehehehe

        bedzie mozliwosc tylko jeszcze nic nie maja
        w maju mozna pytac
        • mama1dawidka Re: Zdjecia :) 04.03.12, 10:00
          No nie powiem jak mi sie nigdy bj nie podobaly tak teraz takie inne
          Ale najladniejsza to mima xarismile
          Nawet podwojny idzie z niego zrobic
          Wiesz moze Agnes cos wiecej na temat mimy?
          Tak mi sie spodobala....
          • agnes_nyc Re: Zdjecia :) 04.03.12, 10:51
            mama1dawidka napisała:

            > No nie powiem jak mi sie nigdy bj nie podobaly tak teraz takie inne
            > Ale najladniejsza to mima xarismile
            > Nawet podwojny idzie z niego zrobic
            > Wiesz moze Agnes cos wiecej na temat mimy?
            > Tak mi sie spodobala....

            Mi tez podoba sie desing ale Pani jeżdzila po hali tym wózkiem białym z lalką.
            Wozek kosmiczny gondola wyglada jak pojemnik taki plastikowy - podbijanie straszne jakbym czolg chciala podniesc jak dla mnie wozek nie wart zadnych pieniedzy
            • mama1dawidka Re: Zdjecia :) 04.03.12, 11:26

              A probowalas go podbic?
              Kurcze tak patrze na te twoje zdjecia
              I zaczynam marzyc....
              W supie kiedys go w sklepie widzialam
              Ale nie przejechalam sie nim
              No wlasnie ten kosmiczny wyglad...
              U nas z forum chyba nikt go nie ma?
              • agnes_nyc Re: Zdjecia :) 04.03.12, 11:41
                mama1dawidka napisała:

                >
                > A probowalas go podbic?
                > Kurcze tak patrze na te twoje zdjecia
                > I zaczynam marzyc....
                > W supie kiedys go w sklepie widzialam
                > Ale nie przejechalam sie nim
                > No wlasnie ten kosmiczny wyglad...
                > U nas z forum chyba nikt go nie ma?
    • agnes_nyc saras 03.03.12, 20:41
      parasolek nie bylo zadnych

      byla firma coto, tako, bebeto czy jakos tak i reszta taka sobie nie bylo na czym oka zawiesic

      bugaboo budki byly zrobilam zdjecie ale nie udalo mi sie zlapac prawdziwego koloru zielona mi sie podobala najbardziej

      aha walkera tez nie bylo smile
        • saras-wati Re: saras 03.03.12, 20:58
          im dłużej się przyglądam gt, to średnio mi się widzi...strasznie taki...pognieciony, hihismile a swoją drogą , to nie mogliby coś sprzedać z tych, które mają? po co im tyle? jeśli się zdecyduję, to chyba na żółtysmile

          Agnes, a powiedz, jak z budką? Na zdjęciu, złożona wydaje się być dosyć nisko - ten materiał? Jak się prowadzi i podbija?

          Ślicznie wygląda za to mini 4-kołowe w kolorze sandsmile No i widać, że tapicerka w elite już inna, bo się nie błyszczy, jak pozostałesmile Szkoda, że już nie doczekam gt z lepszą tapicerką, bo pewnie kiedyś zmieniąsmile
          • agnes_nyc Re: saras 03.03.12, 21:05
            saras-wati napisała:

            > im dłużej się przyglądam gt, to średnio mi się widzi...strasznie taki...pogniec
            > iony, hihismile
            ortalion smile

            a swoją drogą , to nie mogliby coś sprzedać z tych, które mają?
            pytalam bo chcialam ale wozki jada jeszcze na targi do Czech

            po
            > co im tyle? jeśli się zdecyduję, to chyba na żółtysmile

            zółtego nie było ale podobno jest brzydki taka musztarda
            >
            > Agnes, a powiedz, jak z budką? Na zdjęciu, złożona wydaje się być dosyć nisko -
            > ten materiał?

            wszystkie budki w Baby Joggerze sa naciagane do samego palaka wiec tutaj nic sie nie zmienilo

            Jak się prowadzi i podbija?

            prowadzi sie lekko zobaczysz na filmiku jesli chce go otrzymac to napisz mejla na poczte smile zebym nie zapomniala

            podbijanie z racji pompowanych kolek jest lepsze niz w mini
            >
            > Ślicznie wygląda za to mini 4-kołowe w kolorze sandsmile No i widać, że tapicerka
            > w elite już inna, bo się nie błyszczy, jak pozostałesmile

            Tapicerka rzeczywiscie jest lepsza

            Szkoda, że już nie docze
            > kam gt z lepszą tapicerką, bo pewnie kiedyś zmieniąsmile

            nigdy nie mow nigdy smile
            • agnes_nyc Re: saras 03.03.12, 21:08
              Dziewczyny

              ogólnie rozmawiałam z osobami odpowiedzialnymi za marke BJ i powiedziano mi , że jeśli macie jakies pomysły na zmiane np. właśnie tapicerki to mam przesyłać takie info do importera a oni będą słać do producenta smile więc możę stworzymy wreszcie wózek naszych marzeń jeśli taki istnieje hehehehheee

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka