Dodaj do ulubionych

godność w radiowozie

IP: *.torun.cvx.ppp.tpnet.pl 14.01.02, 15:10
Przekroczyłam szybkość. Jest taki odcinek wyjazdowy z pewnego miasta, gdzie
można było jeździć z prędkością do 80 km/h. Teraz już nie można... podobno
znaków już nie ma... przyznaje się, nie widziałam ich... ale jadąc po lewym
pasie i wymijając ciężarówki mogłam ich po prostu nie widzieć.

Nie oceniłam błędnie sytuacji. Warunki na drodze pozwalały na jazdę 100 km/h.
Droga dwupasmowa, tzw. pas zieleni, zero ruchu. Na około lasek, pole, jakiś
domek w oddali.

"Pan Władza" zaprosił mnie do radiowozu. Poinformował o wysokości mandatu.
Powiedziałam mu, że nie będę w stanie zapłacić go, gdyż nie zarabiam, studiuję.
Na co PW powiedział mi: "Samochód jest zapisany na panią, więc niech mi pani
bajek o tym, jaka pani biedna nie opowiada" .

Przestałam prosić. Ale teraz wróciłam do domu i płaczę jak głupia... nie stać
mnie na zapłacenie 200 złotych cholernego mandatu. Nie ma też możliwości
odpracowania na komisariacie.

I co teraz? Płacić czy nie? (Co za pytanie, przecież nie mam za co...)

Wiecie, na pewno istnieją policjanci, którzy są ok. Ale ja trafiłam na skur----
na, który czerpał niewymowną przyjemność z udupienia mnie. Na pewno jest takich
więcej. Czy można na nich składać skargi???

Uważajcie na wyjazdówce z Włocławka na Gdańsk. Tam już nie jest 80.
Obserwuj wątek
    • kwieto Re: godność w radiowozie 14.01.02, 15:22
      Zrozum tez policjanta. W ten sposob (na to ze "mnie nie stac") usiluje go
      nabrac co najmniej polowa tych, ktorych on zlapie. Jakie kryterium on powinien
      wg Ciebie stosowac, aby odsiac tych co oszukuja, od tych co nie oszukuja? A z
      trzeciej strony, prawo jest prawem, wiec czy mozesz nazwac "skurwysynem" osobe
      ktora po prostu wykonuje swoja prace? Bo co, bo sie nie zlitowal, bo jest to
      jeden z tych nie licznych, ktorzy nie sa w tym kraju skorumpowani, ktorzy nie