eb_13
20.05.05, 17:30
Byliśmy z tym biurem w ubiegłym roku w Hurghadzie hotel SeaGull. Pobyt
zaliczamy do bardzo udanych (w tym roku, a dokładnie za 4 dni wylatujemy z
nimi ponownie:)
Według nas biuro podróży najlepiej ocenia się po tym jak zachowuje się w
trudnych warunkach (nie mylić z problemami z zakwaterowaniem (my tak serio w
tej kwestii już dawno zaczęliśmy wyznawać zasadę "umiesz liczyć, licz na
siebie..." - wierzcie to działa i można zaoszczędzić sobie zbędnego
stresu:)))
Wracając do tych trudnych warunków. Gdy w ubiegłym roku byliśmy w Egipcie na
2 dni przed planowanym wylotem dowiedzieliśmy się, iż są problemy z
przewoźnikiem (Air Polonią) i niestety do czasu, aż nie znajdą innego
przewoźnika byliśmy "zmuszeni" pozostać w Egipcie (dodam, iż ten problem w
tym czasie dotknął większość biur mających podpisane umowy z Air Polonią;)
Na owe 3 dni (o tyle przedłużył się nam urlop:) Selectours zapewnił nam
przedłużenie pobytu w hotelu w opcji All. Rezydentki bez "chowania głowy w
piasek" przyszły na spotkanie wyjaśniając zainteresowanym całą sytuację. Po
tych dodatkowych 3 dniach już bez problemów wróciliśmy liniami AMC do kraju,
dodam, iż był to lot o wiele przyjemniejszy niż Air Polonią (teraz nie dziwię
się, że linie upadły...)
Jeżeli chodzi o fakultety. Wykupiliśmy w pakiecie Kair, Luksor oraz rejs na
Gifftun. (płaciliśmy ok. 100$ od osoby, za dziecko rezydentka nie policzyła:)
Przewodniczka w Kairze - rewelacja!!! Dziewczyna widać było,że posiada
ogromną wiedzę, którą potrafiła przekazać tak ciekawie, że nawet dzieci się
interesowały tym co opowiada...
W Luksorze przewodniczką była rezydentka Magda - dziewczyna się bardzo
starała, posiadała wiedzę, jednak po Kairze mieliśmy pewien niedosyt;)
Rejs na Gifftun bardzo polecam - to trzeba przeżyć...
Reasumując, z biura byliśmy bardzo zadowoleni i mamy nadzieję, że po 08.06
będziemy mogli swoją opinię podtrzymać:)))