darino Re: czy sa wsrod nas wedkarze?? 29.09.05, 11:50 Ja nie łowię, ale można w ogóle u nas coś złowić ? Chyba nie w Stupnicy ? Odpowiedz Link
czarny113 Podobno ryby są! 29.09.05, 12:25 Nie mam żadnego doświadczenia z rybami ze Stupnicy. Odpowiedz Link
stodrugi Re: Podobno ryby są! 29.09.05, 13:32 he he he dla wlasnego bezpieczenstwa nie opowiem wam co mozna zlowic w stupnicy, nie przybedzie mi konkurentow w tym jakze pasjonujacym hobby a i ryb bedzie wiecej :) ja wedkuje ale w 90% wszystko co zlowie wraca do wody, wystarcza mi same emocje, no chyba ze mam ochote na swieza rybke Odpowiedz Link
darino "świeżą rybkę" ? 29.09.05, 13:38 Możesz jeść ryby ze Stupnicy ? Chyba że złapane gdzieś wyżej - koło Leszczawy ? Odpowiedz Link
stodrugi Re: "świeżą rybkę" ? 29.09.05, 13:50 stan wody w stupnicy bardzo sie poprawil ostatnimi laty, rzeka jest znana nawet w krakowskim srodowisku wedkarskim, mam znajomych ktorym polecilem ta rzeczke i wrocili bardzo zadowoleni Odpowiedz Link
darino stan Stupnicy 29.09.05, 13:54 Na pewno od czasu, kiedy zaczęto zbierać worki ze śmieciami w Birczy, zaprzestano ich wywożenia nad rzekę, i jest dużo czyściej. Co do wody, to już nie spaceruję jak dawniej nad rzeką, bo brzegi strasznie zarosły, ale jak przechodziłem ostatnio przez rzekę poniżej oczyszczalni, idąc na Tokarnię, to zauważyłem, że woda dalej śmierdzi :((( Odpowiedz Link
stodrugi Re: stan Stupnicy 29.09.05, 14:13 to prawda, dochodzi do tego rowniez oddana kanalizacja wiec poprawa jest widoczna ponizej oczyszczalni czesto nastepuje zrzut nieoczyszczonych sciekow bezposrednio do rzeki - to praktyka oczyszczalni ktore nie sa w stanie przejac zbyt duzej ich ilosci, np. po obfitych opadach wiec smrod na ktory sie nadknales mogl pochodzic wlasnie stad Odpowiedz Link