Dodaj do ulubionych

O emeryturach nauczycieli

IP: *.port.east.verizon.net 18.03.04, 23:01
Wiek emerytalny kobiet 60 lat, mezczyzn 65. Czy to tez sie nazywa
dyskryminacja kobiet w Polsce?
Obserwuj wątek
    • kela46 O emeryturach nauczycieli 18.03.04, 23:06
      Czy przedstawiciele rządu nie mają wyobraźni?
      Sam jestem nauczycielem kf i w 2006 roku będę miał 60 lat. Zdecydowałem się
      na powiększenie grona emerytów właśnie w ostatnim roku, umożliwiającym
      przejście po 30 latach pracy. Muszę się przyznać,że naprawdę jestem już
      bardzo zmęczony i mam chorobę zwodową. Nie wyobrażam sobie ewentualnej
      dalszej pracy przez kolejne 5 lat. Jak wyczerpująca psychicznie i fizycznie
      jest to praca nie wie nikt, kto jej nie spróbował. Współczuję tym wszystkim,
      którzy będą musieli pracować do 60 lub 65 roku życia. Uważam,że ten zapis
      Karty Nauczyciela powinien zostać bez zmian tak, jak mają zapewnione
      wcześniejsze przechodzenie na emeryturę policjanci i wojskowi.
      • Gość: tres Powinno byc na odwrot IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.04, 09:39
        Wprawdzie to mezczyzni sa silniejszą płcią ale kobiety wytrzymalszą
        Powinno wiec byc dokladnei na odwrot - meni 60 lat, babeczki 65, wszak kobiety i tak żyja średnio 10lat dłuzej niż męzczyzni
    • Gość: Majka Re: O emeryturach nauczycieli IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.04, 00:07
      Może zapytamy rodziców, co myślą o wizji 60-letnich przedszkolanek?

O 60-letnich paniach nauczania początkowego, usiłujących uspokoić trzydziestkę
      nadpobudliwych siedmiolatków?

O 65-letnich nauczycielach w-fu?

O 60-letnich wychowawczyniach licealistów, które NIE POJADĄ (z braku sił) na
      żadną wycieczkę a na progu uczniowskiej dyskoteki zemdleją od hałasu?

Rodzice, podoba Wam się taka przyszłość oświaty?
    • inaww Re: O emeryturach nauczycieli 19.03.04, 12:52
      Czy już wszyscy zapomnieli przekleństwo będące wyrazem największej wrogości w