03.10.08, 21:33
Witam:) otoz jestem studentką medycyny 3 roku i ciekawa jestem ile zarabiają
stazyci oraz młodzi lekarze:P??wprawdzie mam tate chirurga ale on pracuje w
zawodzie wiele lat ja coraz bardziej sie skłaniam ze chirurgiem nie bede
raczej pediatria,a wogóle morzeniem moim jest neonatologia czy jak to sie tam
nazywa- leczyc bobasy do 1 roku zycia:) tak wiec ile moge po takiej
specjalizacji zarabiać??i ile stazysta obecnie ma i jakie są palny bo ja
skoncze za 4lata to moze jakos lepiej bedzie z tymi zarobkami? tak ciekawa
jestem a chce tez kiedys wybrać dochodowa specjalizację:)to kto teraz ma
najlepiej z lekarzy??:P aha jak ktos jest zniesmaczony ze patrze juz teraz w
taki sposob ile zarobie na przyszły zawód jakze piekny to przepraszam ale chce
sie za lat kilka ustatkowac z moim chłopakiem w 2010męzem:) i tak sie
zastanawiam ile tak naprawde sie po tych studiach z poczatkuy zarabia czy sama
dam sobie rade bez finansowego wsparcia rodziców?
Obserwuj wątek
    • maga_luisa Re: ile??:P 03.10.08, 21:40
      www.mp.pl/kurier/?aid=32892
      Studentka medycyny nieumiejąca korzystać z google? ;-)
    • slav_ Re: ile??:P 03.10.08, 21:47
      stokrotki, już prawie 22, czy na pewno rodzice pozwalają Ci tak długo siedzieć w
      necie ?
      • stokrotka_malenka Re: ile??:P 03.10.08, 22:01
        tak juz 22:D ale jeszcze z godzinkę posiedze i poczekam na chłopaka:) tak
        studentka medycyny, przepraszam za lietrówki jesli kogos uraziły:)) a i thx za
        link:) a wogóle to jestem w fazie wypalenia zaczełam kliniki wszyscy zachwyceni
        a ja sie pytam czemu ja poszłam na tą medycynę?? tez tak mieliście:/? podobno
        tak mają studenci 6roku, a ja juz teraz czuje wypalenie myslałam ze to bedzie
        tak inaczej:/ze jakoś to bardziej wszystko z energią ze nie bedzie tyle
        papierkowej roboty, a tu co:/przezyłam rozczarownie:| zaraz przeczytam myślałam
        ze tutaj ludzie bardziej się orientuja bo wiadomo ze w artykułach nie zawsze