Dodaj do ulubionych

PKP Świnoujscie

IP: *.nette.pl 02.01.16, 20:59
Hej Poradzcie jak dojechać/ dojsc z dworca PKP Świnoujscie do ośrodka Koral na ul Żeromskiego 10 ? Mama się wybiera do sanatorium niestety w zimie no i troche obawia się podrózy.Napiszcie jak najlepiej się dostać pieszo czy lepiej brac taxi i czy z PKP czy jak sie juz przeplynie promem ?z góry dzięki
Obserwuj wątek
    • bylejack Re: PKP Świnoujscie 02.01.16, 22:50
      Absolutnie odradzam mamie, pieszej wycieczki z dworca PKP do ulicy Żeromskiego, z racji odległości. Mama przejdzie piechotą, jedynie z dworca do promu (jest darmowy ? jeszcze). Po przeprawie na lewobrzeże i zejściu z promu, mama kieruje się w prawo. Dosłownie w odległości 42 metrów, znajduje się postój prywatnego transportu osobowego taxi. Mama wsiądzie do auta i spokojnie dojedzie w wybrane miejsce. Pan kierowca, na pewno pomoże z bagażem. Podczas pobytu w pięknym Świnoujściu, niech mama korzysta z usług aut taxi ? to nie jest droga forma transportu. Witamy na wyspach!
    • Gość: emi Re: PKP Świnoujscie IP: *.opera-mini.net 03.01.16, 13:11
      bylejack - dzieki bardzo za odpowiedź. a czy długo sie czeka na prom? Ciezko tam trafić ? Sory za głupie pytania ale za bardzo nie pływałam promem i w życiu nie byłam w Świnoujściu a szkoda bo z tego co widziałam to bardzo ładnie tam. Mialam chec pojechać z nia na kilka dni z dzieckiem ale w zimie to chyba nie zbyt dobry pomyśl . A jak sie nazywa ta korporacja taxi? Wiesz moze ? Zapewne tam mieszkasz Pozdrawiam
      • bylejack Re: PKP Świnoujscie 03.01.16, 14:38
        Gdy mama wysiądzie z pociągu, niech kieruje się wraz z tłumem-oni wszyscy cisną do promu. Przystań promowa w zależności od tego, w którym wagonie podróżujesz, około 100 do 200 metrów, czyli blisko-widać z okien. Prom kursuje w ciągu dnia, co 20 minut. Uwierz mi, widziałem wiele miast-portów na świecie, ale Świnoujście jest przepiękne. Każdy czas roku w Świnoujściu, jest wspaniały-kwestia własnej organizacji. Korzystać tylko z aut taxi z logo firmy na burtach lub kogucie. Unikaj czystych aut, tylko z kogutem taxi. Mieszkam w najpiękniejszym mieście świata, od urodzenia. Myślę, że to wystarczy. Pozdrawiam!
        • Gość: emi Re: PKP Świnoujscie IP: *.opera-mini.net 03.01.16, 17:14
          hej bylejack dzięki ze wogóle odpisałes bo jakos nikt inny nic nie napisal a co myślisz o jechaniu z dzieckiem ? z tego co słyszałam to w zimie mróz jest za silny i niby nie powinno sie jechać z dziećmi a Ty jak uważasz ? Mieszkasz tam od urodzenia a długo juz ?:-) Pozdrawiam. Jak możesz napisz jakiś kontakt do siebie w razie pytań np gg
          • bylejack Re: PKP Świnoujscie 03.01.16, 18:02
            To, że nikt nie odpisał nie świadczy źle o mieszkańcach mego miasta. Część z nich pewnie pracuje, a część jeszcze odreagowuje święto Nowego Roku. Jeszcze nigdy nie słyszałem, aby mróz szkodził dziecku. Piszesz z taką obawą o pogodzie, jakbyś pochodziła z Sycylii lub Krety?! Świnoujście nigdy nie słynęło z wielkich mrozów, to nie wschodnia ściana (nawet w mentalności). Bałtyk jest naszym kaloryferem. Teraz, nawet śniegu brak. Aby, dziecku wypełnić czas nudy, można też skorzystać z rozrywek, które oferują nasi bracia Niemcy. W Świnoujściu mieszkam wystarczająco długo, aby je kochać. W potrzebie pytań ? bylejack@gazeta.pl
            • Gość: emi Re: PKP Świnoujscie IP: *.opera-mini.net 03.01.16, 18:42
              hej napisałam ze nikt nic nie odpisal ale przeciez nie chciałam nikogo obrazic pozatym nie znam nikogo z Twojego miasta i nigdy tam nie bylam. Na Sycylii tez nie mieszkam ale u mnie w tej ccywili jest -15 i z dzieckiem nie chodziłam bo zaraz sie przeziębia. Dziecko ma 2 lata więc tez nie może caly dzien na dworze więc lepiej chyba przełożyć wyjazd jak będzie ciepło . Co do tego co pisałam przeczytałam na jakimś forum xe lekarze mowia ze nad morzem w zimie za silny mroz i dziecko zaraz będzie chore nie wymyśliłam tego i tez wszystkiego nie wiem a nie chciala bym z dzieckiem chodzic po lekarzach . Pozdrawiam dzięki za odpowiedz i email .nie zawsze jestem na tym forum i.obecnie pisze z tel i nie zawsze wiadomosc mi sie chce wysłać a komp popsuły więc w razie problemów będę pisac na email dzięki
    • Gość: as Re: PKP Świnoujscie IP: *.uznam.net.pl 04.01.16, 08:34
      Niech sie tylko mama nie przestraszy, jak wszyscy, którzy wysiedli z pociagu zaczną szybko biec ! Nie chodzi o zamach terrorystyczny, po prostu prom zadzwonił, że zaraz odbija. :)))
      • Gość: emi Re: PKP Świnoujscie IP: *.opera-mini.net 04.01.16, 12:03
        heh dzięki zartownisiu za ostrzeżenie:-) ona i tak jest zestresowana bo ma kawałek drogi do Świnoujścia no i wiadomo zima jest .myślalam ze z nia pojadę niestety nic z tego ale spoko poradzi sobie :-)
      • Gość: emi Re: PKP Świnoujscie IP: *.nette.pl 04.01.16, 20:21
        A na jakiej stacji wysiasc Swinoujscie? Swinoujscie Centrum ?
        • bylejack Re: PKP Świnoujscie 04.01.16, 21:04
          Powiedz, kiedy mama będzie lądować w Świnoujściu. Tworzysz taką aferę, że jest bardzo przykro, mimo mej pomocy. Chyba, że chciałaś tego?!
          • Gość: emi Re: PKP Świnoujscie IP: *.opera-mini.net 06.01.16, 22:17
            a co za różnica kiedy będzie ? Poprostu pytam . Przykro mi ze Ci przykro i sory ale nie znam calej Polski a moja mama nie podróżuje ciagle wszędzie wiec zapytałam . Chciałam tego ? Czego ? Nie czaje sory . Wiem ze to nie lot na księżyc tylko podroz pociągiem ale chyba łatwiej odpowiedzieć komuś kto tam mieszka ? Ja mieszkam w Lublinie i jeśli ktos by pytał ocos i bym wiedziała to bym z chęcią pomogła
            • Gość: Gregg Re: PKP Świnoujscie IP: *.dynamic-ww-4.vectranet.pl 26.01.16, 19:39
              Gospodarz wyjaśnił wszystko z detalami, a tu jakaś histeria. Ja jeździłem z Przemyśla pociągiem i nie udało mi się zgubić w Świnoujściu. Trochę samodzielności! A wybór mamy prawidłowy, Świnoujście jest piękne wiosną i latem. W innych porach nie bywałem.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka