Dodaj do ulubionych

Kitchen Aid mikser z USA pytanie

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 10:14
Witam,
czy ktos z Szanownych Forumowiczów sprowadzał z USA mikser Kitchen
Aid? Zastanawiam sie nad takim "manewrem" ze wzgledów duzej róznucy
cenowej, oczywiście na korzyść USA, obawiam się jednak, że może być
problem z jego "przystosowaniem" do polskiego prądu (w USA 110 w
Polsce 220). Czy ktos próbował moze, a jesli tak jaki jest efekt?
czy mikser pracuje tak jak powinien?
Z góry dziękuje za odpowiedź!
Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • Gość: m Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.range86-144.btcentralplus.com 06.03.08, 10:34
      z pradem moze byc faktycznie problem.....az tak bardzo oplaca sie ze
      Stanow sprowadzac taki sprzet? przeciez to ciezkie okropnie.
      ale nie o tym chcialam......a o tym, ze ten mikser ma jedna wielka
      wade - mala moc jak na taka maszyne, przy ciezszych ciastach po
      prostu bedzie "zdychal". sama interesowalam sie kiedys ta maszyna,
      czytalam rozne opinie i stwierdzilam, ze jej juz nie chce, a w zyciu
      nie popatrzylabym wtedy wlasnie na jego moc o czym ludzie
      wspominali, ma "slaby silnik".
        • haha30 Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie 21.06.08, 23:07
          Juz sie niegdys na tym forum wypowiadalam w temacie tego robota
          wiec nie odczuwalam potrzeby powtarzania :)

          Zgadzam sie z Toba iz to doskonala maszyna a o jej wadach pisza
          najczesciej Ci ktorzy tego miksera nie uzywali a tylko "domniemuja
          ze" np.: silnik za slaby w "porownaniu" tylko porownuja ... nie
          wiadomo z czym :))
          Takim krytykantom polecam probe przejechania najgorszych bezdrozy
          400-konnym Ferrari Enzo i "ledwie" 70-cio konnym LandRoverer-em
          Discovery.
          Szybko zrozumieja gdzie mozna sobie ... (podarowac) te 330 koni
          nadwyzki mocy :)))
          Nie rzecz tutaj w nominalnej mocy silnika a w przelozeniu przekladni
          w KitchenAid.
          Ta maszyna zrobi KAZDE, najciezsze ciasto a i... beton wymiesza
          jak by bylo trzeba :)

          Dla mnie, jej minusem jest rel. glosna praca, choc konkurencja jest
          nie wiele lepsza pod tym wzgledem.

          pozdr.
          • Gość: m Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.range81-151.btcentralplus.com 11.09.08, 09:14
            czy mialas kiedys do czynienia z innym sprzetem tego typu niz ten
            ktory zachwalasz? moc ma wiele do powiedzenia i jesli nawet
            KichenAid wymiesza geste ciasto, to nie bedzie sobie z tym tak
            dobrze radzic jak sprzety o wiekszej mocy. uzyj sobie odkurzacza o
            mocy 700 a odkurzacza o mocy 2200, zobaczysz ktory lepiej sobie
            bedzie z odkurzaniem radzil (czas i sila), oba odkurza oczywiscie
            pomieszczenie, ale jak myslisz ktory sie bardziej meczy? tak samo
            jest miedzy KichenAid a np. Boschem.
            • Gość: Gość-nauczyciel Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.01.09, 15:35
              To może i ja się wtrącę - w obronie Kitchen Aid. 4 lata wstecz mogłam go kupić w
              Stanach, ale tego nie zrobiłam, bo niby na co mi w domu taki prawie
              profesjonalny sprzęt, a w ostatnie wakacje, choć już się zdecydowałam, to
              zrezygnowałam ponieważ spojrzałam na tą moc. I teraz żałuję, bo przy ówczesnej
              cenie dolara - 2 złote, to była prawdziwa darmocha.
              Dlaczego żałuję? Prowadzę profesjonalne zajęcia praktyczne i różnego rodzaju
              szkolenia dla kucharzy i cukierników, a od września wykorzystuję do tego Kitchen
              Aid, stąd wiem, że jego moc nie ma tu nic do rzeczy. Mieszamy, ucieramy i
              ubijamy w nim dosłownie wszystko - poza betonem ;-) - i to w ilościach naprawdę
              dużych, a jednak mikser się nie męczy, także muszę się zgodzić z
              "haha30" (dwa posty w górę), że w tym wypadku można podarować sobie wyższą moc,
              skoro nawet ta dana nie jest w pełni wykorzystywana.
              Pozdrawiam.

