08.02.04, 09:58
Jak zawsze swietny:
- test Cadillaca CTS-V - do M5 jeszcze daleko.
- Porownanie 7 sedanow z manualem w cenie do $36 tys. USD (Audi A4 3.0, BMW
325, Acura TL, Jaguar X-type 3.0, Infiniti G35, Lexus IS300 i chyba jeszcze
cos). Najgorszy - Jaguar, najlepsze Infiniti. Co ciekawe najlepsze
przyspieszenie do 100 ma jedyny przednionapedowiec - Acura TL.
- opis nowego cacka Chryslera za $250 tys. USD
- prototyp Shelby Cobra
i kupe innych.

Zagladajcie na www.caranddriver.com
Obserwuj wątek
    • wowo5 Re: Nowy C& D 09.02.04, 02:26
      marekatlanta71 napisał:

      > Jak zawsze swietny:
      > - test Cadillaca CTS-V - do M5 jeszcze daleko.
      > - Porownanie 7 sedanow z manualem w cenie do $36 tys. USD (Audi A4 3.0, BMW
      > 325, Acura TL, Jaguar X-type 3.0, Infiniti G35, Lexus IS300 i chyba jeszcze
      > cos). Najgorszy - Jaguar, najlepsze Infiniti. Co ciekawe najlepsze
      > przyspieszenie do 100 ma jedyny przednionapedowiec - Acura TL.
      > - opis nowego cacka Chryslera za $250 tys. USD
      > - prototyp Shelby Cobra
      > i kupe innych.
      >
      > Zagladajcie na www.caranddriver.com
      Ten test CTS-V byl bardzo dziwny - silnik sie grzal jak cholera, powietrze
      uciekalo z opony, problemy z dynamicznym ruszaniem. Moim zdaniem wynikow
      takiego testu nie powinni publikowac. Ja bym zaczekal na nastepny test,
      zwazywszy ze test przedprodukcyjnego egzemplarza nie wykazal podobnych
      problemow. A swoja droga wyzej wymienione problemy nie wroza najlepiej temu
      autu ale na ostateczny werdykt bym jeszcze poczekal.
      Acura TL ma najmocniejszy silnik (o prawie 100 KM w stosunku do BMW 325) i na
      prostej wygrywa ale na kretej drodze BMW 325 i G35 bylyby lepsze.
      • marekatlanta71 Re: Nowy C& D 10.02.04, 03:07
        Poza tym G35 ma wiecej miejsca, wiekszy bagaznik, naped na tyl i kosztuje
        znacznie mniej jak sie odejmnie niepotrzebne bajery (nawigacja, spoilery itp.)
        G35 rules!

        Ten CTS-V wyglada jak nastepny pojazd GM - wspanialy na papierze ale niestety
        niedopracowany. Skaczace zawieszenie przy ruszaniu usalo sie zlikwidowac juz w
        latach 60'tych. A tu nagle powraca... Poza tym cena ($51 tys) jest zdecydowanie
        bolesna jak na pojazd ktorego slabszy brat (CTS) prowadzi ranking najbardziej
        psujacych sie pojazdow. Chyba lepiej kupic dwuletnie M5, ktore kosztuje mniej-
        wiecej tyle samo a oferuje znacznie wiekszy prestiz i mniej problemow.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka