Dodaj do ulubionych

Gwałt - badanie

22.03.11, 04:27
Witam,

Nazywam się Kamila, studiuję na 5 roku psychologii klinicznej. W ramach swojej pracy dyplomowej przeprowadzam badanie na temat psychologicznych następstw doznania przez kobiety przemocy seksualnej. Ze względu na to, iż tematyka gwałtu należy do jednych z najtrudniejszych do zbadania i, zwłaszcza w granicach Polski, jest często pomijana, mam nadzieję, że wyniki mojej pracy będą mogły przyczynić się do zwiększenia efektywności obecnych metod pomocy kobietom doświadczającym tego typu tragedii.

Zwracam się do Was w związku z tym z prośbą o pomoc. By dokładniej przyjrzeć się trudnościom, z którymi muszą borykać się kobiety po doświadczeniach przemocy seksualnej prosiłabym Was byście wzięły udział w moim badaniu, które polega jedynie na wypełnieniu trzech kwestionariuszy (głównie zakreślanie odpowiedzi, żadnego pisania elaboratów),co łącznie nie zajmie więcej niż 10 minut.
Jeśli któraś z Was zgodziłaby się mi pomóc, proszę o kontakt mailowy na adres kduda21st.swps.edu.pl

Z góry informuję, że z danych osobowych jedyną informacją jaka będzie mi potrzebna jest wiek.
Jakby któraś z Was się zdecydowała, kwestionariusze wysyłam na maila, więc kontakt osobisty też nie jest wymagany, co zapewnia pełną anonimowość.

Podobnie, ze wszelkimi pytaniami, czy to odnośnie szczegółów kwestionariuszy czy badania, możecie pisać, a ja postaram się w miarę możliwości na nie odpowiedzieć.

Gorąco liczę na Waszą pomoc,
Kamila
Obserwuj wątek
    • tigertiger Re: Gwałt - badanie 22.03.11, 09:21
      adres kduda21st.swps.edu.pl ma mały błąd, , ale to chyba nie trudno się domyślić, że małpa musi być przed domeną:)
    • outskywalker Re: Gwałt - badanie 22.03.11, 14:48
      Zacznijmy od tego, że zawężanie przemocy seksualnej do gwałtu jest sporym nadużyciem, droga niedoszła psycholożko.
    • facet123 Re: Gwałt - badanie 22.03.11, 14:57