20.05.05, 16:59
Byłam w Tunezji-to był ich pierwszy rok(poprzedni) w wozeniu
turystów "detalicznych".(chć mieli wczesniej do czynienia z "grupami" typu
konferencje)
Troszkę "bałaganu"-zle vouchery hotelowe kilku osób-ale to można obciazyć złą
praca rezydenta na miejscu.
Wydaja sie tani-ale uwaga-na poczatku jest "promocja" po czy ..schodzą z ceny-
robiąc coraz niższe "last minute"-tak że nie wiadomo na czym sie skończy.
Porównuję ceny na 25 czerca-już drugi rok z rzędu mają "najtaniej "choc w
wakacje jest juz bardzo trudno upolowac coś ciekawego-bo mają wykupione.
Ogólnie-POLECAM.
Obserwuj wątek
    • blizejslonca Re: Sun&Fun 16.06.05, 19:00
      8000 klientów i 20 reklamacji. W tym jeden spóźniony samolot. Całkiem nieźle.
    • rainii Re: Sun&Fun 17.07.05, 18:39
      bylam z tym biurem w egipcie, hotel Empire 3*, wszystko w jak najlepszym
      porzadku,zadnych zastrzezen, ogolnie polecam a hotel jak dla mnie super..w
      centrum miasteczka i jak na 3* to obsluga, jedzonko i warunki extra !!!!!
      • reichea Re: Sun&Fun 11.09.05, 23:48
        Ja bylam z tym biurem w Tunezji i polecam. Rezydent bardzo fajny (Mateusz
        pozdrowienia!), transfer z lotniska fachowy - klimatyzowane busiki, pokoje takie
        jakie mialy być, cena naprawde dogodna. POLECAM.
    • alex359 a ja nie polecam 15.09.05, 12:50
      ja natomiast nie polecam tego biura, zła organizacja i kłamstwo na każdym kroku.
      BP było nam bardzo polecane, było... bo juz nie jest i my też nie będziemy go
      polecać. Szkoda mi tylko Pani Kasi, która pracuje w Sharm, od niej powinni się
      wszyscy uczyć jak wygląda praca rezydenta...
      od 18 sierpnia czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, jak nie odpowiedzą
      będzie to oznaczało, że była ona uzasadniona i została przyjęta :)
      Sun&Fun udowodniło, że tak jak inne BP poszły w tym roku na ilość a nie na
      jakość obsługi klienta...
    • fanaberyczka Re: Sun&Fun 17.09.05, 11:30
      Biuro Sun&Fun o zmianie hotelu z Dana Beach na Grand Azur popoinformowało nas
      na lotnisku mimo tego,że wiedziało, iż już tydzień wcześniej rezerwacje w tym
      hotelu zostały odwołane.Postawiło nas przed faktem dokonanym.
      Poza tym nie mam zastrzeżeń do rezydentki ani organizacji wakacji.
      • alex359 Re: Sun&Fun 14.10.05, 12:21
        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=622&w=30393377&v=2&s=0
        hmmm? a jednak nic lepiej... :(
        • pc_maniac Re: Sun&Fun 21.11.05, 12:51
          Polecam przeczytać informacje pod tym linkiem, jak to biuro własne błędy
          próbuje pokryć z kieszeni turystów:

          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=622&w=32271117&a=32279536
    • alex359 Re: Sun&Fun 21.11.05, 16:59
      czy ktoś składał reklamacje w tym biurze? jaką dostaliście odpowiedź?
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka