GoĹÄ: kremowcia
IP: *.srem.net
29.12.08, 18:07
Witam serdecznie! Mam problem z firmą Dialog!w zasadzie moja mama…Do domu przyszła konsultantka z firmy Dialog i zaproponowała mojej mamie „świetny abonament” wpierając do tego ze jest to promocja w TP SA ( A nie firmy Dialog). Moja mam jest oczywiście przyzwyczajona do TP-sy i nie zastanawiając się długo (no bo dlaczego nie skorzystac z tańszego abonamentu podpisała z nią umowę) Umowa zawarta została 17.11.2008 r. jednakże list odwołujący się od tej umowy był wysłany 05.12.2008. Natomiast wcześniej zostało oczywiście w TP zgłoszone, że nie wyrażamy zgody na zmianę operatora usług telekomunikacyjnych i oni takiej zgody nie wyrazili Dialogowi! Dziś mama dostała rachunek na kwotę 100 zł netto czyli 122 zł brutto za „ Usługi telekomunikacyjne” pytanie moje brzmi co ma w takiej sytuacji zrobić przecież umowa ta nie mogła wejść w życie skoro „stary operator” nie wyraził zgody na świadczenie usług telekomunikacyjnych przez firmę Dialog! Co w takim wypadku zrobic zapłacić te pieniądze???(choć nie wiadomo za co??) czy pisać jakieś odwołanie? Bardzo proszę o jak najszybsza odpowiedź! Dziekuję