Dodaj do ulubionych

Nauka śpiewu.

20.09.09, 21:08
Hej! Nie wiem czy podobny wątek istnieje choć trochę poszperałam na forum, ale
chciałabym nauczyć się śpiewać. Czy ktoś może wie od czego zacząć lub zna
jakieś miejsce, w którym można się nauczyć?
Obserwuj wątek
      • lovecamprock Re: Nauka śpiewu. 20.09.09, 21:15
        bellinka napisał(a):

> Chyba najlepiej zrobisz kiedy się zapiszesz do szkoły muzycznej. No i też to za
        > leży od
        > Twoich umiejętności i wieku.
        chodziłam do szkoły muzycznej, podobno mam słuch muzyczny, a na chórze całkiem
        dobrze mi szło, ale nie wiem, co dalej.
    • pariska65 Re: Nauka śpiewu. 20.09.09, 21:17
      ja nie chcę łazić do szkoły muzycznej ja chce pojechać na obóz muzyczny moje
      marzenie <33 nie wiem jak Ci pomóc nie znam się na takich rzeczach...szczere xd
      • mileycyrus23 Re: Nauka śpiewu. 21.09.09, 15:13
        Wiesz co? Raczej śiewać to się nie nauczysz ; ) chyba że chodziło Ci o podszlifowanie
        głosu,ale nie wiem gdzi można się uczyć.Ja osobiścię sama się uczę,może nie jest to jakieś
        profesjonalne ale jest.
          • katsuumi_17 Re: Nauka śpiewu. 21.09.09, 17:21
            Spiewać nie da się nauczyć. Ewentualnie możesz podszkolić głos. Śpiewać umie się/ nie
            umie się od zawsze, to trzeba mieć w genach.

Popatrz np. na taką Dodę- próbowała nauczyć się śpiewać, jak beznadziejne skrzeczenie
            jej wyszło wszyscy widzimy. Tak samo Miley Cyrus. Porażka.
    • michaelmontana Re: Nauka śpiewu. 21.09.09, 21:37
      Ja śpiewam od czwartego roku życia ;p Zaczynałem od śpiewania zwykłych Polskich
      pisoenek 3 lata temu zacząłem śpiewać pisoenki Angielskie a na tych wakacjahc
      wydałem 2płyty ;p;p

Jak zacząć ?? To prostę ;p
      1. Sprawdź czy masz słuch !!! Zagraj jakiś dźwięk na pianinie i go zaśpiewaj
      potem spróbuj grać dwa dlaeko od siebie i zaspiewaj to ;p