Dodaj do ulubionych

studia i krótkowzroczność

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.05, 10:52
Mam doła. Uwielbiam informatyke i mam do tego duży talent do przedmiotów
ścisłych, chciałbym studiować tą informatyke ale... :( właśnie takie jest ale
że mam nawet głeboką krótkowzroczność nieco ponad -7 D. Poradzcie co ja mam
teraz zrobić bo kompletnie nie wiem co zrobić ze swoim życiem
Obserwuj wątek
    • snajper55 Re: studia i krótkowzroczność 24.03.05, 14:05
      Gość portalu: burrito napisał(a):

> Mam doła. Uwielbiam informatyke i mam do tego duży talent do przedmiotów
      > ścisłych, chciałbym studiować tą informatyke ale... :( właśnie takie jest ale
      > że mam nawet głeboką krótkowzroczność nieco ponad -7 D. Poradzcie co ja mam
      > teraz zrobić bo kompletnie nie wiem co zrobić ze swoim życiem

Co masz zrobić ze swoim życiem ? Dokładnie to, na co masz ochotę. :)) Ja w
      szkole podstawowej miałem -2, w średniej -6. Studiowałem informatykę, od lat
      pracuję jako informatyk po kilka godzin przed monitorem. Teraz noszę okulary -7.
      Tak więc w czym problem ?

S.
    • Gość: murowany Re: studia i krótkowzroczność IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.05, 19:35
      Obojetnie jakie studia i tak bedziesz mnostwo czasu spedzal przed komputerem.
      No chyba, ze jakies stricte humanistyczne to siedziec bedziesz w bibliotekach i nabawisz sie +.
      Tez bylem w takiej samej sytuacji jak ty, chociaz wade mialem duza mniejsza - powaznie myslalem o informatyce ale zrezygnowalem z niej i poszedlem na inny wydzial techniczny na politechnice - nic to nie zmienilo w temacie czasu spedzanego przed komputerem.
    • Gość: Konradek Re: studia i krótkowzroczność IP: *.ip.pop.e-wro.net.pl 26.03.05, 12:47
      Czesc,
      czlowieku nie zalamuj sie, mozesz przeciez prowadzic normalne, ciekawe i
      efektywne zycie. Krotkowzrocznosc to bardzo przykra sprawa, ale da sie z tym
      normalnie zyc. Wiem cos o tym z wlasnego doswiadczenia.Oboje z moja dziewczyna