Dodaj do ulubionych

czy sa wsrod nas wedkarze??

29.09.05, 09:55
Obserwuj wątek
    • czarny113 Re: czy sa wsrod nas wedkarze?? 29.09.05, 10:51
      Ja jestem kłusownikiem.
      • darino Re: czy sa wsrod nas wedkarze?? 29.09.05, 11:50
        Ja nie łowię, ale można w ogóle u nas coś złowić ?
        Chyba nie w Stupnicy ?
        • czarny113 Podobno ryby są! 29.09.05, 12:25
          Nie mam żadnego doświadczenia z rybami ze Stupnicy.
          • stodrugi Re: Podobno ryby są! 29.09.05, 13:32
            he he he dla wlasnego bezpieczenstwa nie opowiem wam co mozna zlowic w
            stupnicy, nie przybedzie mi konkurentow w tym jakze pasjonujacym hobby a i ryb
            bedzie wiecej :)
            ja wedkuje ale w 90% wszystko co zlowie wraca do wody, wystarcza mi same
            emocje, no chyba ze mam ochote na swieza rybke
            • darino "świeżą rybkę" ? 29.09.05, 13:38
              Możesz jeść ryby ze Stupnicy ? Chyba że złapane gdzieś wyżej - koło Leszczawy ?
              • stodrugi Re: "świeżą rybkę" ? 29.09.05, 13:50
                stan wody w stupnicy bardzo sie poprawil ostatnimi laty, rzeka jest znana nawet
                w krakowskim srodowisku wedkarskim, mam znajomych ktorym polecilem ta rzeczke i
                wrocili bardzo zadowoleni
                • darino stan Stupnicy 29.09.05, 13:54
                  Na pewno od czasu, kiedy zaczęto zbierać worki ze śmieciami w Birczy,
                  zaprzestano ich wywożenia nad rzekę, i jest dużo czyściej.
                  Co do wody, to już nie spaceruję jak dawniej nad rzeką, bo brzegi strasznie
                  zarosły, ale jak przechodziłem ostatnio przez rzekę poniżej oczyszczalni, idąc
                  na Tokarnię, to zauważyłem, że woda dalej śmierdzi :(((
                  • stodrugi Re: stan Stupnicy 29.09.05, 14:13
                    to prawda, dochodzi do tego rowniez oddana kanalizacja wiec poprawa jest
                    widoczna