Dodaj do ulubionych

dynamiczna alokacja pamieci

01.05.06, 15:03
pisze program w ktorym uzywam tablic dynamicznych. chce aby przydzial pamieci (i jeszcze kilka innych rzeczy ale to bez zwiazku chyba) odbywal sie wewnatrz funkcji. da sie zrobic jakos tak zeby ta przydzielona pamiec nie byla zwalniana po wyjsciu z funkcji i dostepna dla reszty programu?
Obserwuj wątek
    • doget Re: dynamiczna alokacja pamieci 02.05.06, 17:31
      Singleton patern:
      en.wikipedia.org/wiki/Singleton_pattern
      public class Singleton {
      private static Singleton INSTANCE = null;

      // Private constructor suppresses
      private Singleton() {}

      //synchronized creator to defend against multi-threading issues
      //another if check here to avoid multiple instantiation
      private synchronized static void createInstance() {
      if (INSTANCE == null) {
      INSTANCE = new Singleton();
      }
      }

      public static Singleton getInstance() {
      if (INSTANCE == null) createInstance();
      return INSTANCE;
      }
      }
    • user0001 Re: dynamiczna alokacja pamieci 04.05.06, 10:59
      Da się, ale jaki to język?

      I co właściwie chcesz osiągnąć?
      • elizabeth85 Re: dynamiczna alokacja pamieci 04.05.06, 12:24
        c++ ale bardzo pocztkujaca jestem... a osiagnac chce uproszczenie kodu bo tworzenie nowych tablic wykorzystuje duzo razy wiec chcialam z tego funkcje zrobic..
        • user0001 Re: dynamiczna alokacja pamieci 04.05.06, 15:33
          samo tworzenie nowych tablic to przecież jedna prosta instrukcja (no chyba że od
          razu je inicjujesz).
          Ale nawet wtedy nic prostrzego zrób swoje new w tablicy i zwróć wskaźnik do
          świeżo zaalokowanej tablicy, tylko pamiętaj o delete :-)
          • elizabeth85 Re: dynamiczna alokacja pamieci 05.05.06, 08:02
            dzieki za pomoc :)
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka