Dodaj do ulubionych

Hochalpenstrasse - Grossglocknerstrasse

06.07.12, 15:05
Cześć
Za dwa tygodnie pierwszy raz pojadę do Austrii. Będę w Kaprun.
Chciałam samochodem trochę pozwiedzać ciekawych miejsc.
Podobno bardzo fajna jest trasa Hochalpenstrasse - Grossglocknerstrasse.
Wjazd na nią kosztuje 32 euro. Zastanawiam się czy te 32 euro to jest przejazd w jedną
stronę pod lodowiec ? A z powrotem znowu trzeba płacić ?
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • mair Re: Hochalpenstrasse - Grossglocknerstrasse 06.07.12, 21:04
      www.grossglockner.at/de/preise/
      jesli wracasz tego samego dnia to powrot jest darmo
      • mair Re: Dziekuje za informacje 07.07.12, 12:00
        napisal autor watku
        • nicola80 dzięki :) 07.07.12, 19:32
          wielkie dzięki mair, jak widzisz jestem jeszcze zielona...
          • mair Re: dzięki :) 09.07.12, 11:16
            Czy ladna ? raczej ciekawa, rozni sie tym od wielu innych gorskich przejazdow, ze wjezdzajac na gore (przelecz) jedziesz "tam na gorze" przez ponad 30 km. Na innych przeleczach trzeba uwazac, zeby nie "zawadzic" podwoziem o lukowata droge. Mozesz tez dojechac do lodowca i od parkingu zjechac winda na "cos brudnego co jest lodowcem".
            Milego przejazdu.
            • ruda_kasia Re: dzięki :) 13.07.12, 19:10
              to ja napiszę, że dla mnie gossglocknerstasse była najmniej efektywnym sposobem spędzenia czasu. Ale zaliczyłam. Po 18 jest taniej, chyba 22 Euro. Przy długich dniach można. Kaprun to jedno z moich miejsc, więc napisze z rozpędu, co mnie się podoba i zachwyca - wioseczki przy zjeździe z Gossglocknera w stronę lienzu. Aż chciałam się zatrzymac i okopać w dolinie. Wodospady w Krimml i tęcze na kazdym zakręcie. Jaskinia lodowa - wyzwanie dla dzieci, ale warto (no myśmy nasze zmusili).
              A nie doddałabym, że Gossglockner się różni, marzysz, żeby zobaczyć szczyty w zachodzącym słońcu, nam się nie udało....