02.12.22, 21:07
Ktos oglada?
W tym roku wysmienity. Dramaturgia pierwsza klasa.
Obserwuj wątek
    • luiza-w-ogrodzie Re: World Cup 03.12.22, 03:29
      ertes napisał:

      > Ktos oglada?
      > W tym roku wysmienity. Dramaturgia pierwsza klasa.

      Juz pisalysmy na forum ze bojkotujemy: Jutka, Rose, Xurek i ja.


      Luiza-w-Ogrodzie
      Forum AUSTRALIA
      • ertes Re: World Cup 03.12.22, 21:30
        A powód że tak z ciekawości się zapytam.
        • xurek Re: World Cup 03.12.22, 22:01
          Ja generalnie bojkotuje pilke nozna, glownie dlatego, ze mnie niesamowicie nudzi a poza tym to cala ta biznesowa maszyneria niewiele ma z "duchem sportu" wspolnego, wiec tez nie popieram i w ten sposob niejako lacze piekne z pozytecznym 😊
        • roseanne Re: World Cup 04.12.22, 02:08
          Polityczno socjologiczny
          • ertes Re: World Cup 05.12.22, 14:09
            Aaa, bo juz myslalem ze to jakies smieszne bojkoty bo raptem ktos sie obudzil ze tam lamia prawa czlowieka. Oczywiscie w samolotach juz nie bo maja a380 hahahaha
            Ale skoro pilka kogos nie interesuje to jasne, tyle ze z bojkotem to ma niewiele wspolnego.
            • maria421 Re: World Cup 05.12.22, 15:41
              Wczorajszego meczu nie ogladalam bo dbam o moje nerwy, ale podobno tym razem Polacy byli lepsi niz w meczu z Argentyna. Ogladalam potem skrot i karnego ktorego Lewandowski strzelil dopiero za drugim razem. Tak czy inaczej, wyszlismy z twarza, moglo byc o wiele gorzej.

              Kilian Mbappe pozostaje moim ulubiencem :-)
    • maria421 Re: World Cup 03.12.22, 08:18
      Ja jak zwykle- w poczatkowej fazie tylko mecze druzyn ktore mnie interesuja, czyli Polski i Niemiec.
      Polska psim swedem dostala sie do 1/8 finalu, szkoda bo gdyby odpadla to by sobie i kibicom oszczedzila jutrzejszego starcia z Francja, gdzie jest moj ulubiony Mbappe, a z nim Griezman, Giraud i w bramce Lloris, a dyryguje tym wszystkim Dechamps, a nie jakis Michnikiewicz.

      Wojtek Szczesny jest doskonaly, wiec nadzieja ze nie wkopia nam zbyt duzo.
      • kan_z_oz Re: World Cup 06.12.22, 08:41
        Nie ogladam ale bardzo mnie ucieszyly kwalifikacje Australii do 16-tki. Bojkot pilki noznej? Dlaczego - przylacze sie tylko do pytania.
    • xurek najlepszy 06.12.22, 17:59
      z tego calego cyrku jest soundrack, w wykonaniu min. mojego ulubionego Maitre GIMS :).


      Arhbo featuring Ozuna & GIMS | FIFA World Cup 2022™ Official Soundtrack
      • akawill Re: najlepszy 06.12.22, 19:58
        Ty się Xurek wstydź, że nie kibicujesz Szwajcarii.
        I zacznij już bo jak zajdą wyżej to będzie jeszcze większa plama ;)
        • ertes Re: najlepszy 06.12.22, 20:23
          Na razie nie wyglada na to. Portugalia o niebo lepsza.
          • ertes Re: najlepszy 06.12.22, 20:34
            Yup, bye Szwajc...
        • ertes Re: najlepszy 07.12.22, 01:39
          Dobrze ze nie kibicowala bo Portugalczycy straszliwe manto im sprawili.
          • akawill Re: najlepszy 07.12.22, 17:19
            Ano.
            Doceniam spryt Xurka.
    • ertes Maroko!!! 06.12.22, 20:24
      Ach jak milo. Hiszpanie do domu.
      • ertes Re: Maroko!!! 12.12.22, 16:50
        Marokanczycy wyrażając swoją radość nużąca miasta we Francji Holandii Belgii i innych.
        Ach cóż za wspaniałą nacja jak się cieszy.
        • ertes Re: Maroko!!! 14.12.22, 00:01
          Argentyna!

          Jutro Maroko zniszczy Francje tyle ze nie na boisku
    • xurek final 19.12.22, 10:49
      Jako ze moi wczorajsi goscie MUSIELI ZOBACZYC TEN MECZ, to i ja przy okazji musialam i zobaczylam, wiec reportuje moje wrazenia.

      Mecz ogladalismy bez dzwieku oraz przy rownoczesnym winku i ploteczkach, co poprawilo o niebiosa strawialnosc wydarzenia. W ten sposob mecz pilki noznej jest nawet znosny.

      Kibicowalam Francuzom z dwoch przyczyn: po pierwsze, bo byli zdecydowanie estetyczniejsza druzyna i po drugie bo przynajmniej z nazwy byla to druzyna europejska, wiec mojej duszy blizsza. Moi goscie kibicowali Argentynie, aczkolwiek przyznali mi racje co do tego, ze Opatrznosc Argentynczykow nie opatrzyla uroda.

      Mnie to sie zawsze Argentyna kojarzyla z tango argentino tanczonym przez jakis ognistych Lations a tutaj zarowno na boisku jak i na trybunach jakies takie przykrepawe, krotkonogie, dosc niskie, grubociosane bladoeuropejskie chlopy. Gdyby na forumie byl jeszcze C-Jot, ktory bywal w Argentynie, to by sie mogl wypowiedziec, czy w tych milongach to tez taki typ przewaza a przystojni Latinos istnieja jedynie w mojej wyobrazni no ale go nie ma, wiec sie nie dowiem.

      Wracajac do futbolu Argentyna wygrala slusznie, bo Francuzow najpierw uratowaly a potem zgubily tylko i wylacznie rzuty karne. Argentynie zas bardzo pomogl ich bramkarz, skoadinnand wyjatkowo paskudny niesympatyczny typ tracacy nieco jakims psycholem. No ale do spelnianej funckji charakter idealny.

      W czasie owego meczu, w chwilach zbytniego nim zaangazowania moich gosci udalo mi sie zgooglowac Messiego i Mbappe i stwierdzam, ze mimo braku wszelkiej aprobaty dla wspolczesnego futbolu jestem pelna uznania dla Messiego za „caloksztalt” i to mimo jego „podatkowych afer”. A Mbappe zycze z calego serca, by mu mimo jego moldego wieku woda sodowa nie uderzyla do glowy i by sobie wzial z Messiego przyklad.

      Dodatkowo stwierdzilam, ze w druzynie Francuzkiej bylo co najwyzej dwoch graczy o czysto europejskich korzeniach ale nawet tego nie jestem pewna. Tak wiec moim zdaniem mecz grali potomkowie Afrykanow z potomkami...... SS-manow ??? :) :) :)

      I jako ostatnie stwierdzam, ze styl ubioru katarskiej meskiej promimencji to najlepsza meska moda ever, bo tuszuje absolutnie wszystko: palekowate nogi, wystajacy brzuch, lysine, owlosiona klate – jakiego mankamentu facet by nie mial, pod ta koszula, „plaszczem” oraz chusta na glowie z dwoma „opaskami” da sie zamaskowac wszystko. Oprocz tlustego podbrodka, ale to zalatwia dluga gesta broda 😊 😊 😊

      I tym optymistycznym akcentem wyrazam moja radosc, ze sie ten cyrk skonczyl, bo to oznacza, ze polepszy sie jakosc pozostalego programu telewizyjnego.
    • ertes Re: World Cup 19.12.22, 20:05
      Najlepszy final i najlepszy mecz jaki kiedykowliek widzialem!
      I to z polskim akcentem.
      To bylo super!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka