Dodaj do ulubionych

````````````sierpień c.d.````````````

14.08.07, 20:31
Na prośbę Poppy otwieram nowy wątek smile)
Obserwuj wątek
            • tessie124 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 14.08.07, 22:54
              Jeszcze ja jestem... wpadlam na pol godzinki...
              Poppy, testa sie robi rano i czesto tak sie dzieje, ze na tescie
              jest 1 krecha a za 9 mies dzidzia... Ja stawiam, ze za wczesnie
              zrobilas testa i o zlej porze... Glowa do gory, a zraszac piers M to
              mozesz jak @ przyjdzie... teraz wszystko jeszcze mozliwe i zadnych
              skretow....kobieto. A objawy przeszly po tescie??? czy nadal sie
              utrzymuja???

              Pozdr

              Tess.
              • sotie Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 14.08.07, 23:11
                próbowałam Was doczytać, a no ale bez złudzeń, nie mam szans ;]
                właśnie wróciliśmy z piwa, padam z nóg, czekamy na jakiś obiad (ha
                ha ) czyli pizze. jutro Was nadrobię po trzeźwemu, ścikam smile
                ps. od paru godzin jestem na urlopie ju-hu smile)))
                  • poppy76 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 09:42
                    Kae, dorosla masz coresmile

                    To Mjulke rozczaruje odrobine, bo objawy mi nie przeszly, tzn dalej mam mdloscibig_grinDDD
                    Temp dalej w dol, wiec zludzen brak.
                    I tak sobie mmysle, ze to stres tak na mnie wplywa, a jak widac, zle wplywa.
                    Dlatego czas na zmiany nadchodzi wielkimi krokami. Nie, nie wymieniam M na
                    mlodszy modelbig_grinDDDD Pare innych rzeczy za to mam nadziejesmile
                    Zanim zacznie sie zmieniac rzeczy na zewnatrz, trzeba najpierw zmieniac w sobie
                    np nastawienie, dojrzec do zmian, zaakceptowac to i owo, wiadomo. Sorry, za
                    filozoficzne wywody, ale tak mnie ostatnio nachodzi.

                    Mantafolia, dzieki za nowy wateksmile

                    Wlasnie pozeram na sniadanie miche truskawek ze smietana i cukrem, to moje
                    pierwsze 2 lyzeczki cukru od jakichs 10 miesiecy chybasmileTzn normalny cuker, bo
                    ten w lodach, czy ciescie np to jadam bez zmruzenia okiemwink

                    Nie, ja skretow nie pale, nie wchodza we mnie, dostaje migreny od samego
                    zapachu, taki cienias ze mnie.

                    Istota, Ty tez na angielskiej ziemi? sporo nas, chociaz Claire na walijskiejsmile

                    Sottie, to Ty juz sie wakacjujesz? To juz rozumiem grilla wczorajszegosmile

                    Aha, na razie nie bede testowac, poczekam na @, temp i tak spada. Cyce M za
                    bardzo zroszone nie zostaly, bo nam sie alarm wlaczylbig_grinDDDDD
    • mentafolia cześć kochane 15.08.07, 11:25
      U mnie piękna pogoda,przez chwilę miałam zamiar iść się poopalać,ale doszłam do
      wniosku,że posmaruję się samoopalaczem smile)
      Poppy,myślę,że @ wkrótce przyjdzie sad.Przykro mi Słoneczko.

      Sotie,co ja widzę na Twoim wykresie? Powiem tak :$$%)(_#@*^%!

      Nuluska,gratuluję zwyżki,oby utrzymała się dalej smile)

      Mjulka,listę miałas prowadzić! smileA w ogóle to zacznij to swoje fifi uzupełniać smile

      Wiosenkę kosmici porwali?

      Jadę dzisiaj do M.Ale się za nim stęskniłam...
      Czy i kiedy pojedziemy nad morze nie wiem.M tak się pieści z nogą,że szok.Na
      razie nie wyobraża sobie nie chodzić codziennie na rehabilitację.W tajemnicy Wam
      powiem,że rehabilituje się w dwóch miejscach,a zabiegi się dublują hahaha.
        • malutka1939 Re: cześć kochane 15.08.07, 11:40
          witajcie kochane!
          poppy tulę cię choć @ jeszcze nie przyszła to chyba nadzieja jest!
          mentafolia pogoda u nas super to fakt ja tez miałam sie poopalac ale cholera
          papierzyska zabrałam z pracy buuuuuuuuuu
          Zrobiłam wczoraj badanka, czystośc pochy ok, na cytologie i na posiew czekam
          tydzien, no ale powiem ze się ujeździłam mentafolia wczoraj po tym twoim mieście
          big_grin z Prostej na Langiewicza tak 2 razy potem ŚCO i tam 2 godziny na pobranie
          krwi czekałam szok!!!Ja zaczynam urlopik za tydzien smile tylko ze zaczynam go
          wizytami u lekarzy a potem moze jakis wypadzik króciutki i REMONT!!
          A pani która pobierała mi cytologie pogazała mi na płytce jaki mam piękny
          śluz!!!!!!! Taka ciągotka ze mówie Wam w zyciu takiego nie widziałam bo na
          wierzchu takiego nie mam smile
          No i chyba z tej okazji muszę zaciągnąć wymęczonego M do wyrka ahahaha a coś
          ostatnio się sprzeczamy i boczymy na siebie.
          Ufff ale się upisałam smile
      • ensata Re: cześć kochane 15.08.07, 11:38
        mentafolia napisała:


        > Wiosenkę kosmici porwali?

        Gości chyba ma i pewnie jeszcze nie wytrzezwiała;DDD

        > Jadę dzisiaj do M.Ale się za nim stęskniłam...
        > Czy i kiedy pojedziemy nad morze nie wiem.M tak się pieści z nogą,że szok.Na

        a bara-bara da rade z ta noga?

        > razie nie wyobraża sobie nie chodzić codziennie na rehabilitację.W tajemnicy Wa
        > m
        > powiem,że rehabilituje się w dwóch miejscach,a zabiegi się dublują hahaha.

        Każdy facet sie piesci ze soba, jakby mieli rodzic, to swiat by wymarł. MOj jak
        ma katar, to pyta czy już antybiotyk powinien zazywacwink)
        • sotie Re: cześć kochane 15.08.07, 11:52
          cześć kochane big_grin
          siadłam do kompa i nadrabiam zaległości, wczoraj miałam zaryp w
          pracy, 10 bitych godzin na wysokich obrotach, potem latanie po
          mieście i ostatnie zakupy, a potem wieczór w ogródku na przywitanie
          wakacji smile trochę się wstawiliśmy i koło północy nie umieliśmy się
          dogadać z dostawcą pizzy, gdzie mieszkamy wink)) no ale trafił wink

          nie mam bladego pojęcia kiedy u mnie była owu, ale bzykanie było co
          drugi dzień ostatnio, więc może jakimś cudem trafiliśmy wink a może w
          ogóle nie miałam owu z tego stresu ostatnich dni. w każdym razie
          dzielnie popijałam syropek, może coś pomógł.

          Ivinko, udanych wakacji smile

          u Poppy 1 krecha? sad i do tego mdłości nie ustąpiły. tulę do mego
          łona i głaszczę po główce <głaszcze>
          za to pociechę stanowi fakt, że masz przepiękną lutealną smile

          mjulka, gratuluję rafaello smile)) narobiłaś mi smaka wink

          ensta, tekst o śmierci chomika mnie rozwalił smile)))))))) dobra rada wink

          Mentafolia, obiecaj że sama mu tę noge popieścisz, bierz M pod pachę
          i nad morze smile

          Nuluśka, no faktycznie skok Ci się tarfił późno smile

          Aregiec, Ensata, Kae ładne wykresiki smile ale Aguity mnie zabil smile)))

          dziś jestem, a jutro świtem robimy wyjazd smile idę pranko wieszać z
          nadzeją że wyschnie wink i pakować manatki smile
          trzymajcie się ciepło wink
            • sotie Re: Sotie 15.08.07, 12:25
              no kurcze hodowaliśmy, ale było bzykanko 11dc rano i odtąd szła
              hodowla, stawiałam na owu 15-17dc, więc by się uzbierało wink
              a potem te testy owu i "koleżanki kazały", więc bzyk w 13dc i dziś
              poprawka - 15dc. wg ff owu była w 12dc, ale ja stawiam na wczoraj
              (14dc) raczej smile zaraz jeszcze testa z ciekawości strzelę, ciekawe
              czy coś pokaże. żałuję że, nie robiłam 11 i 12dc, ale wydawało mi
              się, że to zbyt wcześnie.
              • mentafolia Re: Sotie 15.08.07, 12:51
                Owu niestety nie są w 100% przewidywalne.
                Myślałam,że u Was całkowite bezseksie,cos mi się pomyliło.
                teraz znowu czekamy na efekty smile

                Ehh,nie wiem czy ja czasami owu nie przespałam.
                • sotie Re: Sotie 15.08.07, 12:54
                  heh a bo ja tak gadałam, ino myślałam, że ta przerwa ładnych parę
                  dni potrwa, a tu siup!
                  na moje oko, to Ty właśnie w przededniu owu, więc dzsiejszy wyjazd
                  do M pięknie się tu wkomponowuje smile)))
                  • sotie Re: Sotie 15.08.07, 13:22
                    strzeliłam testa, cień cienia, jakiś rozmyty w dodatku. chyba więc
                    rzeczywiście miałam wczesną owu ;] może nawet tego 12dc jak pisze
                    ff. pożyjemy zobaczymy smile
                    • mentafolia Re: Sotie 15.08.07, 13:26
                      Walniesz testa w krainie wdów? smile

                      Mój wykres szaleje w tym cyklu,a wczoraj dziwnie pobolewał mnie brzuch,więc na
                      razie nie wiem o so sie roschozi smile
                      • sotie Re: Sotie 15.08.07, 13:32
                        heh no chyba se jednego wezmę, dla świętego spokoju wink))
                        kurka wodna spojrzałam jeszcze raz na tego owu co go popełniłam prze
                        chwilą i jest kreska grubsza od poprzednich ;} ni cholery juz nie
                        kumam. ale nieważne, ważne że jakies bzyki były nie? wink

                        Mentafolia, twój wykres może nie najpiękniejszy, ale ciągle w
                        dolinach i dzień cyklu wskazuje na zbliżającą się owu, dla mnie
                        jesteś przed skokiem smile
                        • mentafolia Re: Sotie 15.08.07, 13:45
                          nie znam się na testach owu,ale z tego co kojarzę,to powinno się je robić po
                          południu,o mniej więcej tej samej porze.Ale może zmyślam...
                          Może zróbcie jeszcze dzisiaj poprawkę?
                          Tak dla zdrowotności smile

                          Jakaś roztrzęsiona dzisiaj jestem,wszystko mi się w środku telepie.Chyba
                          waleriany łyknę wink
                          • sotie Re: Sotie 15.08.07, 13:49
                            skąd to roztrzęsienie????
                            o której jedziesz?

                            no zobaczymy z tą poprawką, czy stary zbierze siły wink
                            skorygowałam swój wykres, wprowadziłam wczorajszą tempkę wg
                            obliczeń, bo mierzyłam godzinę wcześniej niż zwykle.
                            eh, chyba mi będzie brakowało termmetru podczas urlopu hehe
                            • mentafolia Re: Sotie 15.08.07, 13:59
                              Nie wiem o której.Zrobię obiad,spakuję się i wio.z tym,ze póki co to w piżamie
                              jeszcze jestem.
                              Skąd telepot tez nie wiem.W ogóle to nic dzisiaj nie wiem sad

                              Ładny Twój wykresik.O wiele ładniejszy niż poprzedni smile
                              Niech M jakos zbierze siły,dla dobra ludzkości smile
                              Z moim M jakos nigdy nie było problemu.Lubi to jak koń marchew.nawet jak
                              "ciężko" chory jest to trudno się od niego opędzić hehehe.No ale my nie
                              mieszkamy razem,może dlatego...
                              • sotie Re: Sotie 15.08.07, 14:03
                                my lubimy oboje, spoko smile ja to w ogóle przylepa jestem od
                                dzieciństwa hehe
                                em mówi, że to ze starości, że ma ochotę, ale siły ni ma. ja tam w
                                sumie nie narzekam, bo dobrze jest smile
                                wyskakuj z piżamy i do garów, a potem siup na M, chwytać owu wink))
                                ja też idę obiadek szykować, trzeba zapasy wyjeśc z lodówki wink
                                • mentafolia Re: Sotie 15.08.07, 14:12
                                  Mój kiedys popadł w nostalgiczny nastrój w związku z czterdziestką i
                                  powiedział,że najbardziej szkoda mu,że szczyt potencji ma za sobą big_grinDD
                                  I dodał,że teraz to juz tylko gorzej może być,aż do całkowitego zaprzestania smile
                                  ..bo wiesz,kobietom jest lepiej.Wy zawsze mozecie nogi rozłożyć,a facet nic nie
                                  poradzi...big_grinDD
                                  Gadał takie farmazony przez pół wieczoru,a ja umierałam ze śmiechusmile
                                    • poppy76 Re: Sotie 15.08.07, 15:42
                                      Wyslali mnie do domu z pracy. Jestem blada jak sciana, rostrzesiona i w ogole do d.

                                      chyba widac, kto u nas w domu spodnie nosi, moj m jak kazda kobieta chorobami
                                      swoimi sie nie przejmuje, i do garow staje, kiedy ja zdycham w lozku w podobnej
                                      sytuacjismile
                                      Ale z nas dwojga to on ma swietne nogi, dluzsze rzesy, wiec cos chyba na rzeczy
                                      jestwink

                                      Wiem, czekam na @, wiec wiecej testow w tym cyklu nie bedzie. Pewnie jutro malpa
                                      przylezie i bede zdychac.
                                      Aha, ten alarm, to nowy nabytek, cos chlopaki spierniczyli przy zakladaniu i sam
                                      sie wlaczyl, cholernik,

                                      Bede dzis rozpieszczac M, ugotuje mu pyszny obiad z deseremsmileMoze nawet rafaellosmile

                                      Mentafolia, Rozterki Twojego M wprawily mnie w dobry nastrojsmile Az zaluje, ze moj
                                      taki pocieszny nie jest, ale pamietam, jak moj wlasny ojciec 40 przezywal, o
                                      rany.... 50 zniosl godnie, wydaje sie, ze 60 nawet nie zauwazy, he he

                                      Mjulka, jak tam Twoja @, juz mniej boli?
                                      Aguita, Tys nawet przebila Mjulke z wykresemsmile slicznosci!
                                      kochane, trzymam kciuki za wysokie tempki i owocne bzykanka, i poki co spadam.
                                      • aguita5 Re: Sotie 16.08.07, 11:06
                                        Aha, dziekuje za slowa uznania dla mojego wykresu, w tym miesaiacu
                                        faktycznie mi sie udal smile) Przynajmniej nikt mnie nie wysyla na
                                        badanie PRL hihi
                                        Mialam dzis zmierzyc, ale zapomnialam, poza tym co mam meirzyc, jak
                                        wszystko jasne: bylo jajo w 14dc(to juz kolejny miesiac, jupi), owu
                                        pewnie w 15/16dc (to pierwsze byloby jak na mnie b wczesnie wiec
                                        stawiam na 16) teraz PMS w toku, cycki bola, rosna, tempka 37, zrec
                                        sie chce non stop, stawiam na @ w pn lub wt (oby nie pozniej, bo w
                                        pt znowu wyjezdzam, tym razem do Grecji, ale szaleje co???). Zmierze
                                        w pn lub wt zeby zobaczyc czy spada i tyle. W wknd nic z tego, bo
                                        jade poza miasto z goscmi, wiec nie bede sobie zawracac glowy i
                                        budzic luda o 7 rano.
                                        Ot i tyle. Poppy, to robilas juz test czy nie, bo nie moge wyczytac?
                                        • mjulka Re: Aguita 16.08.07, 11:10
                                          oblukałam fotybig_grin czadbig_grin zazdroszębig_grin

                                          a czemu Ty mówisz o pms? to się nie bzykaliście na urlopie? nie ma
                                          szansy na ciążę?big_grin

                                          Poppy strzeliła pechowego testasad
                                        • aguita5 Re: Sotie 16.08.07, 11:13
                                          Ojej, Poppy, jakos wczesniej nie widzialam najnowszej tempki, teraz
                                          juz faktycznie wyglada to na spadek, mocno rpzytulam... wiesz
                                          hormony czasem otrafia dac tak w kosc, mi tez kilka razy bywalo
                                          niedobrze ...
                                          Za to Nuluska zaliczyla jakis skok, jesli mnie oko nie myli?
                                          Starania byly? Dziewczyno, czemus ty taka chuda? Estrogeny
                                          wytwarzaja sie podobno w tlusczyku, wiec trzeba go troche zahodowac,
                                          wiem ze nie jest latwo, jak sie jest naturalnie szczuplym, ja robie
                                          co moge, ale niewiele pomaga... nawet obzeranie sie lodami po
                                          polnocy nie przynosi skutkow. W kazdym razie mam nadzieje, ze sie
                                          nie odchudzasz ani nic w tym stylu.
                                          buziaki, teraz to naprawde ide do pracy!
                                          A.
                                          • aguita5 Re: Sotie 16.08.07, 11:15
                                            bzykalismy sie, ale tak bez ladu i skladu, chyba udalo nam sie
                                            ominac owu ... a zreszta ja juz kolejny miesiac mam wwatpliwosci czy
                                            to wlasciwy m, takze w sumie troche robie uniki, i chaialabym i boje
                                            sie, ze to nie ten, juz sama nie wiem ...!! no a poza tym to pms,
                                            gdybym miala jakas nowa atrakcje typu zgaga czy dziwny smak w ustach
                                            to moglabym sie zastanawaic, a tu klasyka gatunku, wiec nadziej
                                            sobie nie robie.
                                            papa
                                            • poppy76 Re: Sotie 16.08.07, 12:32
                                              Aguita, pms to nie jest najlepszy okres na decyzje, czy On to na pewno prince
                                              charming, napisalam dlugiego posta, ale wiesz co, pomyslalam, ze za dlugi, i
                                              pewnie nic nie wnoszacy. Sciskam Cie mocno i jakakolwiek decyzje podejmiesz, to
                                              bedzie najlepsza z mozliwych! Buziak!
                                              • aguita5 Re: Sotie 16.08.07, 14:01
                                                dzieki poppy, teraz nie bede podejmowala decyzji, zreszta juz dlugo
                                                przed pms mialam watpliwosci, dlatego robilam troche unikow od
                                                przytulanek w okolicy owu, w zeszlym miesiacu zrszta tez, chociaz w
                                                tym to tak naprawde do konca nie wiadomo, kiedy ona byla (no ale
                                                jak bylo jajo to chyba mozna przypuszczac, ze po nim - to jajo to
                                                dobra rzecz). Ten moj to charming jest na pewno tylko pytanie, czy
                                                to wystarczy... Powazna rozmowe zostawiam na wrzesien i wtedy
                                                zobaczymy (a moze mi przejdzie?). Jeszcze raz dzieki za rady!
                                          • poppy76 Re: Sotie 16.08.07, 11:42
                                            Aguita, alez sie usmialam z Twoich biednych swiniaczow! Mysle, ze ten kawalek
                                            powinien sie znalezc w kazdym porzadnym katalogusmile)))))

                                            Mercy, wydaje mi sie, ze zawsze spada przed owu, tzn moze spadac, bo spada
                                            czesto po to, aby wzrosnac. Najlepiej poczekac na Wiosenke, ale jestem pewna, ze
                                            wszystko oksmile

                                            Nie jestem pewna, czy wpisalam dzis prawidlowa temp, po prostu bylam tak
                                            zaspana, ze szok. ```zapisalo mi w termometrze, ale skasowalam, nie pytajcie
                                            jak. I caly ranek snilam o temp, widzialam nawet 37.5smile)
                                            Jak sie obudzilam, po taz kolejny, to bylo 37.11, wiec minus 0.2 (2godz roznicy).
                                            W kazdym razie @ powinna byc dzis lub jutro, wolalabym jutro, bo mam ochote na
                                            masaz wewnetrznywink
                                            Dalej mnie mdli, moze to tak na progesteron reaguje? Albo po prostu mialam ta
                                            grype zoladk i to pozostalosci. Bo w zyganko w 8-9 dpo jako objaw ciazowy, to
                                            nie uwierze, nawet jako objaw ciazy urojonejbig_grinDDD

                                            Ide dzis do przychodni, w zwiazku z wczorajszym listem, zobaczymy co powiedza.
                                            A jutro raniutko juz bede w samolocie. To wstawanie o4rano troche mnie przeraza!

                                            Dziewczyny, a jak ja mam mierzyc temp w Polsce, toz to godzina roznicy bedzie!
                                            No przeciez do 8rano w lozku dzien w dzien nie wytrzymam! Troche sie martwie, bo
                                            @ jeszcze nie ma, a do gina najpozniej w przyszly czwartek, oby mi sie @
                                            skonczyla do tego czasu.
                                            A mozna badanie w 1 dniu cyklu robic? bo jak @ przyjdzie jutro, to wlasnie
                                            1dzien bedzie, w poniedzialek bedzie 4, nie za pozno?

                                            • aguita5 Re: Sotie 16.08.07, 11:54
                                              Poppy, ale jak bedziesz w Pplsce na samym poczatku cyklu to mzoesz
                                              sobie zaczac mierzyc o dowolnej godzinie, byle potem sie tego
                                              trzymac po powrocie, wiec musisz sprytnie wycyrklowac. Zrszta przez
                                              pierwsze pare dni to w ogole mozna sobie odpuscic. Ale czlowiek ma
                                              schizy z tempkami, jakby cale zycie od nich zalezalo (no poniekad
                                              zalezy wink) Co do badani to sie nie znam, kiedy mozna ... musisz
                                              poczekac na specjaliski.
                                              papa
                                              • poppy76 Re: Sotie 16.08.07, 12:27
                                                Faktyczniesmile Niewolnica tempek, fajnie brzmi, tak jabym nie mierzyla ich od
                                                kwietnia, a cale zycie, he he
                                                moze wcale nie bede mierzyc, wroce ok 10-11 dnia cyklu, podroz pewnie owu i tak
                                                przesunie, wiec spoko. ale bystra jestambig_grin
          • ensata Re: cześć kochane 15.08.07, 12:03
            sotie napisała:



            > u Poppy 1 krecha? sad i do tego mdłości nie ustąpiły. tulę do mego
            > łona i głaszczę po główce <głaszcze>
            > za to pociechę stanowi fakt, że masz przepiękną lutealną smile

            o, to zawsze pozytywwink

            > mjulka, gratuluję rafaello smile)) narobiłaś mi smaka wink

            ja juz naprawde za diete sie zabieram;DDDD od czwartku, rafaaello musze omijac


            > Aregiec, Ensata, Kae ładne wykresiki smile ale Aguity mnie zabil smile)))

            Aguity, powala na kolanawink))))Zdyscyplinowana dziewczynawink

            > dziś jestem, a jutro świtem robimy wyjazd smile idę pranko wieszać z
            > nadzeją że wyschnie wink i pakować manatki smile
            > trzymajcie się ciepło wink
            u nas sie zachmurzyło;-(ja z praniem chyba nie zdąże. Dzisiaj powinnam zabrac
            sie za prasowanie, ale mnie leń i kac dopadł;-(
        • mentafolia Re: cześć kochane 15.08.07, 11:52
          ensata napisała:
          > a bara-bara da rade z ta noga?

          Powiedział,że do leżenia nie ma żadnych przeciwwskazań smile)

          > Każdy facet sie piesci ze soba, jakby mieli rodzic, to swiat by wymarł. MOj jak
          > ma katar, to pyta czy już antybiotyk powinien zazywacwink)

          Dzięki Ensata za pocieszenie.Juz myślałam,że tylko mnie się taki hipochondryk
          trafił smile
          • sotie Re: cześć kochane 15.08.07, 12:12
            Mentafolia, każdy prawdziwy facet to hipochondryk wink)))

            dzewczyny dzięki za zdjęcia smile wszystkie fajne laski jesteście wink
            Nuluśka ale z Ciebie kruszynka! smile
            Aguita, przecudne foty!!! smile powalające widoki smile gdzie to bylo, bo
            nie doczytałam?
            a Gosia K. to mercy??
              • claire_s Re: cześć kochane 15.08.07, 12:39
                hej
                moj tez umiera, ja mu temperatura skoczy do 36,9 ciekawe czy mlody
                bedzie taki sam smile
                dziekuje za zdjecia, Aquita, czy dobrze poznaje Calanches de Piana?
                bo ty byl nasz korsykanski hicior smile
                brzuch mnie nawala, spadam do roboty
                  • claire_s Re: Aguita 15.08.07, 16:51
                    Malutka, Korsyka to mala wyspa, my bylismy 2,5 tygodnia i
                    zjezdzilismy ja wzdluz i wszerz. Jest absolutnie boska, tylko
                    koniecznie ja zwiedzac samochodem, bo ma chyba najfajniejsze drogi w
                    Europie (maniakalnie jezdzimy wszedzie autem, wlacznie z
                    Portugalia), waskie, krete, wyciete w skalach nad morzem, z
                    oszalamiajacymi widokami. Zachodnie i poludniowe wybrzeze to skaly
                    wchodzace do morza, wschodnie to plaskie i dosc bezplciowe nudy.
                    • poppy76 Re: Aguita 15.08.07, 17:00
                      Ha, przynajmniej jedna dobra dzis wiadomosc. Dostalam dzis list z przychodni, by
                      umowic sie z nimi na wizyte, bo dostali list z kliniki nieplodnosci w mojej
                      sprawie. to oznacza, ze wysla mnie na wiecej badan, tak myslesmile
                      przynajmniej cos sie ruszylo po paru miesiacach czekaniasmile)

                      PS.Ta korsyka, to fajnie brzmismile
                      • malutka1939 Re: Aguita 15.08.07, 17:36
                        kurcze napaliłam sie na tą Korsykę smile w tym roku to nie ma opcji bo na urlopie
                        juz byliśmy ale za rok smile a Aguita była przez biuro czy autem nie wiecie smile
                        Kurcze siedze i kombinuje smile pazurki na bordo wymalowałam i mam wrażenie jakby
                        mi sie coś ptzykleiło hahah zaraz chyba zmyje i pomaluje na inny No to mam
                        zajęcie smile
                    • aguita5 Re: Aguita 16.08.07, 10:56
                      Helo!
                      Mam gosci, wiec czytanie mi nie idzie w ogole (jedynie w pracy, ale
                      tez jest sajgon).
                      No wiec ta, przede wszystkim POPPY, faktycznie tempka troszke spada,
                      ale jak na mnie to za malo, zeby juz mial byc @, nadal jest wysoka.
                      Nie mowie tego, zeby Cie pocieszyc, ale obejrzyj sobie wykresy na
                      ff, wiele spada a potem rusza w gore, do linii podstawowej wciaz jej
                      b daleko. Nie napalaj sie, ale tez nie doluj tak totalnie, jeszcze
                      wysztko moze sie zdarzyc.
                      Korsyka- piekna!!! Bylismy autem, bo za pozno sie zabralismy za
                      reserwacje, zeby leciec. A potem i tak trzebaby wynajac samochod na
                      miejscu. My tak na dzikusa, noclegi znajdowalismy tam gdzie akurat
                      bylismy. Jak sie wybeiracie to poelcam lipiec, podobno tam sa wtedy
                      pustki, a w sierpniu Wlochow wszedzie jak na nieszczescie,
                      oczywiscie tez jest od razu drozej. My tego nei wiedzielismy, ale i
                      tak udawalo nam ise znalezc noclegi srednio za 45 EUR na dwie osoby,
                      wie cmysle ze calkiem spoko. Claire, Ty to chyba kamikaze, ja tam
                      mialam zawaly na tych drogach i po dzis dzien dziekuje Bgu, ze zyje
                      i ze samochod mam w jednym kawalku - koszmar!!! Drozka jak dla
                      roweru, przepasc 2 km w dol a tu z naprzeciwka furgonetka rozpedzona
                      jedzie, ja juz sie z zyciem zegnalam na kazdym zakrecie! To tez
                      dobry powod, zeby jechac jak nie ma ludzi. My bylismy 9 dni i
                      zjezdzilismy niemal cala, ale tam mozna robic tak piekne wycieczki w
                      gory, ze mozna spedzic ze 2 miesiace! Tam jest taka trasa GR 20,
                      przez gory, z pn na pd, ludzie tam przyjezdzaja specjalnie dla niej,
                      jest chyba na miesiac albo dluzej. No i do tego mozna wyskakiwac nad
                      morze, bo zawsze jest blisko! A, i wszedzie chodza zwierzaki luzem,
                      swinki, krowy, konie, kozy, owce, cos niesamowitego, rpzez to trzeba
                      na drogach podwojnie uwazac, widzielismy jednego rozjechanego
                      swiniaczka. POLECAM!
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 20:58
      ło dziewczynki nowy wąteczek, odstapiłam od gości i czytam jeszcze
      stary sierpień

      Tesi pozdrawiam Cię kochana

      dzieki Ivinko za wszystkie wyjasnienia

      Soti nie daj wiary testom owu

      Poppy tempka sopadła, ale ... mam wrażenie że lutealna jest długa
      jeśli owu była, długa bez duphastonu i innych wspomagaczy.

      Buuu Mjulka @ buuu. Oooo i mierzysz, superek.
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 21:18
      Mentafolia kochana jesteś, dziękuje Ci za wyczerpujaca odpowiedź, ja
      mam ok 10 plam (łydgi i przedramię), olewam to jak wyglada rozbieram
      się gdzie wlezie, ale wiadomo nastolatka może miec opory, w każdym
      razie zgadzało by sie u mnie, że zaostrza mi się łuszczyca przy
      zmianach hormonalnych, a że moje cykle są różne, więc wszystko sie
      zgadza. W ciąży ostatniej miałam skóre gładziutka jak niemowlę,
      plamki zniknęły jak ręka odjął. Jutro specyfiki zakupię, serdecznie
      Ci dziekuję.
      • sotie Re: trzymajcie się kobitki :) 15.08.07, 21:27
        jesteśmy spakowani z grubsza, jutro pobudka o 4, więc zaraz sie
        kładziemy lulu smile
        żegnam się z Wami czule smile))
        mam nadzieję, że dużo się tu będzie działo kiedy mnie nie będzie i
        stajnia nie zawiedzie wink
        będę do was zaglądać w miarę możliwości smile
        buźka kiss
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 21:30
      Ależ winiaczki z Was, Clarie i Ensta, a ja gustowałam kiedys w
      piwku, oj oj i 6 wlewałam w siebie na imprezce, ale to bebzon
      rozpycha, teraz uwielbiam kolorowe drineczki ale mocniejsze, a po
      kilku zawsze sa słabe. I lubie sie upijać.

      Poppy a czemu nie walniesz na forum, toz wszystkie cos podpowiemy, i
      wcale nie marudzisz, trzymaj się kochana, będzie dobrze, Wierzę ze
      miasłas owu, taka długa lutealna znikąd nie jest, może nie
      zaciązyłaś, ale owu wg mnie była, szkoda że prg nie zbadałas w 7
      dpo, wiem nie masz mozliwości, pozdrawiam.
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 21:48
      Kosmici mnie kochana nie porwali, ale dziś urodziny u znajomych i
      wyjazd na pół dnia, a wczoraj juz nie pamietam, aaaa właski
      farbowałam i wyzły za rude wiec dzis poprawka, mam balejaż, 3
      kolory, rude, rozjasnione i moje. Ha dwa lata nie farbowałam.

      A i ja jutro moge liste zrobic, bedę Ci Mjula pomagać. Kiedy
      będziesz jeszcze nad morzem?
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 21:52
      Poppy przytulkam Cię mocno, wiem co czujesz, bo nadzieje miałaś
      przeogromną, jak wyjdzie na dobre, to tylko wirtualnie Cie wyściskam.

      Ensata z obecnymi gośćmi nie pijemy, pijemy w sobote u sasiada,
      wyprowadza sie. Ha później będziemy witać nowych sąsiadów. Ja jak
      pije to raz a dobrze, wiesz liczę jednak te kalorie. I po gościach i
      wszystkich imprezach jadę na jakąs dietke, taka poprostu jedzonko z
      umiarem i w odpowiednich łączeniach.
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 22:05
      och kto nie lubi barabara, ja tylko czasami jak mam dąsa to troche
      poudaję, ale rozgraniczam te sprawy, bo ja ciut facet, a jak
      hormonki siadają to i mniejsza chuć, ale tzreba psychę rozkołysać,
      cycatki przed lustrrem, stanąc na wagę, odjąć 10 kg, orzec że piekna
      jestem, żółte stringi i heja do kaznodzieja
    • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 22:43
      Aguita foty odjazd, super widoczki, ja Wam cos podeslę za jakis czas.
      A i Nuluska Tobie dziekuję, zaraz polukam.
      A gdzie Noemi zniknęła, cos wiecie? Ha ha fajny tekstowy wstęp. Wow
      Nuluska aleś Ty pikna laska, ale ile Ty ważysz? Ekstra kiciunia, mam
      takie dwa, roczne Psocie i Misie, jak uda mi sie je złapać zrobie
      fotki, ale u mnie to zawsze ciut trwa.
      Spadam.
      • istota Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 15.08.07, 23:45
        Tak Poppy, ja na samym dole wyspy, prawie przy kanale ale nie
        calkiem, hehe brzmi jak nowa zagadka z geograficznego cyklu

        Nuluska na pocieszenie Ci powiem, ze ja ostatnio mialam owulacje w
        45dc, w napieciu czekam co bedzie tym razem

        Mentafolia byle Twoj M sie nie przerehabilitowal, to nie jest czasem
        tak ze co za duzo to nie zdrowo?

        ja tez wyszukiwarki nie widze nigdzie sad

        aha i dzieki wszystkim na zdjatka

        lece do pracy bo koniecznie musze ja dzis dokonczyc a potem jeszcze
        M zbalamucic

        Sciskam Was moje drogie i dobrej nocki zycze
        • mentafolia Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 00:12
          Dobry wieczór

          Dziewczyny,wyszukiwarka jest tuż nad samymi wątkami.Chyba,że jakiejś
          innej szukacie smile
          Ja już jestem u M,bzyka nie było,bo najpierw musial lezeć z nogą w
          górze.potem okład z lodu,az wreszcie mi się odechciało.
          No nie umiem tak na trzy cztery,a co to za gra wstępna robienie
          okladów smile)

          Wiosenko,podaj mi sklad maści których używasz.
          Immunal możesz zacząć już ,najpóźniej we wrześniu,w końcu jesień za
          pasem.Dawkowania nie pamiętam,ale na ulotce wszyatko przeczytasz.On
          jest w postaci kropli,coś około 5 na łyżkę się bierze.Polubisz
          Immunal.To roztwór alkoholowy jest big_grinDD
          Poppy,czy Ty w najbliższych dniach masz być we Wro?
          • istota Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 01:23
            o faktycznie ze wyszukiwarka jest, za daleko szukalam smile

            a chyba Wam jeszcze nie mowilam, ze jest u nas tesciowa, ktora dosc
            nadgorliwie robi nam herbate co pol godziny, gotuje obiady i po nich
            zmywa. Przeprowadzilam z nia dzisiaj powazna rozmowe, ze jest
            gosciem i to my ja powinnismy obslugiwac, ale w koncu dalam sie
            przekonac, ze skoro jej sie nudzi, a my biedacy musimy pracowac to
            tak jak jest jest dla wszystkich dobrze smile

            dobra, pracka skonczona to pedze zobaczyc czy M sie moze do loza
            wybiera
            • wiosenka1 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 09:37
              ale tu cisza, nocne marki poszły spać

              Mentafolia wieczorkiem napiszę Ci nazwę, składu maści nie wymienię,
              ale pewnie woda ha ha, i chyba kwas salicylowy, typowo
              natłuszczajaca i złuszczająca, wysuszająca, mam coś w domu
              niesterydowego, śmierdzącego, nazwy nie pamietam, skład też Ci wrzucę

              a jak się ma łykanie Immunalu i tego tranu rekina do ewentualnej
              ciąży?

              dziewczynki ja wyszukiwarki nie widzę, lukam nad wątkami, więc mam
              idąc w górę: rozpocznij nowy wątek, dalej urodzinowy suwaczek,
              dobrze lukam, w tym kierunku, wyżej patrzeć, nie wiem czemu nie
              widzę?
        • mercy2 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 10:39
          witam w nowym wątku wink
          dobrze, ze Was znalazłam, bo jak weszłam na stary to aż wierzyć mie
          się nie chciało, że nic nikt nie pisał wink

          Sotie - twoje przypuszeczenia są prawidłowe- ja to Gosia wink (to było
          w naszym quizie)

          Tess - ja też już myślałam, że ten poprzedni cykl będzie dla mnie
          pomyślny, a tu buuu sad

          Kochane pliz luknijcie w mój wykresik. Jakiś taki dziwny...na moje
          mało fachowe oko. Co Wy na to? Dodam, ze dziś mnie prawy jajnik
          boli. Ten spadek możliwy na owu?
          • mjulka Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 10:56
            ello laskismile

            widzę, że nie próżnujecie (tak jak jasmile) i piszecie, piszeciebig_grinDD
            Mercy ja Ci nie pomogę, poczkać musisz na specesmile
            Wiosenko, cholera nad moriem byłam jak Ci enie było...nie wiem czy
            jeszcze w tym sezonie uderze, może kto wie...w końcu spontany bywaja
            najlepszesmile
            Mentafolia obiecałam, ze sie lista zajmę, nie?big_grinDDD
            Sotie, uważajta na siebie !!!

            Łodezwę się późniejsmile

            A!!mam dziś usg, ciekawe czy wszystko gra i czy będe mogła z clo
            wjechaćsmile
    • mentafolia Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 11:57
      Istota.fajną masz teściową .Jak ja bym chciała żeby mnie ktoś obiad
      gotował...
      Wiosenko,jeśli masz duże zmiany i odporne na wszystko,to może
      cygnoliny bys spróbowała?W porozumieniu z lekarzem rzecz jasna.
      Z cygnoliną trzeba się namęczyć,barwi wszystko na majtkowy
      fiolet,ale zmiany po niej schodzą idealnie,chyba do pierwszej
      warstwy naskórka.
      Immunal to tylko jeżówka purpurowa czyli echinacea,staraniom nie
      zaszkodzi na pewno.Będziesz tylko odporniejsza na infekcje.
      Iskial tym bardziej nie zaszkodzi,a może nawet pomoże,to tylko olej
      z wątroby rekina.O olejach i oliwach już kiedyś pisałamsmile
        • poppy76 Re: ````````````sierpień c.d.```````````` 16.08.07, 12:45
          W ogole to nie wiem, gdzi eja sie dzis podopisywalam, balagan jak cholerawink,
          ciagle musze grzebac w ustawieniach, czy drzewko, czy od ostatniego posta,
          inaczej minie przelacza, co za koputer!

          Istotko, ja odpadam w przedbiegach w geograficznych zagadkach! Kornwalia?
          pieknie tam jestsmile

          A propos podrozowania, wczoraj w tv ogladalismy program o pysznosciach z okolic
          morza srodziemnego, m.in o Pugilii, nie wiem, jak jest to polsku. Cholera, jak
          chce do Wloch!!!! Chociaz z drugiej strony, to 50 stopni w lecie to stanowczo za
          goraco jak dla mnie, umieram juz przy 30
          • mercy2 do Mentafoli 16.08.07, 12:55
            Kochana to co radzisz? Codziennie teraz czy jak? Powiem Ci, że już
            głupieję. Wczoraj mieliśmy przytulanko, więc teraz trzeba zwiększyć
            tempo wink
            A w poprzednim cyklu to się tyle spraw nałożyło crying remont, wyjazd
            naszego smyka na wieś. I weź tu miej jeszcze czas na przytulanka a w
            roboty też trzeba było się zjawić.
              • poppy76 Re: do Mentafoli 16.08.07, 13:54
                Mentafolia, dobrze, ze Cie zlapalamsmile
                Mozna robic badania w 4 dniu cyklu?
                @ moze przyjsc dzis, moze jutro. Jesli dzis tonie mam problemu, zrobie badania
                jutro okolo poludnia w pl, a jesli jutro przylezie to co? moge 1szego dnia?
                sobota i niedz odpada, w poniedzialek bedzie 4 dzien! Rany, prozaiczna sprawa, a
                ja sie martwie.
              • kae1 Re: do Mentafoli 16.08.07, 14:01

                mentafolia napisała:
                Aż do drugiej wyższej.

                dlaczego ff wyznacza owu po pierwszej wyższej?
                u mnie to oznaczałoby, że miałam owu 3 dni później ..
                • poppy76 Re: do Mentafoli 16.08.07, 14:13
                  Kae, wydaje mi sie, ze ff wyznacza owu zazwyczaj dzien przed pierwsza wyzsza. I
                  to jest orientacyjna owu, bo kiedy owu jest to tylko jajnior wiesmile, moze byc byc
                  trzy dni przed wzrostem i do drugiego dnia wyzszej temp. toz to loteria!
                  • kae1 Re: do Mentafoli 16.08.07, 14:32
                    to, że owulka jest kiedy chce być, to ja wiem..
                    program działa na jakichś założeniach i o to mi biega, że wyznacza
                    przed pierwszym wzrostem (hipotetycznie)
                    wiem, że owu może być w drugim dniu po pierwszym wzroście, ale po
                    drugim? tego nie słyszałam..
                    a ja mam właśnie dwa wzrosty tempki, i teraz zgłupiałam..
                    • mercy2 KAE 16.08.07, 14:36
                      ja tak miałam w poprzednim cyklu właśnie - dwa wzrosty i bądź tu
                      madrym, ufff, nie jest lekko
                      • kae1 Re: KAE 16.08.07, 14:50
                        tak sobie myślę i staram przpomnieć cykle, ja ostatnio mam właśnie
                        dwa wzrosty w cyklu, a staramy się tylko do pierwszego.. jeśli owu
                        jest po 3 dniach, to marne szanse..
                              • mjulka Re: :( 16.08.07, 16:32
                                no właśnie dlatego nie mierzę tempeksmile, ileż mniej się zastanawiamsmile
                                i wcale głupsza nie jestemsmile. To prawda jeden jajnior wie, co w nim
                                grasmile

                                No upał starszliwy, dziecko me Poppy na basen z byłym chłopakiem
                                mojej siostry oraz młodszym bratem tegoz chłopaka pojachało (niezła
                                konfiguracjasmile)), a niektórzy muszą pracowaćsmile

                                Noemi, witamy po wakacjachsmile

                                Byłam na usg, pęcherzyk się pękł (lub wchłonął-to też tylko jajnik
                                wiesmile), czuściutko, jednym słowejm git i od jutra częstuję sie closmile
                                • tessie124 Re: :( 16.08.07, 18:22
                                  Witajcie kochane...

                                  U mnie tempka beznadziejna... skoki jak bym w ogole bromka nie
                                  brala... juz widze, ze kolejny do bani cykl bedziesad trudno...

                                  W sobote powrot.. ale mam schize z tego powodu... buuuu. Ladne macie
                                  wykresiki... Aregiec, no przyzwoita dlugosc..., Aguita no Twoj to
                                  juz boski jest smile, Vinga oby to plamienie to na implantacje
                                  bylo..., Kae... no no wykres ladny.., Sotie moze juz po owul...,
                                  Ivinka a Ty co strajkujesz czy co..., Istota, dla mnie tro wyglada
                                  na zwyzke..., Mentafolia, jeszcze przed, Malutka... nic nie
                                  powiem..., Mercy no szykuj sie do owul...
                                  Nuluska, nie wiem co u Ciebie z owul...

                                  Pozdr

                                  Tess.
                                  P.S. Czuje ze po powrocie znowu dol mnie czeka... buuuu
                                  • aguita5 Re: :( 16.08.07, 23:15
                                    Oj tam, nie wiem co chcecie od mojego wykresiku, jest boski, a jutro zmierze i
                                    bedzie jeszcze bardziej, a co, musze o niego dbac wink)
      • noemi27 Wróciłam :)) wyurlopowana :) 16.08.07, 13:19
        Dziewczynki wróciłam. Wypoczęta, opalona i najodowana smile
        Było super! Motorówka, żaglówka i kajaczki (nawet psiaki pływały z
        nami na kajakach), rowerki i te lasy dookoła.... Coś pięknego! Nawet
        trochę grzybów nazbieralismy smileJuz nie wspomną o pysznej wędzonej
        sielawie.
        Niestety nie udało mi się zatestować na polanie grzybków lub w
        oborze u gospodarza, u którego spaliśmy, bo @ przyszła za wcześnie,
        bo 25dc. Chyba mi się coś z hormonkami dzieje, bo tamaten cykl to w
        ogóle dyskoteka, a ten to nie wiadomo co będzie. A do gina dopiero 7
        września, bo paciulok ma takie długie terminy.

        Cieszę się,że jestem już z Wami.

        Mam pytanko, czy warto tak w połowie cyklu wrócić do termometra???
        Bo na wakacje go nie wziełam - taki rodzaj buntu smile

        Zaraz sobie doczytam kto tam pozaciążał, podczas gdy ja łapałam
        bociany (Dziewczyny, widzieliśmy ich dziesiątki!!!! Nie dało się
        zliczyć smile))

        Buziaki dla Was wszystkich!
      • poppy76 Re: lekki ból jajnika - co znaczy? 16.08.07, 13:50
        ha, nie wie, ale sprobujesmile
        Mentafolia albo Wiosenka, poprawi. Albo ktos z bardziej zorientowanychsmile

        W okolicach owu bol nie zwsze oznacza owu, czyli, moze bolec, a owu niet. jak
        peka, nie zawsze boli. moze pobolewac jak pecherzyk roznie, albo peka.
        Mam pcos, moja gin mowi, ze one sa po prostu za duze, nie mieszcza sie w swoich
        'kieszonkach', to i pobolewaja.
        Przed @ to pewnie cialo zolte daje o sobie znacsmile

        Mam odrobine racji?
      • aguita5 Re: lekki ból jajnika - co znaczy? 16.08.07, 13:54
        Oj, martucha, tak naprawde to chyba to pytanie nalezy do
        cyklu: "tylko jajnik jeden wie" wink Ja ostatnio mam takie bole z
        tydzien przed @, ktos kiedys pisal, ze tez, no i badz tu madry ...?
        Moze to cialko zolte szaleje z wydzielaniem prg albo co innego mu
        tam sie dzieje, szkoda tracic czasu na domysly ... W okolicach owu
        to moze oznaczac owu, ale tez nie wiesz, czy to w tym momencie, czy
        przed czy po, nikt nic nie wie (no moze ten jajnik cos czai).
        Noemi, podobalo mi sie ze mialas cykl jak w dyskotece wink) Dobre
        haslo. To na Mazurach tez joduje, czy gdzie Ty bylas?? Fajnie Ci! A
        u nas pogoda calkiem do chrzanu, bedize trzeba chyba gdzies
        pojechac, bo dawno nie bylam, hehe wink
        papa
        • noemi27 Re: lekki ból jajnika - co znaczy? 16.08.07, 13:59
          Zgadzam się z Aguitą, że to pytanie jest do samego jajnika - a jak
          wiadomo gość strasznie figlarny smile Ale Martucha, zawsze możesz z nim
          pogadać, o co mu chodzi smile A tymczasem dbaj o siebie, bo to nigdy
          nic nie wiadomo.

          Aguitko, byłam na Pojezierzu Drawskim, tam jest fajniej niz na
          Mazurach, bo dzicz zupełna. Jeszcze się ludziska nie zwiedzieli jak
          tam dziko i pięknie. My co roku tam jeżdzimy i co rok jest fajniej.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka