Dodaj do ulubionych

śpóźniony okres

15.12.08, 20:03
Witam, moja dziewczyna(18 lat) ma następujący problem.
Spóźnia jej się okres już tydzień czasu.
Zwykle ma regularnie, odchyły 1-2 dniowe.
2 Miesiące temu wzięła tabletkę 72h która wywołała sztuczny okres.
W następnym miesiącu miesiączka pojawiła się w odpowiednim czasie.
I tu jest moje pytanie, czy tabletka 72h może zaburzyć następne cykle?

Dodam, iż ostatnio jest w nie najlepszej formie psychicznej, sporo się
stresuje i robiła sporo ćwiczeń na brzuch.
Obserwuj wątek
    • Gość: gosc Re: śpóźniony okres IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.08, 20:06
      korneliuszu, a dlaczego nie zadbałeś o odpowiednią antykoncepcję? czy wiesz, jak
      postinor szkodzi kobiecie, i to w dodatku tak młodej?
      • korneliusz9 Re: śpóźniony okres 15.12.08, 20:09
        Widzisz zadbałem, ale okazało się, że durex extra safe też czasem zawodzi wink to
        było jedyne wyjście z tamtej sytuacji, bo nie zamierzaliśmy ryzykować wink
        • Gość: minty Re: śpóźniony okres IP: *.zone3.bethere.co.uk 15.12.08, 20:15
          Tak, postinor mógł jej zaburzyć cykl. Do tego stres, zmiana pogody, klasówka z
          geografii - to wszystko ma wpływ na długość cyklu. Kobieta to nie zaprogramowany
          komputer. Tydzień poślizgu to nie dramat. Chcecie mieć pewność? To do apteki -
          kupić test ciążowy albo do przychodni zrobić test betaHCG - dający odpowiedź w
          100% prawdziwą.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka