Dodaj do ulubionych

APARAT METALOWY

23.06.05, 23:17
hmm nie znam się za bardzo na aparatach bo narazie nie mam. 30 mi zalozą :P
tylko że to będzie aparat METALOWY...ciagle psizecie "ja bym nie
zalozyl" "jest beznaddziejny" itp... :( az mi sie niedobrze robi...nie chce
miec aparatu i jeszcze mnie tak dołujecie...co w nim takiego złego? jest
gorszy czy co? prosze was...napiszcie !!! z góry dziękuje
Obserwuj wątek
    • songor Re: APARAT METALOWY 23.06.05, 23:55
      hm no głównie to ze jest widoczny?
      wejdz sobie np na watek gdzie sie pokazujemy (aparatki pokazcie sie ?chyba) i
      porownaj chociazby moje zdjecie w aparacie metalowym i w kosmetycznym -
      roznica jest..
      • czarnykwiat Re: APARAT METALOWY 24.06.05, 08:03
        Ja założyłąm metalowy na razie na górę , mam taki układ warg że zębów nie widać
        jak mówię dopiero jak się uśmiecham, a kosmetycznego bym nie wzieła bo pije
        baaardzo dużo kawy, i lubie czerwone wino a tego pierdolnika musze nosić jakieś
        dwa lata. No i nie chce zeby się ludziska zastanoaiwały i mówiły mi za plecami
        ze mam żółte zęby. A tak jak zobaczą metalowy to od razu widać co jest grane.
        Zresztą mój ma naprawdę srebrny kolor. No i ta różnica w cenie - 600 zł to
        całkiem sporo. Nic sie nie bój będzie dobrze tylko na drugi dzień po założeniu
        staraj się mówićjak najmniej bo ja gadałam z klientami przez cały dzień i
        jestem troszke poobcierana
        • malusia19 Re: APARAT METALOWY 24.06.05, 10:40
          Ja mam metalowy i wcale nie jest tak źle ;)
          moim znajomym strasznie sie podobają rózno kolorowe gumeczki, ostanio mi kumpel powiedział, ze wygladma uroczo, bo mam niebieskie gumeczki i kupiłam sobie sztruksowy niebieski żakiecik :) i wogóle kupuję ciuchy pod kolory gumeczek, albo zakładam gumeczki pod kolor ciuchów :) i jest kolorowo i wesoło :)
    • aishunka Re: APARAT METALOWY 24.06.05, 11:29