              PS. W kwietniu przyjeżdża mój brat ze Stanów z MOIM! Kitchen Aid! :-D
          • Gość: morena Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.zke.com.pl 10.02.14, 08:29
            używam tego miksera już ki;lka lat, nie wyobrażam sobie pracy w kuchni bez niego i wcale nie jest głośny, wszystkie inne miksery to dopiero są głośne...i racja, że najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy nie mieli nigdy tego sprzętu w domu..a szkoda...kupiłam za ok 1000 zł już nie pamiętam ale mam też przystawki do niego...u nas w Polsce 2.700 taki mikserem więc dużo drożej, ja zamówiłam w USA i nie żałuję..gwarancje też mam i serwis zapewniony..pozdrawiam
    • loola_kr Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie 06.03.08, 16:47
      Ja kupiłam Kitchen aid w USA. Kosztował dużo o taniej. przesyłka
      morska wyniosła 50$ (ale ja miałam dużo dodatków, które też ważyły
      sporo).
      Na Allego kupiłam transformator (tak to się chyba nazywa) za 150 zł.
      Wszystko działą, jestem zadowolona i uwielbiam mojego robota! :)
      • loola_kr Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie 18.07.08, 10:44
        Z tego co wiem (ale moge się mylić) VATu nie naliczą bo z jakiej
        racji? A cło owszem. Podobno paczki sprawdzane sa wybiórczo lub
        każda od zadeklarowanej kwoty wiekszej niż 100 $ (tak mówiła mi
        koleżanka, ale jest to wiadomość z drugiej ręki).
        • Gość: Piotr Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.07.08, 11:00
          > Podobno paczki sprawdzane sa wybiórczo
          Zgadza się
          > lub każda od zadeklarowanej kwoty wiekszej niż 100 $
          To było dawno temu. Kiedys wartość prezentu wolna od cła to było
          $100. Obecnie jest ok 25€. Razem z kosztami wysłki! I musi to byc
          prezent, czyli nie może byc paczka wysłana z Amazona czy innego
          Bestbuy'a.
          > Z tego co wiem (ale moge się mylić) VATu nie naliczą bo z jakiej
          > racji? A cło owszem.
          Najpierw sie nalicza cło (od wartosci celnej czyli wartość przesyłki
          + ew. ubezpieczenie + koszt transportu) a potem od tego wszystkiego
          liczy się 22% VATu. Takie sa przepisy. Chyba, że ktoś sprowadza
          Kitchen Aida z UE.
    • Gość: izabela Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.11.08, 10:10
      ja przywiozlam mamie mikser. kupilam, wyslalam paczka morska no i jest. z pradem
      poradzilismy sobie tak ze mamy podlaczony do robota tranzystor, jakos tak to sie
      nazywa. mama jest bardzo zadowolona z robota bo wrzuci wszystko i sobie idzie
      usiasc a ciasto spokojnie sie robi, nawet to najciezsze ;) wiem ze sa rozne
      firmy zajmujace sie kupnem i wysylka do polski. ja kupowalam na amazon.com i
      przyslali do domu w ktorym mieszkalam w nowym jorku i stamtąd wyslalam do
      polski. mamy wersje 6. te numerki zaleza od pojemnosci glownie. do ceny trzeba
      tez doliczyc TAX, jest to 8% z ceny.
      pozdrawiam :)
      • princesswhitewolf Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie 02.12.09, 16:26
        Swego czasu mieszkalam w USA przez 5 lat i tamze nabylam Thermomix.
        Przeprowadzajac sie do UK kupilam transformator podwyzszajacy napiecie i to
        naprawde z najwieksza dostepna moca na rynku ( bylo kilka) wielkosci niemalej.
        No i po pol roku uzywania zalatwilam sobie Thermomix owym transformatorem jaki
        niezniszczalny nadal dziala ( laduje mi szczoteczke do zebow kupiona w USA), za
        to w Thermomixie wysiadla elektryka przez niego i musialam w serwisie zaplacic
        za reperacje, a ze nikt w Europie nie reperuje amerykanskiej elektryki to
        wymienilam na europejska. Zapalcilam ok 1000 zl

