Dodaj do ulubionych

uprawnienia pedagogiczne

23.09.04, 09:33
Witam,
mam prośbę: czy ktoś może mi udzielić odpowiedzi na pytanie - jakie są obecnie
wymagania, co do kursów pedagogicznych dla nauczycieli języka angielskiego?
Chodzi mi o ilośc obowiązkowych godzin kursu, bo podobno są jakieś zmiany w
tym temacie. Dodam, że obecnie pracuję jako lektor w szkole prywatnej, ale
chciałam zapisać się na kurs dający uprawnienia pedagogiczne do nauczania w
szkołach publicznych.
Obserwuj wątek
    • aniulekq Re: uprawnienia pedagogiczne 24.09.04, 19:38
      Obecnie w szkole publicznej trzeba ukończyć licencjat aby móc uczyć jezyka
      obcego, nie mozna podpierac sie kursami etc-to dla ministerstwa sie nie liczy.
      Krótko mówiąc trzeba miec wykształcenie wyższe zawodowe.
      • Gość: Richelieu* Re: uprawnienia pedagogiczne IP: 195.117.90.* 24.09.04, 19:56
        nauczycielami języka nie mogą ? być osoby z biegłym językiem tylko po
        przynajmniej licencjacie (który daje częsyo gorszą znajomość języka)
        zaś nauczycielami jakiegolowiek przedmiotu mogą być nauczycie przedmiotu
        innego, po rocznym studiumiku podyplomowym, kształcących nauczycieli nie
        znających się na nowym przedmiocie za to papier na swoją wiedzę mający

zklikwidować studia podyplomowe dla nauczycieli. Chce być nauczycielem 2
        przedmiotów to 2 razy na studia mgr
        O
        i co Wy na to?
        • fion_a Re: uprawnienia pedagogiczne 25.09.04, 12:35