joan75 24.02.06, 19:29 Jakie drugie imię pasuje do Magdaleny? Mąż proponuje Paulinę lub Monikę, ale nie jestem przekonana. Ja nie jestem zwolenniczką imion bardzo popularnych. Czy możecie pomóc? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
theodorka Re: Magdalena Paulina - ? 24.02.06, 19:44 Magdalena Paulina - odradzam ten zestaw. Wyjęty z lat 90. Odpowiedz Link Zgłoś
shilla01 Re: Magdalena Paulina - ? 24.02.06, 20:38 odradzałabym zwłaszcza paulinę , magdalena może być , mimo ogromnej popularności w moim pokoleniu jest to imię ponadczasowe, które nigdy nie będzie przestarzałe. Jednak nad drugim imieniem radzę pomyśleć.Jak coś mi wpadnie do głowy napisze. Odpowiedz Link Zgłoś
juleczka4 Re: Magdalena Paulina - ? 24.02.06, 20:53 A może po mamusi??? ) Chyba masz na imię Joanna , jeśli dobrze dedukuję z nicku Magdalena Joanna bardzo mi się podoba P.S Mam na drugie Monika ) Odpowiedz Link Zgłoś
gaudencja Re: Magdalena Paulina - ? 24.02.06, 21:02 Magdalena Paulina - rzeczywiście, jakoś ten zestaw jest przegadany. Choć to zależy od nazwiska. Proponuję takie zestawy: Magdalena Blanka Magdalena Łucja Magdalena Laura Magdalena Liwia Magdalena Róża Magdalena Emma Magdalena Lilla Magdalena Cecylia Magdalena Lawinia Magdalena Gracjana Magdalena Demetria Odpowiedz Link Zgłoś
abiela Re: Magdalena Paulina - ? 24.02.06, 22:50 Do Magdaleny proponowalabym krotsze imie, Paulina z Magda brzmia przydlugo. Moze Klara, Eligia, Ligia, Zoja, Kaja? Odpowiedz Link Zgłoś
shilla01 Re: Magdalena Paulina - ? 24.02.06, 23:10 magdalena Danuta Magdalena Elżbieta Magdalena Tacjana tyle narazie. Oczywiscie nie ieruję sie swoimi upodobaniami. Dobieram pasujące do siebie imiona P(asowało mi Magdalena Nikola i Magdalena Natasza. Ale nie wymienię z wiadomych przyczyn) Odpowiedz Link Zgłoś
koza_w_rajtuzach Re: Magdalena Paulina - ? 25.02.06, 10:34 Lepiej nie dawać drugiego imienia i problem z głowy! Odpowiedz Link Zgłoś
evino Re: Magdalena Paulina - ? 26.02.06, 11:27 a może po prostu Magdalena Maria i już? Odpowiedz Link Zgłoś