        Serdecznie odradzam zakup amerykanskiego KitchenAid i uzywania z JAKIMKOLWIEK
        transformatorem. tego typu transformatory sa ok ( na np szczoteczki do zebow)ale
        na urzadzenia jakie naprawde nie pobieraja tyle mocy.
    • Gość: aga Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: 62.87.160.* 24.11.09, 19:11
      Witam, ja kupiłam ten mikser na allegro jest rewelacyjny a jesli chodzi o
      przystosowanie do polskiego gniazdka to nie ma problemu wraz z mikserem dostalam
      transformatorek z polskim wejsciem i do tego transformatorka podłącza sie mikser
      zaplacilam za mikser wraz z przesylka i dodatkowo z zestawem ( maszynka
      wiciskarka do sokow i szatkownica do wazyw 1600 zł. wydaje mi sie ze cena
      optymalna jak na ten zestaw :) pozdrawiam
    • princesswhitewolf Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie 02.12.09, 19:38
      Vivamix rozumiem, ze dbasz o swoj interes i reprezentujesz vivamix.pl ale nie strasz dziewczyny jak jakis policjant, bo to nie zacheca a raczej wywoluje niechec. Marketing musi byc subtelny jesli w ogole.

      To sprzedajacy musi na paczce zadeklarowac ze nie jest to GIFT ale COMMERCIAL SALE i wtedy oni pobieraja clo. Tamta kolezanka nie ponosi odpowiedzialnosci za to jak oni to wysylaja. A clo sie placi tylko jesli sprzedawca okresli to iz jest to przedmiot handlu. I wtedy ona bedzie musiala uiscic oplate celna jesli chce dostac przedmiocik.

      Co do tego czy produkt jest dopuszczony do obrotu w Europie to nie bylabym tego taka pewna, bo to roznie bywa. W USA sa produkowane rzeczy tez na Europejski rynek jakie sa dopuszczone do sprzedazy TYLKO na EUrope mimo, iz handluja i wysylaja z USA np KitchenAid na stronie Yonies.com => www.yonies.com/levels.asp?chk=35&manf=KitchenAid&lv1=Appliances&lv2=Small+Appliances&lv3=Kitchen+Mixers
      To sa miksery tylko nadajace sie na rynek europejski

      Miksery sprzedawane w USA tez maja gwarancje i tez sa sprzedawane w bezpiecznej i sprawnej wersji. W koncu KitchenAid to produkt AMERYKANSKI z Ohio rodem. Tu jest video do obejrzenia na ten temat: www.williams-sonoma.com/products/kitchenaid-artisan-stand-mixer_1/?pkey=celectrics-kitchenaid|eltkadstd

      Kolezankom nie polecam jednak zabawy z transformatorem ( nizej opisalam dlaczego w mojej przygodzie z Thermomixem i przeprowadzka z USA)
      • Gość: mmena Re: Kitchen Aid mikser z USA pytanie IP: *.89.67.170.static.crowley.pl 01.02.10, 14:49
        princesswhitewolf napisała:

        > Vivamix rozumiem, ze dbasz o swoj interes i reprezentujesz
        vivamix.pl ale nie s
        > trasz dziewczyny jak jakis policjant, bo to nie zacheca a raczej
        wywoluje niech
        > ec. Marketing musi byc subtelny jesli w ogole.
        >
        > To sprzedajacy musi na paczce zadeklarowac ze nie jest to GIFT ale
        COMMERCIAL S
        > ALE i wtedy oni pobieraja clo.

        Vivamix nie straszy tylko pisze o tym jakie jest prawo w Polsce.
        Przesylka powyzej pewnej wartosci nie moze byc przeslana jako
        prezent. Zgodnie z prawem nalezy podac prawdziwa wartosc produktu. W
        zaleznosci od warunkow dostawy do wartosci dolicza sie, badz nie,
        koszty transp. i ubezp. i od calosci placi sie clo. I VAT. Clo to
        pikus, za to VAT to 22%. I jeszcze koszty agencji celnej (za
        sporzadzenie sadu, zgloszenie do odprawy celnej itp.), jakies 200 zl.

        A co do gwarancji to Vivamix chyba wie najlepiej czy obowiazuje czy
        nie. W koncu jest jedynym przedstawicielem na rynku polskim. Zmusisz
        ich by ci sprzet naprawili? Nic im nie zrobisz. Nawet nie mozesz sie
        poskarzyc w UOKiKu.
    • Gość: Krzysztof Aid Kitchen IP: *.tktelekom.pl 22.11.13, 10:22
      Mój Aid Kitchen Heavy Duty w wersji amerykańskiej działa z polskim zasilaczem/transformatorem napięcia już ósmy albo dziewiąty rok i nic złego mu się nie przytrafiło. Mała moc ??? Jakaś bzdura !!!! Dwa kilogramy drożdżowego ciasta miesza bez zadyszki
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka