Dodaj do ulubionych

Multilock i utrata gwarancji na skrzynie biegów

21.10.04, 11:37
Witam,
Chciałam założyć Multilocka w serwisie Hondy. Okazało się, że mogą to zrobić,
ale strace gwarancje na skrzynię biegów. Gość z serwisu mi powiedział, że nie
ma to żadnego racjonalnego uzasadnienia, po prostu Honda tak sobie wymysliła
i już. No i teraz nie wiem czy ryzykować i zakładać Multilocka tracąc
gwarancję, ale mając lepiej zabezpieczone auto, czy sobie odpuścić i utrzymać
gwarancję. Gość mnie oczywiście zapewnia że skrzynie biegów Hondy są
praktycznie bezawaryjne itd., no ale on tam pracuje i bardzo chce żebym
kupiła samochód:))) Czy zwiększa się ryzyko awaryjności po założeniu
Multilocka? Od razu mówię, że nie jestem mechanikiem i sama sobie
zabezpieczenia nie wymysle, a chce zeby tam było coś więcej niż tylko
immobiliser...

Z góry dzięki za pomoc i opinie,
Kinga
Obserwuj wątek
    • Gość: Rea Re: Multilock i utrata gwarancji na skrzynie bieg IP: 62.233.181.* 21.10.04, 11:55
      Nie ma zadnego zagrozenia ze strony mulilocka dla skrzyni biegow. Jest to
      stalowy bolec, ktory blokuje jedynie mozliwosc zmiany biegow w tunelu pomiedzy
      kierowca i pasazerem. Wymowka Hondy o utracie gwarancji jest po prostu smieszna
      bo w zaden sposob urzadzenie to nie ingeruje w mechanizm.
      Jak masz stracic gwarancje to na razie odpusc sobie multilocka, poczekaj do jej
      konca i dopiero wtedy zaloz- nigdy nic nie wiadomo - nawet japonska technika
      moze zawiesc.
      Multilock to dobre zabezpieczenie mechaniczne. Nie ma idealnych, ale tu
      potrzeba pare minut ddobremu zlodziejowi na demontaz.
      Pozdrawiam
      • winnix Re: Multilock i utrata gwarancji na skrzynie bieg 21.10.04, 13:28
        Tak właśnie myślałam, szkoda mi trochę tej gwarancji, głowę dam że jakbym z
        niej zrezygnowała, to właśnie jak na złość coś by padło:)
        Co w takim razie mogę zrobić z autem żeby mieć coś więcej poza immobiliserem i